Gå til innhold

Vurderer lip fillers. Ærlig talt, synes du det ser kunstig og fake ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du?

Anonymkode: 40edc...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna, du er garantert penere uten. 

Anonymkode: e9281...1a5

• Liker 19
Skrevet

Ja, det ser kunstig ut, dessverre. 

Anonymkode: 02458...b34

• Liker 17
Skrevet

Jeg synes det ser fælt og ubehagelig ut. Ikke fint i det hele tatt, det er nå min mening. 

Anonymkode: f60c2...cff

• Liker 12
Skrevet

Ja det ser grusomt ut!! Blir bare lei meg når jeg ser jenter med lip fillers. Ser kunstig og stygt ut!! 

Anonymkode: 385b8...80d

• Liker 15
Skrevet

Det avhenger helt av mengden du tar. Det er ikke umulig å få et naturlig og pent resultat.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt ærlig, så synes jeg det ser idiotisk ut, og jeg har fordommer så det holder mot folk som legger inn fillers i leppene. De er mindre smarte, lar seg påvirke av elendige forbilder, og er overflatiske mennesker, i mine øyne. Og jeg håper virkelig denne trenden med fillers, silikon, og digre rumper er over snart. 

Anonymkode: 2a569...4dd

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Spørs helt hvor mye du tar. Litt kan være veldig fint👍

Anonymkode: 757b3...266

• Liker 2
Skrevet

Ja, det ser kunstig og unaturlig ut, og i mine øyne fremstår de som har dette som både mindre smarte og med ekstremt lav selvtillit. 

Anonymkode: fada1...bf6

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva synes du?

Ærlig talt? Vel, fillers er det største makkverket som er skapt for menneskeheten noensinne, og jeg fraråder det på det sterkeste. Det er så fææælt. For min del lurer jeg på om det er noe psykiatri med slike mennesker, ettersom dem har sett seg nødt til å reparere leppene. Hvem pokker bryr seg om leppene dine? Ingen. Kun deg selv. 

Anonymkode: ec4f6...30b

• Liker 18
Skrevet

Det ser virkelig ikke bra ut nei. Skjønner ikke at noen ønsker å gjøre det mot seg selv. 

Anonymkode: 72f85...bea

• Liker 11
Skrevet

Det vil se unaturlig ut, tro meg! Fordi ansiktet ditt vil forandre seg - alle du kjenner kommer til å se at du har fillers - fordi du plutselig ser anderledes ut.

Hvorfor ydmyke deg selv på den måten - du er garantert finere og mer naturlig uten! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva synes du?

Ja, det ser som OFTEST fake og unaturlig ut. 

Fordi folk som tar lipfillers er ofte usikre og har dårlig selvtillit ang leppene sine, så de velger å fylle leppene sine FOR MYE. Da blir det stygt, fake og unaturlig.

Klarer man å begrense seg, og ta LITE fyll så det ser naturlig ut, så kan det muligens være fint. Men det kan jeg ikke uttale meg om for jeg har aldri sett noen som har tatt lipfillers som ser naturlig ut.

Det vil nok si at det finnes nok eksempler der ute som har tatt lite nok til at det ser naturlig ut og derfor ville jeg aldri tenkt noe annet tipper jeg.

• Liker 3
Skrevet

Har du kjempetynne lepper, kan det absolutt være penere med litt fillers. Bare ikke få så mye at det ser ut som du har stappa to puter inni der. Det skal veldig lite til før det er kjempestygt. Se på paradise hotel eller ex on the beach. Alle jentene det har helt jævlige lepper.

Anonymkode: a8726...38e

• Liker 5
Skrevet
Just now, Hatsumomo said:

Ja, det ser som OFTEST fake og unaturlig ut. 

Fordi folk som tar lipfillers er ofte usikre og har dårlig selvtillit ang leppene sine, så de velger å fylle leppene sine FOR MYE. Da blir det stygt, fake og unaturlig.

Klarer man å begrense seg, og ta LITE fyll så det ser naturlig ut, så kan det muligens være fint. Men det kan jeg ikke uttale meg om for jeg har aldri sett noen som har tatt lipfillers som ser naturlig ut.

Det vil nok si at det finnes nok eksempler der ute som har tatt lite nok til at det ser naturlig ut og derfor ville jeg aldri tenkt noe annet tipper jeg.

...fordi det det naturlig ut. Du tenker ikke over at det kan være fillers.

Anonymkode: af5fc...2ee

• Liker 6
Skrevet

Slik jeg ser det er det mest synlig at man har fillers i profil, ikke rett forfra. Huden over leppa blir løftet også. Så det som ser bra ut i speilet og kamera kan se ganske åpenbart falskt ut for alle andre.

Anonymkode: a09df...0c9

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

...fordi det det naturlig ut. Du tenker ikke over at det kan være fillers.

Anonymkode: af5fc...2ee

Ja? Er jo det jeg skriver.

• Liker 2
Skrevet

Det spørs på hvem du tar hos og hvor mye du tar. Jeg ser mange påstå at "det er alltid synlig", men det er det virkelig ikke. Jeg vet om mange som jeg har funnet ut at har fillers, som jeg ikke trodde hadde. MEN, det er fryktelig mange som blir blinde på seg selv og som blir avhengige av det. Da blir det fort andelepper. Jeg har selv fillers, men kun 1 ml fordelt på to ganger. Jeg skulle gjerne hatt større lepper, men jeg vet at det ikke hadde sett naturlig om jeg tok mer. Første gangen jeg møtte min nåværende bestevenninne satt hun faktisk og snakket dritt om jenter som tar fillers. Jeg satt bare å lo. 😅

Men: Undersøk stedet du skal til og be om å få se bilder av jobben til sykepleieren du velger. Ta så lite som mulig om gangen, jeg holdt meg til 0,5 ml. Da får leppene tid til å strekke seg ut imellom timene (du burde fylle på minst én gang til etter første, for å få det til å vare) og du unngår at det migrerer over leppen. Om du vil ha det naturlig så må du godta at du kanskje ikke kan få kjempestore lepper. Det spørs helt på hvordan leppene dine ser ut i utgangspunktet. 

• Liker 4
Skrevet

88% av alle som tar fillers: "Det vises ikke". 

JO DET VISES! Og det er IKKE pent, uansett!

Anonymkode: ec4f6...30b

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er bortkastet. Jeg har ingen problemer med at folk fikser på utseendet. Botox er helt greit. Men å fikse leppene er bare tull. Det ser bare latterlig ut. 

Anonymkode: 15aef...a9f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...