Gå til innhold

Når forholdet er bra,men null sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når forholdet er bra og begge elsker hverandre. Men når det er null sex ? 

Det må sies at jeg har vært utro en gang tidligere og den sexen var helt fantastisk. Må innrømme at jeg savner det. 

Ønsker å anskaffe meg en ff i nærheten sånn at jeg får dekket sex behov. 

Ønsker å høre andres sine historier. Har dere ff i nærheten? 

k34

Anonymkode: a1d83...5e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor er det null sex?  Og hvordan er forholdet bra da? Høres noe selvmotsigende ut hvis minst en av dere tenker utroskap.

Anonymkode: e2f20...e5e

• Liker 12
Skrevet

Lurer også på hvorfor det er null sex. Hvor lenge siden sist dere hadde sex? Var det bra før?

Personlig kunne jeg ikke hatt en elsker på si, jeg hadde blitt ødelagt av å lyve og bedra han jeg elsker. Kanskje dersom det var åpent og avtalt med han. Hadde ikke klart å se han i øynene.

Men det er jo mange som er utro, enten har de ikke samvittighet, eller så lever de med dårlig samvittighet. Eller så er de bare veldig flinke til å kompartmentalisere så de holder disse tingene separat i hodet og følelsene.

Anonymkode: 9608b...44e

Skrevet

Får sexlivet i gang igjen. Ville aldri vært utro mot en jeg er glad i. Da hadde jeg heller kommunisert rundt om vi skulle ha et åpent forhold. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere når forholdet er bra og begge elsker hverandre. Men når det er null sex ? 

Det må sies at jeg har vært utro en gang tidligere og den sexen var helt fantastisk. Må innrømme at jeg savner det. 

k34

Hva består " forholdet" av når sexen mangler? I boka mi er forskjellen på vennskap og forhold nettopp sex..

Skrevet

Er det ingen som er i samme situasjon ?? 

ts 

Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

Hva består " forholdet" av når sexen mangler? I boka mi er forskjellen på vennskap og forhold nettopp sex..

Tenker at hvis man er venner så kysser man ikke og ikke ligger inntil hverandre i sofaen. Så det er en del forskjell. Får dekket de andre behovene bortsett fra sex. 

• Liker 2
Skrevet
Rosa Dartle skrev (18 minutter siden):

Får sexlivet i gang igjen. Ville aldri vært utro mot en jeg er glad i. Da hadde jeg heller kommunisert rundt om vi skulle ha et åpent forhold. 

Har du tips og ideer på dette ? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer også på hvorfor det er null sex. Hvor lenge siden sist dere hadde sex? Var det bra før?

Personlig kunne jeg ikke hatt en elsker på si, jeg hadde blitt ødelagt av å lyve og bedra han jeg elsker. Kanskje dersom det var åpent og avtalt med han. Hadde ikke klart å se han i øynene.

Men det er jo mange som er utro, enten har de ikke samvittighet, eller så lever de med dårlig samvittighet. Eller så er de bare veldig flinke til å kompartmentalisere så de holder disse tingene separat i hodet og følelsene.

Anonymkode: 9608b...44e

Hvordan får man tilbake sex behovet ? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor er det null sex?  Og hvordan er forholdet bra da? Høres noe selvmotsigende ut hvis minst en av dere tenker utroskap.

At jeg får dekket alle de andre behovene bortsett fra sexen. 

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Hvor gammel er du og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: ecf1c...f77

Skrevet

Er utroskapet grunnen kanskje, eller vet han ikke om det? Hvordan kan det sies å være et bra forhold der dere elsker hverandre da, lurer jeg på. Et forhold uten sex, høres ikke ut som et kjærlighetsforhold når den ene parten mangler det og sterkt vurderer skaffe det andre steder uten å ta debatten med partneren først.

Anonymkode: 1e3b0...66d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

k34

Dere må jo ha sex. Ikke bra forhold uten!! 

Anonymkode: 07220...b0b

• Liker 2
Skrevet

Om jeg skal tolke ts så har hun sexlyst og ikke han. Stemmer det? Tenner du fortsatt på ham?

Anonymkode: 9e792...505

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det ingen som er i samme situasjon ?? 

ts 

Jo, jeg er det 

Vi er veldig gode venner og samarbeider godt mtp barna..men har ikke hatt sex på 3 år.

Ingen av oss ønsker å gå fra hverandre..så min løsning ble en ff.

Det begynte for ca 4 år siden og vi treffes ca 1 gg I uka eller annenhver uke.  Sexen er like fantastisk som i begynnelsen..ukas høydepunkt for begge. 

Du får bare se  hva som passer for din del. Jeg har i hvertfall funnet ut at livet er ikke alltid svart eller hvit 

Anonymkode: 68e7d...e66

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

At jeg får dekket alle de andre behovene bortsett fra sexen. 

Ja. Men vi er vel noen som ville syns forholdet var i en krise heller enn "bra",  når sexlivet er fullstendig dødt.

Og hvorfor har han mistet interessen for sex?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan får man tilbake sex behovet ? 

ts

Tja.. Det vil jo være forskjell på hva som funker.. For min del jobbet vi hardt for å få forholdet opp å gå igjen etter at vi fikk barn, også med å få sexlivet til å funke igjen. Hvis har snakket om dette med åpent forhold, men ingen av oss har ønsket oss dit enda. Siden vi har barn, er det også helt nødvendig at vi måtte samarbeidet om dette ved et eventuelt brudd, og det ville det blitt om en av oss var utro. Og da hadde det ikke blitt et enkelt brudd; når man blir såret pga svik og utroskap fra partneren.

Jeg vet ikke hvordan dere kommuniserer, så det er umulig å gi råd. For vår del var familievernkontoret en veldig god erfaring. Vi kommuniserer godt nå, og snakker mye om sex. Og har ofte sex igjen, men det var ikke en quick fix på dette. For vår del er sex viktig for begge parter, men det er ikke alltid man har lyst på den andre. Vi syntes det var spennende å snakke masse om fantasier (også tabuer), og har testet et par ting (sex foran andre) blant annet. Jeg tror ikke det er for alle, men det er uansett viktig at man begynner å snakke sammen om hva som ikke funker. Og ser man at man ikke vil klare det, må man bare ta den samtalen om åpent forhold. Målet er uansett det samme; å ha sex med andre. Spørsmålet er om man vil gå bak ryggen til partneren eller ikke.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Hvor gammel er du og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: ecf1c...f77

Vært i sammen 13 år og er 34

hva gjør du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jo, jeg er det 

Vi er veldig gode venner og samarbeider godt mtp barna..men har ikke hatt sex på 3 år.

Ingen av oss ønsker å gå fra hverandre..så min løsning ble en ff.

Det begynte for ca 4 år siden og vi treffes ca 1 gg I uka eller annenhver uke.  Sexen er like fantastisk som i begynnelsen..ukas høydepunkt for begge. 

Du får bare se  hva som passer for din del. Jeg har i hvertfall funnet ut at livet er ikke alltid svart eller hvit 

Anonymkode: 68e7d...e66

Hvor traff du din ff? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Om jeg skal tolke ts så har hun sexlyst og ikke han. Stemmer det? Tenner du fortsatt på ham?

Anonymkode: 9e792...505

Dette stemmer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...