Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som ser på dette programmet?

Jeg fikk ikke sett første episode i går men så på idag og det var mye bedre enn jeg hadde forventet. Søtt program synes jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det var skikkelig morsomt! Særlig fakta-kunnskapene til jentene. :ler: Skjønner ikke at det er mulig, egentlig. :overrasket:

Skrevet

Hehe, etter jeg så på det akkurat angrer jeg på at jeg ikke fikk med meg episoden i går.

Skrevet

Har sett litt på det de siste dagene. På en måte litt søtt, på en annen måte litt tragisk. Tragisk fordi det virker som om en del amerikanere setter hverandre så utrolig i båser. Du kan enten være pen ELLER smart. Ikke så mye begge deler. Nå er nok både jentene og guttene plukket ut fordi de er litt ekstreme, men tendensen er der.

Catzy

Skrevet

Oppdaget først i dag at det går hver dag jeg da, så jeg så på mandag og litt i dag. faktakunnskapene til jentene var ganske hårreisende ja..

Man sammenligner alltid med seg selv, og jeg har aldri vært god i verken geografi eller politikk, og spesielt ikke fra USA, men selv JEG klarte å svare på de spørsmålene som jentene der bomma på... og det sier mer om dem enn om meg, for jeg er nokså uvitende om innmari mye som sagt... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...