sørlands-jenta Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Andre som har korona nå? Mine symptomer er veldig vondt i halsen og hoster hele tiden. Hva er deres symptomer? Hva gjør dere for å få tiden til å gå?
Fillifjong Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har.. 🙋 Begynte mandags morgen. Har hatt feber siden som forsvinner med Paracet/Ibux men kommer tilbake etter 8-10 timer. Føler meg verre i dag enn i går, mest pga slim jeg ikke får opp, som fører til vond hoste som svir i hele brystet. Prøver å ikke hoste. Også til tider veldig sår hals, rennende nese, hodepine, vondt i kroppen og generelt i dårlig form. Vært kvalm, men grei matlyst nå. Er overrasket over hvor heftig det ble, men nå er jeg realitetsorientert. Noen med lignende erfaring må gjerne rope ut hva jeg muligens kan forvente meg i dagene fremover. God bedring til deg, ts - og meg. 🙂
sørlands-jenta Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2022 Fillifjong skrev (11 minutter siden): Jeg har.. 🙋 Begynte mandags morgen. Har hatt feber siden som forsvinner med Paracet/Ibux men kommer tilbake etter 8-10 timer. Føler meg verre i dag enn i går, mest pga slim jeg ikke får opp, som fører til vond hoste som svir i hele brystet. Prøver å ikke hoste. Også til tider veldig sår hals, rennende nese, hodepine, vondt i kroppen og generelt i dårlig form. Vært kvalm, men grei matlyst nå. Er overrasket over hvor heftig det ble, men nå er jeg realitetsorientert. Noen med lignende erfaring må gjerne rope ut hva jeg muligens kan forvente meg i dagene fremover. God bedring til deg, ts - og meg. 🙂 Masse god bedring til deg🌷🌷 hva gjør du på dagene for å få tiden til å gå?
Lillie Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Dag to her 👋Eller, første symptomet startet mandag ettermiddag. Vond hals og "trykk" i brystet. Halsen er ikke noe særlig bedre. Heftig hodepine til tider. Feber kommer og går, men "kun" vært 38,2 på det meste. Med feberen kommer litt kvalme. I går hadde jeg dårlig matlyst, i dag har den vært bedre. Er generelt bare slapp, har sovet en del. Ser litt på serier, så fremt hodepinen ikke er så alt for ille. God bedring til dere 😊
nordnorsk Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Dag 4 her 🤧 Dag 1 merket jeg kun hjertebank med mange ekstraslag og ubehag i brystet (oppsøkte legevakt, slo meg ikke at det kunne være symptom på covid). Testet positivt på kvelden. Dag 2 ble jeg ekstremt tett i nesa og snørrete, slapp og ganske tungpusta. Vondt i kroppen. Feber på 38,6 på kvelden. Dag 3 samme som tidligere, men oppstod også øreverk og smerter i bihulene. Dag 4 (i dag) ikke hatt feber så langt i dag, men er ekstremt trøtt. Har sovet mye på dagen. Halsvondt har ankommet, med litt slimhoste. Muligens bedre allmentilstand i dag. God bedring til dere alle ❤️
nordnorsk Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Fillifjong skrev (3 timer siden): Jeg har.. 🙋 Begynte mandags morgen. Har hatt feber siden som forsvinner med Paracet/Ibux men kommer tilbake etter 8-10 timer. Føler meg verre i dag enn i går, mest pga slim jeg ikke får opp, som fører til vond hoste som svir i hele brystet. Prøver å ikke hoste. Også til tider veldig sår hals, rennende nese, hodepine, vondt i kroppen og generelt i dårlig form. Vært kvalm, men grei matlyst nå. Er overrasket over hvor heftig det ble, men nå er jeg realitetsorientert. Noen med lignende erfaring må gjerne rope ut hva jeg muligens kan forvente meg i dagene fremover. God bedring til deg, ts - og meg. 🙂 Skjønner at det er veldig vondt å hoste, men viktig at du får opp slimet som ligger der. Har du prøvd slimløsende hostesaft?
Gjest Khloe Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har det nå. Er på dag to etter positiv test. Litt feber, hodeverk og begynnende hoste. Overraskende mye bedre enn i går, men tar ingen gleder på forskudd. God bedring til alle 💓
Gjest Tutte Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Dag 5 her, og er nå kun snufsete som en vanlig forkjølelse og hoster. Har hatt feber, vondt i halsen som det skulle vært piggtråd der, vondt trykk i brystet og mye slim.
evybergen Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 Dag 7.Plutselig ble jeg ekstremt mye bedre. Dag 1: Tørr og ekkel i halsen.Vannvittig slapp og trøtt.Svimmel Dag 2: Rar form og veldig vond hals.Utmatta Dag 3: Feber,litt hoste.Veldig slapp Dag 4: Værste dagen.Feber og slapp Dag 5: Ikke feber,men varm og veldig snørrete.Stygg slimhoste Dag 6:Slimhoste og svie i brystet.Trøtt Dag 7: Nesten helt fin igjen.Noe stygg hoste
Ms. Steele Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har nå. Begynte med tørrhoste og rennende nese. Så fikk jeg feber og muskelverk. Nyser mye. Ligger for det meste og småsover. Prøver å lese litt, men øynene bare glipper igjen. Litt hodepine. Føler meg veldig sliten og slapp.
Anbefalte innlegg