AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg velger ofte å la huden lufttørke, men er det bedre med dopapir enn håndkle? Føler ihvertfall at huden min har blitt bedre av å begrense håndkle i ansiktet. Anonymkode: 85393...d9f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Uansett hva du bruker så aldri DRA det langs huden. Jeg lærte det fra en hudlege da jeg var tenåring, ikke dra handkle og kluter, beste er å klappe huden tørt. Jet bruker microfiberhandkle. Anonymkode: 267fc...c04 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Man har ovedrevent sensetiv hud hvis man ikke kan bruke håndkle på huden... da er det noe gale tenker jeg Anonymkode: 5b2a1...419 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Man har ovedrevent sensetiv hud hvis man ikke kan bruke håndkle på huden... da er det noe gale tenker jeg Anonymkode: 5b2a1...419 Det er forskjell på kan og burde. Jeg kan spise fem desiliter rent sukker hver dag, men jeg burde ikke. Jeg kan la vær med å bruke tanntråd, men jeg burde bruke det likevel. Anonymkode: 644af...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg velger ofte å la huden lufttørke, men er det bedre med dopapir enn håndkle? Føler ihvertfall at huden min har blitt bedre av å begrense håndkle i ansiktet. Anonymkode: 85393...d9f Du kan da klappe huden tørr med et rent håndkle? Det er helt harmløst. Anonymkode: 7e7c2...c02
Avstand Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 (endret) Jeg bruker gjenbrukbare bambuspads. De er ekstremt myke og gode. Går glattere over huden enn håndkle/klut. Og så er de antiseptiske, så de samler ikke opp bakterier. Skylles i lunket og kaldt vann etter du er ferdig og ligger til tørk til neste bruk. Så vasker jeg de når jeg skal vaske silkesengesettet. Bambus skal vaskes på skånsom vask med finvaskemiddel. Men hvorfor dopapir? Må være bedre med bomullspads eller ansiktsserviett da. Endret 23. februar 2022 av Avstand
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Kjøp tørre wipes på butikken, finner de sammen med babyproduktene. Eller bruk håndkle og trykk tørr 😊 Anonymkode: 8f45a...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå