Mytomann Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Hva er det dere kvinner vil kalle en ekte mann. Hva er det en ekte mann klarer som ikke vanlige menn klarer? Hvilke egeneskaper har en ekte mann? Hilsen en ekte Mann
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Han må være født med penis i hvert fall. Ingen forskjell på ekte menn og vanlige menn. Men du mente kanskje forskjellen på bra menn og dårlige menn? Er du usikker på dine egne egenskaper? Er du sikker på at du er en ekte mann, når du lurer på hva det er? Anonymkode: a7166...164 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 En som er født med det mannlige kromosom XY.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Jimmy Westerheim og Espen Simonsen er ekte menn i mine øyne. Sårbare og sterke. Anonymkode: f2c93...b49 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Athena79 skrev (2 minutter siden): En som er født med det mannlige kromosom XY. Nei, trenger ikke være født med xy. Ekte mann for meg er hvordan han får meg til å føle meg. Han får meg til å føle meg feminin, sexy og som en ekte kvinne. Anonymkode: 14c14...886 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, trenger ikke være født med xy. Ekte mann for meg er hvordan han får meg til å føle meg. Han får meg til å føle meg feminin, sexy og som en ekte kvinne. Anonymkode: 14c14...886 Det må du gjerne fortelle deg selv, men du overbeviser ikke meg. Anonymkode: a7166...164
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, trenger ikke være født med xy. Ekte mann for meg er hvordan han får meg til å føle meg. Han får meg til å føle meg feminin, sexy og som en ekte kvinne. Anonymkode: 14c14...886 Er mannen ikke født med xy blir ikke mannen født som mann, men som kvinne. Anonymkode: 0f792...342
Mytomann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2022 Jeg tenker på hvilke kriterier dere kvinner setter for at noen skal kunne kalle seg en ekte mann?
avent Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 En ekte mann beskyttet og behandler en dame med respekt, er trofast, og en god far. Han trenger ikke være rik, 2 m høy, digre muskler eller ha en penis over gjennomsnittet 😉. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, trenger ikke være født med xy Mao, så lenge vedkommende får deg til å føle ditten og datten, så spiller det null rolle om det er mann eller ikke. Inkluderende holdning det. Men det er helt på jordet i fht til hva det spørres om. Anonymkode: 90dca...c59
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 En ekte mann er en kvinne født med penis. 😇 Det var en spøk...jeg måtte bare! Anonymkode: 83328...a87 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 Mytomann skrev (2 minutter siden): Jeg tenker på hvilke kriterier dere kvinner setter for at noen skal kunne kalle seg en ekte mann? Da vil du få like mange svar, som det finnes kvinner som leser tråden din. Regner med at du mener mann med stor M, eller bra mann. For meg, må han som sagt være født gutt. Ikke noe korrigeringer underveis der. At han er selvstendig er selvfølgelig et stort pluss. Gjerne uten et anstrengt forhold til familien, men de trenger heller ikke være en sammensveiset gjeng. Da kan det fort bli slitsomt andre veien igjen. Uansett høyde og bredde, er det fint om han er trygg på seg selv, men ikke selvopptatt. Så må han kunne være til å kommunisere med og stole på. Vi trenger absolutt ikke være enige i alt, men jeg forventer gjensidig respekt for uenigheter og ulikheter. Ønsker også at han behandler andre bra, og kan oppføre seg høflig i det offentlige rom. Anonymkode: a7166...164
Miranda Bailey Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 I mine øyne er det ingenting som heter "ekte mann". Det finnes trans menn og cis menn. De finnes feminine menn og maskuline menn. Det finnes homofile menn og heterofile menn. Identifiserer du deg som en mann, er du en mann. Det er slik jeg ser på det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 Mytomann skrev (22 minutter siden): Hva er det dere kvinner vil kalle en ekte mann. Hva er det en ekte mann klarer som ikke vanlige menn klarer? Hvilke egeneskaper har en ekte mann? Hilsen en ekte Mann En ekte mann er ikke redd for å vise tårer når han er lei seg. En ekte mann setter seg på huk foran eldstesønn og sier "Det er greit å være redd". En ekte mann behøver ikke ty til stygge ord for å forsvare æren eller valgene sine. Anonymkode: a36cd...ac3 2 1
Miranda Bailey Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 Mytomann skrev (10 minutter siden): Jeg tenker på hvilke kriterier dere kvinner setter for at noen skal kunne kalle seg en ekte mann? Jeg holder meg unna menn som føler behovet for å kalle seg "ekte mann". For meg sier det at du er usikker på deg selv. Toxic masculinity. 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, trenger ikke være født med xy. Anonymkode: 14c14...886 Tydeligvis ikke i følge mange heterofile. Den ene må være mann og den andre må være kvinne selv i parforhold der begge er av samme kjønn. Allikevel er man fortsatt det kjønnet man ble biologisk født med etter et kjønnsskifte. Forstå det den som kan. Anonymkode: ff4c2...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #17 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tydeligvis ikke i følge mange heterofile. Den ene må være mann og den andre må være kvinne selv i parforhold der begge er av samme kjønn. Allikevel er man fortsatt det kjønnet man ble biologisk født med etter et kjønnsskifte. Forstå det den som kan. Anonymkode: ff4c2...9a2 Snart vil de vel pålegge oss å kalle ungene med to navn også, bare sånn i tilfelle Olav Merete og Alfred Margrete f.eks 😂 Anonymkode: a7166...164
Mytomann Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #18 Skrevet 23. februar 2022 Miranda Bailey skrev (3 minutter siden): Jeg holder meg unna menn som føler behovet for å kalle seg "ekte mann". For meg sier det at du er usikker på deg selv. Toxic masculinity. I ekte mann legger jeg: evnen til å forsvare kvinner kjennskap til våpen og militære evnen til å alltid holde seg fattet aldri være utro være ærlig i alt man sier og gjør Er dette definisjonen på toxic masculanity?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snart vil de vel pålegge oss å kalle ungene med to navn også, bare sånn i tilfelle Olav Merete og Alfred Margrete f.eks 😂 Anonymkode: a7166...164 Hva er det du babler om? Anonymkode: ff4c2...9a2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 Mytomann skrev (2 minutter siden): I ekte mann legger jeg: evnen til å forsvare kvinner kjennskap til våpen og militære evnen til å alltid holde seg fattet aldri være utro være ærlig i alt man sier og gjør Er dette definisjonen på toxic masculanity? Ikke dårlige egenskaper deg. Anonymkode: a7166...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå