AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Skal ut på byen om noen uker, og har virkelig lyst å ha på meg noe som sier «Fuck me». Litt som den korte, råsexy kjolen med dyp utringing. Er for tiden litt fascinert av skinnskjørt Men vil samtidig ikke at det skal være for tacky eller for pyntet. Er nesten 30år, og bruker str 44 som regel. Har store pupper som jeg gjerne fremhever, lange ben og har begynt å Få en bra rumpe. På den negative siden er lårene for store, og det samme med overarmer. Noen ideer om hva jeg kan ha på meg? Anonymkode: 5feac...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Noe sånt Anonymkode: f2f0d...8ff 1 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Jeg ville nå heller sagt noe sånn som dette. «Fuck me» handler vel så mye om utstråling som kjolen som er på.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Kort skjørt og en kul bluse/genser kanskje? Kan ofte vere enklere å kombinere to deler enn å gå for kort kjole. Da har en mer og velge mellom i snitt på både underdel og overdel. Det er en herlig følelse å planlegge å pynte seg for å endelig å gå på byen igjen. 🙂 Anonymkode: 21af3...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Klær tilpasset kroppen. Anonymkode: 221bb...eb3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kort skjørt og en kul bluse/genser kanskje? Kan ofte vere enklere å kombinere to deler enn å gå for kort kjole. Da har en mer og velge mellom i snitt på både underdel og overdel. Det er en herlig følelse å planlegge å pynte seg for å endelig å gå på byen igjen. 🙂 Anonymkode: 21af3...9ea Noe sånt jeg er ute etter ja. Men trenger forslag på konkrete plagg. F.eks en link til Zalando, hm eller Nelly ts Anonymkode: 5feac...ee8
Humorist1 Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 Elder Millennial skrev (1 time siden): Jeg ville nå heller sagt noe sånn som dette. «Fuck me» handler vel så mye om utstråling som kjolen som er på. I would tap that😉
AprilLudgate Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 (endret) Fuck me outfit som ikke er tacky? Det eksisterer ikke 😅 Men, jeg hadde gått i «sexykategorien» og valgt pencil skinnskjørt, en singletbluse med blonder på toppkanten og en sort blazer. Eller, samme skjørt - pen dekkende blondeBH og litt gjennomsiktig sort bluse. Eller, skjørt - body i gjennomsiktig stoff med pen BH under og sort blazer. Sort strømpebukse med søm bak og fine sorte skoletter. Og du vil OSE fuck me og ikke sexy tar du nettingstrømpebukse. Men for å unngå tacky må du ha en heldekkende sort genser/bluse og knelangt skjørt. Rød leppestift. Sort eller rød neglelakk. Endret 23. februar 2022 av Fløff
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #10 Skrevet 24. februar 2022 Mm-jeans er usexy prevensjon og lyser "keep away". Skal du lyse "fuck-me", så må du kle deg som en billig prostituert slut. Anonymkode: 891cf...0e9
frogger Skrevet 24. februar 2022 #11 Skrevet 24. februar 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Mm-jeans er usexy prevensjon og lyser "keep away". Skal du lyse "fuck-me", så må du kle deg som en billig prostituert slut. Anonymkode: 891cf...0e9 Jeans er det mest sexy som finnes
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #12 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Anonymkode: 1bbeb...a70 Hvor er den siste singleten fra? Anonymkode: 5feac...ee8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #13 Skrevet 24. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor er den siste singleten fra? Anonymkode: 5feac...ee8 Tror den er fra Forever21 Anonymkode: 1bbeb...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå