AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Testet positivt I går. Har lest at en del av symptombildet kan være oppkast. Har noen andre også opplevd fryktelig med magesmerter? Kaster ikke opp i dag, men har så grusomt vondt i magen... I tillegg til feber, svette, svimmelhet og hodepine så må jeg si at dette oppleves ganske heftig gitt. Er litt overrasket, har ingen luftveissymptomer.. Anonymkode: b2e98...4d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg hadde kjempevondt i magen, kastet ikke opp. Blåst opp som en ballong, og mye vondt. Det ga seg etter et par dager. Anonymkode: ed90c...50d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Del Skrevet 23. februar 2022 Har barn med korona hjemme nå, selv har jeg ingen symptomer... Men jeg er utrolig oppblåst, er det av og til utenom og altså men i går og i dag er jeg kriminelt oppblåst... Anonymkode: a0ed4...e7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde kjempevondt i magen, kastet ikke opp. Blåst opp som en ballong, og mye vondt. Det ga seg etter et par dager. Anonymkode: ed90c...50d Par dager? Fyyyyfaen det gjør så vondt, vet ikke om jeg klarer dette i 2 dager 😭 Anonymkode: b2e98...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Par dager? Fyyyyfaen det gjør så vondt, vet ikke om jeg klarer dette i 2 dager 😭 Anonymkode: b2e98...4d4 Føler med deg😅 Husk å drikk masse vann, det kan hjelpe. Anonymkode: ed90c...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Par dager? Fyyyyfaen det gjør så vondt, vet ikke om jeg klarer dette i 2 dager 😭 Anonymkode: b2e98...4d4 Ta det rolig og la immunforsvaret jobbe. Ta en time av gangen. God bedring. Anonymkode: 4f3af...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg hadde STORE magesmerter sist uke.. Store kramper i flere dager. Forkjølesen kom etterpå med positiv test.. Anonymkode: 186d6...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg var kvalm de første fem dagene av korona. Ingen oppkast eller diaré. Men har i tida etterpå slitt veldig med magen. Myyyyye luft, mange turer på do med løs mage og store kramper. Det roet seg etter 6 uker. legen min hadde store magesmerter og voldsomme syreplager. flere barn jeg kjenner har hatt store magesmerter, både med og ute oppkast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 Ja jeg kastet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. februar 2022 #10 Del Skrevet 23. februar 2022 Var kvalm, hadde magesmerter og tidenes diare! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iek28 Skrevet 23. februar 2022 #11 Del Skrevet 23. februar 2022 Har forstoppelse fra helvete😔på dag 5 på dag 3 kastet jeg opp 3 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 24. februar 2022 #12 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg var løs i magen gjennom hele forløpet. Ikke helt som diaré, hvor man har magekramper og går på do «hele tiden» men litt vondt i magen og minst en løs avføring til dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 24. februar 2022 #13 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg jar kastet opp 2 ganger. Jeg har ikke matlyst og er mye kvalm. Dag 11 korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 24. februar 2022 #14 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Jeg var kvalm i flere dager, mannen også. Sønnen vår kastet opp og hadde diaré. Endret 24. februar 2022 av Søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 24. februar 2022 #15 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg og min yngste sønn testet positivt for noen dager siden. Første dagen var vi kvalme og kastet opp begge to. Etter det har det vært dårlig allmenntilstand, sår hals, hoste og tett nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millie_82 Skrevet 24. februar 2022 #16 Del Skrevet 24. februar 2022 Mango1234 skrev (6 timer siden): Jeg var løs i magen gjennom hele forløpet. Ikke helt som diaré, hvor man har magekramper og går på do «hele tiden» men litt vondt i magen og minst en løs avføring til dagen. Jeg har det på samme måte, men jeg sliter med dette nå 14 dager etter positiv test. Løs/bløt/slimete avføring flere ganger per dag. Dette begynte ikke før ca. en uke etter positiv test. Hvordan forløp det for deg? Når gikk det over? Andre som sliter med løs/hyppig avføring også etter korona? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 24. februar 2022 #17 Del Skrevet 24. februar 2022 Jepp. Skikkelig vondt i magen og kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 24. februar 2022 #18 Del Skrevet 24. februar 2022 Millie_82 skrev (1 time siden): Jeg har det på samme måte, men jeg sliter med dette nå 14 dager etter positiv test. Løs/bløt/slimete avføring flere ganger per dag. Dette begynte ikke før ca. en uke etter positiv test. Hvordan forløp det for deg? Når gikk det over? Andre som sliter med løs/hyppig avføring også etter korona? Hos meg startet det samme dag som jeg testet positivt. Da fikk jeg også forkjølelsessymtomer. Nå er jeg på dag 9 og når jeg tenker meg om så er nok avføringen litt løsere enn normalt fortsatt, men mer normal enn tidligere i forløpet. Ellers er jeg helt frisk nå, ingen andre symptomer lenger. Håper det ordner seg for deg!💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 25. februar 2022 #19 Del Skrevet 25. februar 2022 Det startet med dårlig mage hos meg. Vet om flere som har hatt både oppkast og diaré, og spesielt hos barn er det vanlige tegn på korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 25. februar 2022 #20 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg fikk spy og diare fra helvete to dager etter at jeg følte meg frisk fra korona. Legen min sa at det var en del som fikk det som en ettervirkning. Jeg har i hvert fall aldri vært så dårlig av omgangssyke som jeg var av den runden der. Fytti! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg