Gå til innhold

Lete-lete....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har akkurat fått en telefon fra et hotell her hvor jeg bor, hvor de var interessert i å ha me der i jobb som kurs/konferansevertinne. Søkte helt ute i det blå hos dem tidligere, var veldig kløen på å komme meg inn i konferanseavdelingen på et eller annet hotell. Så nå er jeg så glad som jeg ikke har vært på lenge-lenge. Har prøvd stuepike på hotell, men det var ikke så mye for meg. Endelig jobb etter mange måneder med søking. Kan livet bli bedre??? :D :D :D

Men er det nå noen som kan fortelle meg hva en kurs/konferansevert-vertinne gjør? Har en aldri så liten peilepinn etter det forrige hotellet jeg jobbet på, men er det noen flere her som har vært innom yrket? Som kan fortelle litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eg jobbar også på hotell, m.a. som k/k-vertinne. Det er nok vanskeleg å vite nøyaktig kva jobben inneber, det kjem an på kor stort hotellet er. Men å lage til konferansesalane med stolar og bord, overhead og papir og kaffe og wienerbrød og tv/video og isvatn og alt anna som kursdeltakarane har behov for er vanleg. Er du uheldig, kan det bli mykje stol-stabling...... Ellers oppfølging av kurset og vere tilgjengeleg når dei treng noko. Er hotellet litt mindre, skal du kanskje ha kontakt med kursarrangøren før kurset, for å få vite nøyaktig når dei skal ha pauser og kva slags rom dei vil ha og kva dei treng.

Eg foreslår at du spør på hotellet som har tilbydd deg jobb kva jobben inneber! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...