AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har kommet frem til at mannen elsker drama! Det skal diskuteres og surkes og trues over alt mulig. Alle er idioter, alle skal tas fatt. Ingenting kan bare godtas som det er. Bruker enormt mye energi på å skulle ta tilbake, diskutere med meg. Virker hevngjerrig. Alt er i kjeften, men han ødelegger jo sånn at ingen vil ha noe med oss å gjøre. Jeg orker ikke mer! Er så lei!!! Anonymkode: 6c297...cfc
Mytomann Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har kommet frem til at mannen elsker drama! Det skal diskuteres og surkes og trues over alt mulig. Alle er idioter, alle skal tas fatt. Ingenting kan bare godtas som det er. Bruker enormt mye energi på å skulle ta tilbake, diskutere med meg. Virker hevngjerrig. Alt er i kjeften, men han ødelegger jo sånn at ingen vil ha noe med oss å gjøre. Jeg orker ikke mer! Er så lei!!! Anonymkode: 6c297...cfc It takes two to tango.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 anonymbruker2312 skrev (Akkurat nå): ...så gå fra han da? Planlegger det. Kjenner at følelsene er borte. Det har vært for mye av denne typen oppførsel. Anonymkode: 6c297...cfc
anonymbruker2312 Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Planlegger det. Kjenner at følelsene er borte. Det har vært for mye av denne typen oppførsel. Anonymkode: 6c297...cfc Blir ikke bedre i lengden. Dere kan vel ta en alvorsprat også, men skjerper han seg ikke da heller, så er det hvertfall ikke noen å holde på.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 anonymbruker2312 skrev (6 minutter siden): Blir ikke bedre i lengden. Dere kan vel ta en alvorsprat også, men skjerper han seg ikke da heller, så er det hvertfall ikke noen å holde på. Har prøvd - 20 års ekteskap - har vært opp og ned i flere år. Siste året har det vært mer ned og jeg gidder ikke dette i lengden. Anonymkode: 6c297...cfc
anonymbruker2312 Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har prøvd - 20 års ekteskap - har vært opp og ned i flere år. Siste året har det vært mer ned og jeg gidder ikke dette i lengden. Anonymkode: 6c297...cfc Såppas ja... Da er det vel kanskje på tide å gå. Kommer ikke til å endre seg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har prøvd - 20 års ekteskap - har vært opp og ned i flere år. Siste året har det vært mer ned og jeg gidder ikke dette i lengden. Anonymkode: 6c297...cfc Da er det på tide å gå. Du har kun dette ene livet. Anonymkode: b037d...702
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 Jeg er også i ett forhold som jeg bare skulle ønske endret seg. Det har gått 9 år nå, ingenting er bedre. Verre er det blitt. Han er som en stor 14 åring i puberteten, vettskremt og i forsvar. Diskuterer og drama av ALT! Vi har ikke sex lenger heller. Alt brytes sagte men sikkert ned. Han er ekkel og en dritt. Men for meg er det en STOR komfortzone å bryte for å gå. Men jeg må planlegge å gå ifra han i sommer. Da har jeg tid å pakke og finne meg noe annet. Anonymkode: 24eb3...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå