Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker en jobb som jeg kan elske å gjøre. 

Jeg begynner å bli mer og mer sikrere hva det kan være. Men jeg orker ikke for mye nei i fra bedrifter mer, hvorfor tillate at de skal ødelegge selvtilliten min. 

Hva gjorde du for å få en jobb der du kunne bruke ditt talent?

Anonymkode: d3247...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid elsket å skrive, og for halvannet år siden tok jeg et journalist-kurs. Det var midt i blinken for meg, og jeg elsket det! 😍Endelig fant jeg min «hylle» her i livet! 

Har skrevet frilans nå siden den gang, og i dag var jeg på jobbintervju på en journaliststilling. Kan virkelig ikke tro at drømmen min kan gå i oppfyllelse, men det kan den! 

Mitt tips: Skaff deg erfaring/ kompetanse innen det du ønsker å gjøre. Enten ved kurs eller utdanning. Deretter søker du på stillinger knytte til dette 😊👍

Anonymkode: 6be05...f7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har alltid elsket å skrive, og for halvannet år siden tok jeg et journalist-kurs. Det var midt i blinken for meg, og jeg elsket det! 😍Endelig fant jeg min «hylle» her i livet! 

Har skrevet frilans nå siden den gang, og i dag var jeg på jobbintervju på en journaliststilling. Kan virkelig ikke tro at drømmen min kan gå i oppfyllelse, men det kan den! 

Mitt tips: Skaff deg erfaring/ kompetanse innen det du ønsker å gjøre. Enten ved kurs eller utdanning. Deretter søker du på stillinger knytte til dette 😊👍

Anonymkode: 6be05...f7f

Hva tjente du i timen som frilans?

Anonymkode: e6811...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...