Gjest NY gjest Skrevet 26. oktober 2005 #1 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Jeg er som dere ser absolutt helt ny her.. Jeg hadde egentlig tenkt å skrive ett innlegg om hvor utrolig kjipt livet mitt er som singel, at jeg mangler venner og har altfor mye fritid. Jeg tenkte å skrive om den ene fyren som jeg har falt for som har dame..Om de fyrene jeg har prøvd meg på som også har dame. Tenkte å skrive om at jeg er snart 23 år og ikke en eneste person har vært forelsket i meg. At jeg ble lekt med i ett halvt år. Tenkte å skrive om at jeg er faktisk misunnelig på venninna mi som nettopp kranlga med kjæresten min.. Og attpå til så er det jo ikke noe galt med meg.TENK DET! Men da jeg leste noen innlegg her så mista jeg lysten på å skrive ett slikt innlegg.. Jeg kjente jeg bare følte meg enda mere så til de grader nedfor Jeg kjenner jeg får angst og tenker; TENK om jeg forblir singel livet ut? Hvem er det som sier at jeg skal få en hærli type nå snart for det kan jo faktisk gå år før det skjer!? Hvorfor ikke snu på innstillinga vår? ja jeg er enig i at singellivet SUUUUGER og at de som vil "syte" skal absolutt få lov til det! men vi må samtidig huske at vi er jo normale personer og før eller siden så vil det skje! Og hvorfor ikke bli mere positiv? Bare å få en litt mere positiv holdning til livet sitt vil jo hjelpe på å stå opp om morran. Selv om vi er sinlge så er vi jo ikke totalt håpløse! jeg pleier å tenke om noe går i dass at da var det sikkert meningen. Da er det bare å bite tenna sammen og gå på "jakt" igjen Jeg vil igjen poengtere at det er lov til å bli lei seg..Men mange ganger så blir vi single sett på så bitre mennesker og det med god grunn synes jeg.. Så for all del, fortsett å gråt over ting som gjør vondt og snakk med noen om det. Men værså snill å husk at det er lys i mørket for oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. oktober 2005 #2 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jepp, jeg tror på lys i mørket. Og jeg vet at jeg er hot, snill og intelligent. Så det ordner seg nok til slutt. Men... Jeg trenger ingen kjæreste for å være lykkelig. Skulle jeg få det, ville det vært en slags bonus, men ingen nødvendighet for å ha det bra. Vi er single, og fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 26. oktober 2005 #3 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det er vi GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 26. oktober 2005 #4 Del Skrevet 26. oktober 2005 Slenger meg med i selvskrytinga, jeg Mummi og Grønska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #5 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det jeg har funnet ut i løpet av min lange tid som single, er at ingenting kommer av seg selv. Jeg har alltid trodd at jeg bare kan være tilgjengelig, og gå rundt på gaten som andre folk, handle på butikken, eller sitte på kafe med en bok, og så kommer før eller senere drømmemannen bort til meg og sier hei. Og på grunn av at ingen gjorde dette har jeg trodd at det var noe galt med meg. Men man må faktisk SELV være den som går bort til andre, og ta initiativ. Skrekk og gru. Dette er så skummelt at jeg godt kan være single en stund til... heller det enn å risikere å bli dumpa gang etter gang Og da jeg fant ut dette fikk jeg en mye bedre selvfølelse. Det er ikke slik at jeg har prøvd absolutt alt, snakket med alle gutter i verden, og ingen har vist interesse. Jeg har bare ikke prøvd hardt nok ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 27. oktober 2005 #6 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er fordeler og ulemper enten man er singel eller i forhold. Eg er har vært singel i 4 år nå og synes egentlig jeg har det bra. Har en en venninne som er enslig med to barn. Hun er så desperat på og finne noen at jeg får helt noia av henne. Sier at hun må nyte friheten, til mer en kaver jo verre er det. Hun har barna annenhver uke og har da go tid til seg selv. Prøver og få henne med ut på middag, kino osv. Men nei, ska på byn da og lete i frihelgen. Nå gidder jeg ikke mer og spør så jeg har trukket meg tilbake. Selv har jeg ikke behovet for og springe på byen lenger. Dessverre ser hun ikke det selv at hun er desperat men det gjør alle andre. Er man singel må man prøve og fokusere på de positive tingene vi kan gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #7 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jepp, jeg tror på lys i mørket. Og jeg vet at jeg er hot, snill og intelligent. ← Hvordan vet man egentlig det? :icon_question: Endret 28. oktober 2005 av Sukkerert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #8 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ar man er hot, snill og intelligent altsaa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #9 Del Skrevet 28. oktober 2005 :klø: Hvordan man finner ut av det, mener du? Det merkes på om man har draget, om man har og viser medfølelse for andre, og IQ-test og/eller hvordan man gjør/gjorde det i skolesammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #10 Del Skrevet 28. oktober 2005 Aha, saa du har draget og scorer hoeyt pa iq-tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #11 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #12 Del Skrevet 28. oktober 2005 Aa maale iq ved aa ta en test er greit nok. (Selv om det som regel ikke er dette vi mener med hoey intelligens i dagliglivet) Men jeg stusser alltid litt naar jeg hoerer folk si at de er pene. Det er da subjektivt. Det finnes faa mennesker alle ville vaere enige i at er pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #13 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har ikke alltid synes/fått høre at jeg er pen heller, så selvfølgelig er det subjektivt. Det kom vel da jeg var 15 - 16 år gammel. Men samma det. Kan godt diskutere dette i tråden om du vil, men da ødelegger vi litt av den opprinnelige meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #14 Del Skrevet 28. oktober 2005 . Kan godt diskutere dette i tråden om du vil, men da ødelegger vi litt av den opprinnelige meningen. ← Enig. Jeg liker positiviteten du utstraaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #15 Del Skrevet 28. oktober 2005 Takk. Skrev forresten en tråd inne på samliv om emnet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå