AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har veldig lyst på barn, men er midt i utdanning og uten kjæreste. Jeg hadde sex med en fyr for ca 1 mnd siden. kondom skle av, og han ble ikke ferdig, og jeg tar konsekvent p-pillen. Nå har likevel mensen uteblitt med ca 1 uke. Skal også sies at jeg har en veldig ustabil menstrasjon, har skjedd etter korona og bytte av p-piller, så jeg har ikke helt oversikt. Jeg tok abort for ca 2 år siden, da var jeg uforsiktig og dum, og selvom jeg var sikker på valget mitt, så har det preget meg da dette var noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Nå sitter jeg i denne situasjonen igjen, men har ikke tørt å ta test enda. Jeg vet ikke hva jeg ønsker med denne posten egentlig, bare kjenner at jeg stresser med dette. Håper at det bare er ustabil mens, men jeg er redd. Jeg har hatt sex siden jeg var 16 år, er nå 29, og aldri blitt gravid utenom for 2 år siden. Moren min har derimot sagt at hun var enormt fruktbar i min alder. Noen som har opplevd å bli gravid mens de går på pillen? (jeg vet at det høres fælt ut å evt tenke på abort nr 2. Og at mange sikkert tenker at hvis man er dum nok til å ha sex så må man være klar for konsekvensene osv. Men jeg har vært veldig konsekvent med pillen og kondom siden sist. Har blitt veldig redd og forsiktig med å ha sex, og dette var andre gang på 2 år. Kvelden det er snakk om skle kondom av uten at jeg fikk det med meg, og han sa ingenting. Jeg bruker absolutt ikke abort som prevensjon, og hater hvis jeg må gjennom det igjen. Så vær så snill å ikke døm meg, for det gjør jeg nok av selv). Anonymkode: 62a22...d39
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Første skritt er å TA EN TEST. Anonymkode: 637f7...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå