Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 uker på vei i morgen og kjente akkurat en merkelig følelse jeg ikke har hatt før. Det var som en litt skarp "iling" som startet øverst på symfysen, på innsiden og gikk nedover i en rett linje på midten før det ga seg like raskt. Ubehagelig, men ikke direkte vondt. Det kjentes nesten ut som jeg plutselig måtte skikkelig tisse, men det varte bare i det øyeblikket. Det føltes heller ikke som trykk fra babyen mot blæra, den følelsen kjenner jeg godt til. Noen som vet hva jeg snakker om? 😩

Anonymkode: 9cc92...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmoren jeg gikk til mente den følelsen kom av at baby stanget nedover og dultet borti nerver osv. mens han holdt på. 😄

Anonymkode: 63496...43a

Skrevet

Det er kanskje det de kaller lightning crotch? Jeg får iblant en sånn iling når jeg reiser meg men klarer ikke helt å skille det fra å måtte tisse jeg da så usikker på om det egentlig bare er fra blæra hos meg, eller fra symfysen som allerede gjør vondt.. 🙈

Anonymkode: ab2e1...60a

Skrevet

Er vel bare baby som ligger godt nedi bekkenet nå og beveger seg.

Anonymkode: 1e00d...9a7

Skrevet

Tror det bare er at de treffer noen nerver når de beveger seg. Jeg hadde mye av det med den graviditeten hvor babyen lå i seteleie, og tror han da sparket nedover og traff nerver. Kan sikkert få det samme med babyer i hodeleie også, at babyen beveger seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...