Anonym244 Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg er kun 5 uker på vei. Men kjenner på tidvis/ periodevis stikkinger i nedre del av magen. Det sitter både på høyre og venstre side og er kun innimellom. Jeg blir jo litt bekymret, men leser samtidig at det er normalt med ubehag tidlig. Noen med egne erfaringer?
GulSitron Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Jeg hadde stikkinger og murringer i starten og litt utover i svangerskapet. Helt vanlig siden livmora vokser 😊 Får du sterke smerter og blødninger hadde jeg oppsøkt lege 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Det er veldig vanlig og ikke noe å bekymre seg over. Du kjenner at livmora (og etter hvert det rundt) strekker seg. Et godt tegn! Anonymkode: 33677...9b5 1
Million Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 (endret) Ja, jeg hadde MYE stikninger og mens-lignende smerter og murringer de første ukene av svangerskapet. Mye av det! Det var så ille mens-smerter at jeg ved to anledninger faktisk sto opp midt på natten og løp ut på badet for å ta på bind, fordi jeg trodde at "Nå går det galt, nå kommer mensen likevel!" Men det kom ikke noe blod, og det gikk ikke galt - graviditeten fortsatte som den skulle. Det var bare stikninger og smerter i en livmor som jobber med å utvide seg og slikt. Husker dessverre ikke hvor langt på vei jeg var kommet når de smertene ga seg. Endret 23. februar 2022 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Jeg var ikke forberedt på hvor mye vondt jeg kom til å ha i magen som gravid. Luft i magen ble også mye vondere, sikkert fordi livmoren vokser og ting er litt mer ømt. Anonymkode: fefcc...c4d 1
Anonym244 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2022 Tusen takk alle sammen, dette var veldig betryggende. Er jo så tidlig enda at jeg ikke kan spørre de jeg har rundt meg heller, uten at de skjønner det. Så tusen takk for alle svar så langt. ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå