Gå til innhold

Eksen hopper rett inn i nytt forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg og skuffet. 
Var sammen med en veldig snill og koselig mann i over 1 år. Vi hadde det gøy sammen og ting ble veldig seriøst. Vi har begge egne barn. De kom godt overens også. Spesielt sønnen min ble veldig knyttet til kjæresten min. 

Jeg spurte tilslutt om vi skulle flytte sammen. Vi har snakket lenge om hvor flott det hadde vært å bo sammen. Han sa han kunne tenkt seg barn med meg og ser seg virkelig en framtid med meg. 

Plutselig ble ting kaldt. Han var opptatt hele tiden, vage forklaringer og vi hadde mindre sex. 
Han slo opp med meg og sa han ikke ønsket et seriøst forhold. Ville at vi skulle være venner fortsatt. Han kom på besøk til meg i januar ca 4 uker etter bruddet. Da kysset han meg og vi hadde sex. Jeg trodde vi fant tilbake til hverandre. 
Så ble det stille igjen. Så ringte han meg 2 uker senere å spurte hvordan det gikk med meg og at han ville besøke meg. 
Jeg ble sint på han og sa han kunne ikke leke med følelsene til andre. Jeg sa han ikke kunne holde på slik mer og ba han om å ikke kontakte meg igjen. 

Nå plutselig er han i et nytt forhold. På Facebook skriver folk «endelig offentlig» «hurra for kjærligheten». Kjenner jeg blir kvalm.. lurer på om han har gått bak ryggen min å vært utro.. 

Ikke rart jeg mister troen på mannfolk.. 

Anonymkode: 4e7a7...cda

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han har kjørt dobbelt en stund ja. Huff, så kjipt når folk gjør sånn :(

Anonymkode: cfba1...160

• Liker 12
Skrevet

Dessverre typisk menn, de prøver å passe på at de alltid har noen, og overlapper ofte. Trøst deg med at du er kvitt en dritt. 

Anonymkode: 118ba...9cf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dessverre typisk menn, de prøver å passe på at de alltid har noen, og overlapper ofte. Trøst deg med at du er kvitt en dritt. 

Jepp.. 

har samlet sammen alle tingene hans og skal levere de til eks svigermor i morgen. Må bare få fyren ut av tankene mine. 
Kjenner jeg blir kvalm av hele opplegget. Fjernet han fra sosiale medier og alt nå. 

Er ikke lenge siden han sa til meg at han ville ha barn med meg og bli gammel med meg. Plutselig helomvending. 
Sønnen min spør fortsatt etter han.. 

ts

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Høres ut som om han har kjørt dobbelt en stund ja. Huff, så kjipt når folk gjør sånn :(

Anonymkode: cfba1...160

Ja jeg tror det selv.. 

Snakket med noen felles bekjente av eksene hans. De kunne fortelle at han hoppet fra et forhold til et annet 🤷‍♀️ Vært utro også flere ganger. 
Jeg som trodde han var en kjernekar. 
Tilogmed svigermor ble sint på han. Hun mente han var en idiot som ikke slo seg ned med meg. 

ts

• Hjerte 2
Skrevet

I Bergen kaller vi sånne for rævhål🖕

Anonymkode: 3133a...d76

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I Bergen kaller vi sånne for rævhål🖕

Anonymkode: 3133a...d76

På nordmøre kaller vi slike shitsækk 😂 

ts

• Liker 3
Skrevet

Tenker han fikk kalde føtter, er slik for oss mennesker at etter en tid så innser vi at de drømmene vi hadde om en person i forelskesfasen ikke samsvarer over tid. 

Det gjelder menn og kvinner, ikke eksplisitt menn. 

Kona til naboen, som også er en gMmel kollega av meg hadde mast i to år om at de måtte få et barn til, barnet fikk de. Alt var supert. 1 år senere så var alt galt uten at det var noen endringer i livet deres. Hun flyttet ut, 1 måned senere har hun begynt å få en gsmmel flamme på besøk. 

Han sitter igjen som et spørsmålstegn i huset sitt. 

I 2022 så bør folk være såpass opplyst at denne oppførsel ikke bare gjelder menn.. 

Vær heller glad for at du ikke fikk barn med han. 

Anonymkode: 9843f...aa4

• Liker 2
Skrevet

Jeg tipper hans nye kjæreste ikke har egne barn. Det forklarer i så fall alt.

Anonymkode: 009d0...a72

• Liker 1
Skrevet

Han har nok definitivt gått bak ryggen din ja. Å plutselig vil gjøre det slutt forklarer saken, oppå det hele skriver folk «endelig» som om det er noe de har ventet på en stund. 

• Liker 1
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (4 minutter siden):

Han har nok definitivt gått bak ryggen din ja. Å plutselig vil gjøre det slutt forklarer saken, oppå det hele skriver folk «endelig» som om det er noe de har ventet på en stund. 

Ja det var det jeg tenkte. Var venninner av henne som skrev på statusen hennes. Han har skjult statusen om nytt forhold på sin Facebook. 
Flere felles bekjente har kommet til meg litt sjokkert over at det gikk så fort 🤷‍♀️

nå fikk jeg melding om at han ville ha tilbake nøkkelen til leiligheten sin 😂 sikkert for å gi den til ny dama 😂 

ts

Skrevet

Hvis han gikk fort vidre, betyr det at han ikke hadde det bra i forholdet med deg.
Man går ikke vidre eler blir intr i andre om man har det bra hjemme

Anonymkode: d179f...883

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han gikk fort vidre, betyr det at han ikke hadde det bra i forholdet med deg.

Hvorfor er du så kjip?

Du får det til å høres ut som det er ts sin feil. Bra hjemme? Veldig mange er utro selv om de har verdens beste partner? Er det mannen din som lurer deg til å tro dette? 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjorde alt for den mannen. Jeg brukte tiden med ungene hans, tok de med på masse gøy, jeg stelte og vasket hjem til han, laget middag, tok interesse i hobbyene hans, maset aldri på han og lot han ha frihet til å være med kompisene sine. 
Vil ikke si at jeg var verdens værste kjæreste. 

men det tyder på at han har et mønster. Hopper fort inn i nye forhold før det andre har blitt kaldt. Tyder på en mann som ikke klarer å være alene og som ikke er i kontakt med følelsene sine. 

Om jeg har innledet noe kort tid etter et forhold så har det vært en rebound, langt ifra noe seriøst. 
Skal jeg bygge et seriøst forhold så tar jeg meg god tid til å bli kjent med vedkommende før jeg kaller de kjærestene mine. 

Ts

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil ikke si at jeg var verdens værste kjæreste. 

Du har helt sikkert vært en god kjæreste. Foruten at han var utro, var han ellers snill med deg?

Tenker de som hopper fra forhold til forhold ofte har problemer med å knytte dype emosjonelle bånd. 
Noen kjeder seg lett, og må konstant ha en ny person. Så finner de en ny person, og så kjeder de seg der også etter en stund. 

Anonymkode: 56d41...c01

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men er du ikke ferdig med ham?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

hahaha, gud å naiv du er!!

Noen typer menn slår seg aldri til ro, uansett hvor flott kvinne de finner seg så er det ikke lenge til de jakter på ei ny ei eller har flere stk på ei gang. Kjente en slik en for noen år siden. han var en felles venn av en venn så jeg fikk jo med meg alt han bedrev. Han fant seg ei flott dame som virkelig kunne vært dømmedama til de fleste. Hun hadde bra jobb, lagde alltid mat, ryddet og stelte i stand alt mulig. Etter 9 mnd gikk han lei og var raskt etter ei ny ei. De kan ha ei dame som er bare helt perfekt, men vedkommende vil gå lei raskt uansett.

Anonymkode: a13cd...dcb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg og skuffet. 
Var sammen med en veldig snill og koselig mann i over 1 år. Vi hadde det gøy sammen og ting ble veldig seriøst. Vi har begge egne barn. De kom godt overens også. Spesielt sønnen min ble veldig knyttet til kjæresten min. 

Jeg spurte tilslutt om vi skulle flytte sammen. Vi har snakket lenge om hvor flott det hadde vært å bo sammen. Han sa han kunne tenkt seg barn med meg og ser seg virkelig en framtid med meg. 

Plutselig ble ting kaldt. Han var opptatt hele tiden, vage forklaringer og vi hadde mindre sex. 
Han slo opp med meg og sa han ikke ønsket et seriøst forhold. Ville at vi skulle være venner fortsatt. Han kom på besøk til meg i januar ca 4 uker etter bruddet. Da kysset han meg og vi hadde sex. Jeg trodde vi fant tilbake til hverandre. 
Så ble det stille igjen. Så ringte han meg 2 uker senere å spurte hvordan det gikk med meg og at han ville besøke meg. 
Jeg ble sint på han og sa han kunne ikke leke med følelsene til andre. Jeg sa han ikke kunne holde på slik mer og ba han om å ikke kontakte meg igjen. 

Nå plutselig er han i et nytt forhold. På Facebook skriver folk «endelig offentlig» «hurra for kjærligheten». Kjenner jeg blir kvalm.. lurer på om han har gått bak ryggen min å vært utro.. 

Et tips: Slett han på sosiale medier

Anonymkode: 4bc7b...0c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

hahaha, gud å naiv du er!!

Noen typer menn slår seg aldri til ro, uansett hvor flott kvinne de finner seg så er det ikke lenge til de jakter på ei ny ei eller har flere stk på ei gang. Kjente en slik en for noen år siden. han var en felles venn av en venn så jeg fikk jo med meg alt han bedrev. Han fant seg ei flott dame som virkelig kunne vært dømmedama til de fleste. Hun hadde bra jobb, lagde alltid mat, ryddet og stelte i stand alt mulig. Etter 9 mnd gikk han lei og var raskt etter ei ny ei. De kan ha ei dame som er bare helt perfekt, men vedkommende vil gå lei raskt uansett.

Anonymkode: a13cd...dcb

Ja eksen min hoppet fra et forhold til et annet. 

Snakket med hun som har barn med han (de har 2 jenter). Hun sa hun prøvde i flere år å få han til å slå seg til ro med henne og barna. 
Neida, han tok takke med å være helgepappa og gjør hva det som passer han istedenfor. 
Jeg bor på samme sted som barnemor og familien til eksen min. Jeg tenkte det var da midt i blinken for han å flytte nærmere familien og barna sine. Barnemor ønsket at han tok en større del av hverdagen til barna siden hun er kronisk syk. Jeg har hjulpet henne litt selv siden vi bor ganske tett og barna våre er like gammel. Vi samarbeidet veldig fint. 

Jeg fant en flott jobb innenfor det feltet eksen jobbet i siden jobben hans på plassen han bor på gikk konkurs. Han bor skikkelig på landet også.. jeg bor mer sentralt. Ekssvigermor ønsket at han flyttet hit også. Jeg eier et hus og tilbydde at han kunne kjøpe seg inn den dagen han var klar for det. 

Da ble ting for seriøst for han og han mistet interesse. Barnemor sa han dumpet henne da hun ble gravid og kom på besøk ofte bare. De lå sammen flere ganger etter bruddet og hun ble gravid igjen. Fortsatt da ville han ikke slå seg til ro med henne. 

Når jeg tenker over det så priser jeg med lykkelig at jeg ikke fikk barn med han 😅🤷‍♀️

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 20.26):

Jeg tipper hans nye kjæreste ikke har egne barn. Det forklarer i så fall alt.

Anonymkode: 009d0...a72

Hva forklarer det? Spør fordi jeg er oppriktig nyskjerrig.

Anonymkode: 04ea6...b72

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...