AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg ønsker en jobb som jeg kan elske å gjøre. Jeg begynner å bli mer og mer sikrere hva det kan være. Men jeg orker ikke for mye nei i fra bedrifter mer, hvorfor tillate at de skal ødelegge selvtilliten min. Hva gjorde du for å få en jobb der du kunne bruke ditt talent? Anonymkode: d3247...29b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har alltid elsket å skrive, og for halvannet år siden tok jeg et journalist-kurs. Det var midt i blinken for meg, og jeg elsket det! 😍Endelig fant jeg min «hylle» her i livet! Har skrevet frilans nå siden den gang, og i dag var jeg på jobbintervju på en journaliststilling. Kan virkelig ikke tro at drømmen min kan gå i oppfyllelse, men det kan den! Mitt tips: Skaff deg erfaring/ kompetanse innen det du ønsker å gjøre. Enten ved kurs eller utdanning. Deretter søker du på stillinger knytte til dette 😊👍 Anonymkode: 6be05...f7f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har alltid elsket å skrive, og for halvannet år siden tok jeg et journalist-kurs. Det var midt i blinken for meg, og jeg elsket det! 😍Endelig fant jeg min «hylle» her i livet! Har skrevet frilans nå siden den gang, og i dag var jeg på jobbintervju på en journaliststilling. Kan virkelig ikke tro at drømmen min kan gå i oppfyllelse, men det kan den! Mitt tips: Skaff deg erfaring/ kompetanse innen det du ønsker å gjøre. Enten ved kurs eller utdanning. Deretter søker du på stillinger knytte til dette 😊👍 Anonymkode: 6be05...f7f Hva tjente du i timen som frilans? Anonymkode: e6811...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå