Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen er helt voksne, har hvert vårt barn og er særboere.

En kveld så vi et program om utroskap på tv og jeg sa lattermildt til han i det jeg skulle til å gå hjem:

"Du har iallefall ikke tid til å være utro for er du ikke på jobb, har barna eller er på fotballtrening så er du med meg"

Da utbrøt han glisende: "Ikke noe problem å ha noen å være utro med"! 

Jeg bare så på han og gikk hjem.

Hva faen mente han med dette?

Har ikke bringt temaet på banen etter denne kvelden🙊

Anonymkode: 774ff...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og typen er helt voksne

Er du sikker på at han er det.....

Anonymkode: faa40...1a4

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du sikker på at han er det.....

Anonymkode: faa40...1a4

Han er 48

Ts

Skrevet

Du får spørre han hva han mente med det. 

• Liker 4
Skrevet

Du tok en spøk, han tok en spøk også blir du fornærmet?

Nei slutt da.

Anonymkode: 70307...42c

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
FrøkenFri skrev (1 minutt siden):

Du får spørre han hva han mente med det. 

Han har mange kvinnelige venner som han har kontakt med som jeg ikke har møtt, så invitasjoner har det vært nok av, sier han men han har sagt at han er opptatt.

Nå tviler jeg...

Ts

Skrevet

Det der var nok en spøk. Ikke noe å ta alvorlig med mindre du er usikker på han på noe annet vis.

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

"Du har iallefall ikke tid til å være utro for er du ikke på jobb, har barna eller er på fotballtrening så er du med meg"

Hva var intensjonen din med å si det?

Jeg får litt "spill dumme leker, vinn dumme priser" vibber 🤷‍♂️

• Liker 9
Skrevet

Du tok en spøk, han tok en spøk også blir du fornærmet?

Nei slutt da.

Jeg spøkte ikke da jeg sa det til han, jeg bare ville bekrefte at det ikke var noe tull i forholdet.

Jeg har ingen jeg kunne vært utro med hvis muligheten bød seg, så forstår ikke at det bare er å hoppe på noen.

Nå kjenner ikke jeg noen single desperate menn og jeg innbyr heller ikke til flørtende meldinger.

Kan jo hende han gjør det siden han sa at han hadde hatt mange muligheter.

Ts

Skrevet

Høres litt ut som at han kanskje prøvde å gjøre deg litt sjalu? Er han ellers en omsorgsfull og omtenksom fyr, eller kommer han med små stikk innimellom? 

Anonymkode: 9616c...5a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En kveld så vi et program om utroskap på tv og jeg sa lattermildt til han i det jeg skulle til å gå hjem:

Jeg spøkte ikke da jeg sa det til han, jeg bare ville bekrefte at det ikke var noe tull i forholdet.

Jeg har ingen jeg kunne vært utro med hvis muligheten bød seg, så forstår ikke at det bare er å hoppe på noen.

Nå kjenner ikke jeg noen single desperate menn og jeg innbyr heller ikke til flørtende meldinger.

Kan jo hende han gjør det siden han sa at han hadde hatt mange muligheter.

Ts

Dette er så jævla typisk kvinnfolk. Du sa kommentaren "lattermildt" men det var egentlig forkledd som en seriøs melding? Du fisker etter informasjon og tolker hver en kommentar i negativt lys. Du satte vel på programmet også da for å se reaksjonen hans? 

Du spøkte. Han spøkte. Du overdriver noe innmari

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han er 48

Ts

Alder er bare et tall. Og usikkerhet har ingen alder. Jeg leser det du skriver slik: Du spøker, han spøker tilbake, du får hetta. Hvis du ikke stoler mer på han enn dette, skjønner jeg ikke hvorfor du er sammen med han..

Anonymkode: 7f06d...e43

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor sa du det "lattermildt" da? Om du virkelig skulle være seriøs? 

Skrevet

Høres litt ut som at han kanskje prøvde å gjøre deg litt sjalu? Er han ellers en omsorgsfull og omtenksom fyr, eller kommer han med små stikk innimellom? 

Anonymkode: 9616c...5a2

Han er omsorgsfull men det går i perioder.

Han er flørtete og det er vel det jeg sliter litt med, og er grunnen til at jeg sa det jeg sa etter tv programmet.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da utbrøt han glisende: "Ikke noe problem å ha noen å være utro med"! 

Jeg bare så på han og gikk hjem.

Hva faen mente han med dette?

Har ikke bringt temaet på banen etter denne kvelden🙊

Syntes de første setningene var litt vanskelige å lese, du bruker ikke komma eller punktum i setningene. Hva du mener med "jeg og typen er helt voksne"? Lurer jeg på, har aldri hørt en godt voksen person beskrive alderen sin på en så merkelig måte før.

Du ville bekrefte at det ikke var noe tull i forholdet deres, så da kommer du med et slikt utsagn? Hvorfor kan du ikke bare kommunisere på en ordentlig måte istedenfor? F.eks kunne du sagt "hm, nei utroskap er jeg helt imot. Det kunne jeg aldri vært, hva med deg? Jeg håper jo at jeg er den eneste for deg?" o.l .. I min verden så hadde dette eksemplet vært den beste måten å kommunisere med partner på, noe annet hadde bare vært et behov for oppmerksomhet eller bekreftelse. Ingen er tankelesere, og når du da kommer med utsagn hvor du leter etter bekreftelse kan ikke partneren din vite dette uten at du ordlegger deg på riktig måte. Så her får du nesten ta deg sammen og kommunisere ordentlig med partneren din.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Dette er så jævla typisk kvinnfolk. Du sa kommentaren "lattermildt" men det var egentlig forkledd som en seriøs melding? Du fisker etter informasjon og tolker hver en kommentar i negativt lys. Du satte vel på programmet også da for å se reaksjonen hans? 

Du spøkte. Han spøkte. Du overdriver noe innmari

Du kom meg i forkjøpet med kommentaren din, er så enig, så enig! 

Skrevet
Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

Hvorfor sa du det "lattermildt" da? Om du virkelig skulle være seriøs? 

Fordi jeg ville kamuflere intensjonen bak spørsmålet.

Vil ikke vise at jeg kan være sjalu

Ts

Skrevet

Sannheten er vel at det er lett å finne noen å være utro med. Det betyr ikke at han faktisk gjlr det. 

Anonymkode: fe97e...1f8

• Liker 3
Skrevet

Han mente vel bare at det ikke er muligheten det står på? Og det er vel greit. 

Anonymkode: ec48f...b69

• Liker 1
Skrevet

Han er omsorgsfull men det går i perioder.

Han er flørtete og det er vel det jeg sliter litt med, og er grunnen til at jeg sa det jeg sa etter tv programmet.

Ts

Ikke for å dra ting ut av proporsjoner, men hvis dette er måten du kommuniserer på, med dine partnere - så er det søren ikke rart i at forholdene tar slutt heller. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...