AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg tenker å bestille en haug med lush produkter å teste ut. Dere som har prøvd noen av disse produktene. Hva syntes du og hvilke er din favoritt? Anonymkode: 671f3...648
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Elsker, elsker badebombene. Liker rub rub bodyscrub. men kun for grov hud på hender og føtter, for den rasper godt. Det jeg har prøvd av andre produkter, med pleiende egenskaper, synes jeg det finnes bedre alternativ hos andre mennesker. Så for meg vil det nok alltid være et merke for velvære/bad. Anonymkode: 9691a...771
Peanut Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Elsker lushprodukter. Har vært en lushie i mange år allerede ^^, Ville anbefalt å lese om produktene på flere steder enn bare her i Norge, mange som kommenterer med tips og annet. Bruker du forresten opp 5 produkter fra LUSH kan du gå tilbake med beholderne og få en gratis ansiktsmaske. (Må huske å vaske beholderne rene først). Husk og å lese ingredienslisten slik at du unngår noe du eventuelt ikke tåler. Har en haug med favviser: Repeat fotkrem. Loveli håndkrem. Cup O' Coffee (maske). Beauty Sleep (maske). Me Time (fersk ansiktsmaske). Gorgeous fuktighetskrem. Wasabi Shan Kui (flytende sjampo). Candy Rain (balsam). Sympathy For The Skin (bodylotion). Cherry (leppeskrubb). Honey Trap (leppebalsam). Shaved Ice (barberkrem).
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Honey I washed my hair shampobar Barberkremen, husker ikke navnet men den er veldig god Anonymkode: 64f0f...4cc
Gjest Orangutangen Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Liker badebombene (samtlige) og ansiktsmaskene (velg ut fra din hudtype ). Vet ikke om de fortsatt har dem, men leppeskrubbene var til å spise opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå