Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt det er vanlig å svette om natta etter fødsel. Er en uke siden fødsel  nå og jeg våkner klam og våt fra topp til tå hver natt og morgen, utrolig ubehagelig. Hvor lenge varer dette? Er det noe alle opplever?

Får helt fnatt av dette. Håper det går over snart 

Anonymkode: 01407...244

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det etter alle mine 3 barn. Varte vel ca. 1-2 uker, det gikk over etterhvert. 

Anonymkode: ba0ee...6df

Skrevet

Jeg visste ikke at dette var ei greie så jeg var redd jeg var syk, siden jeg opplevde det som kaldsvette. Svettet masse på dagen også, kunne renne mens jeg ammet. 

Husker ikke hvor lenge det varte

Anonymkode: 25903...6e6

Skrevet

Ja de første ukene flyter det over av blod, svette, melk og tårer - helt normalt! Jeg sov på badehåndkle de første ukene.

Anonymkode: e9b8b...476

• Liker 1
Skrevet

Ugh, samme her. Kan ikke huske jeg var slik med første, nå er lillebror 2 uker og jeg våkner hver natt og er kliss våt og ekkel...

Anonymkode: 7ebb8...a39

Skrevet

Ikke like ille lenger, men jeg svetter fortsatt mer og lettere enn normalt to måneder etter fødsel. Er selvsagt mulig at jeg bare er i dårlig form, men jeg blir altså så svett på trilletur 😅😅

Anonymkode: 80e18...001

Skrevet

Huff ha, det var det jeg gruet meg til når jeg skulle ha nr to. Meget ubehagelig, men det gikk over etter et par uker tror jeg.

Anonymkode: d78b4...446

Skrevet

Gled deg til overgangsalderen da bader du i svette hver natt i flere år! Tenker to uker med svetting etter en fødsel er bare barnematen.

Anonymkode: 71f68...da2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gled deg til overgangsalderen da bader du i svette hver natt i flere år! Tenker to uker med svetting etter en fødsel er bare barnematen.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ikke noe sånt etter fødselene og heller ikke i overgangsalderen, så kanskje det har en sammenheng? Noen reagerer kanskje mer med svette på hormonforandringer enn andre?

Anonymkode: 57835...dcc

Skrevet

Jeg svettet så mye at jeg hadde synlige dråper på huden døgnet rundt den første uka. Andre uka gikk det over til å kun skje om natta, og plutselig slutta det helt ut av det blå. Nå kan jeg svette litt ekstra i situasjoner hvor jeg normalt ville blitt litt småklam. Fire uker siden fødsel i dag.

Anonymkode: 5232c...c3c

Skrevet

Jeg hadde ekstrem nattsvette i flere måneder med eldsten. Måtte sove på et håndkle og skifte det ut flere ganger ila natten, og både snu dynen og bytte til ny dyne.. 

Med andremann hadde jeg ikke noe svette i det hele tatt. 

Anonymkode: 8ef55...cb2

Skrevet

Jepp, de første ukene! Enda verre med nr 2 enn nr 1😆

Anonymkode: db556...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...