Gå til innhold

BH-er med tette cup'er. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner aldri BH-er som passer meg. Hverken på nett eller fysiske butikker. Jeg har også en rar størrelse, med stor omkrets rundt kroppen men små bryster. Bare det minsker utvalget mitt...

Brystene mine sitter såpass tett sammen at en vanlig BH aldri vil klare å ligge inntil kroppen min, men heller skjære seg inn i brystene på midten. BH-er skal liksom alltid "løfte og skille" brystene, men med meg så er det fysisk umulig hvis en BH faktisk skal sitte ordentlig. Puppene mine henger sammen ved rota, og ønsker ikke å prøve å skille de. :fnise: 

I tillegg sliter jeg alltid med at spilene, som jeg ønsker å ha, sitter for langt ut på siden i forhold til hvor brystene mine er - sånn at spilene sakte men sikkert graver seg inn i huden min mellom brystene og armhulen. Jeg har fått arr på begge sidene pga. det, og er lei.

Push-up-BH-er har jeg prøvd på, da de ikke prøver å skille brystene. Men der sitter fortsatt cup'ene såpass langt fra hverandre at brystene mine faller liksom ut på midten. Jeg har en fysisk aktiv jobb, og ønsker BH-er som holder ting på plass for meg. I tillegg er det vanskelig å finne push-up-BH-er i min størrelse.

Sports-BH-er har jeg prøvd, uten at jeg har klart å finne noen som er gode. Enten gjør de ingenting, eller så gjør de meg helt flatbrystet. Jeg har små bryster fra før, og ønsker helst å unngå at de blir enda mindre. Vil da egentlig ha vanlige BH-er, sånn at jeg kan bruke de til alt: jobb, fritid, fest, osv.

Jeg har prøvd å lete på utenlandske nettbutikker. Jeg har funnet noen, men der passer ikke størrelsene. Enten er det pittesmå størrelser, eller så er det kjempestore. I tillegg vil det bli svært dyrt med både frakt og toll fra et annet land. Jeg har ikke så mye penger å bruke, så jeg kan ikke bruke over 1000 kr på bare en BH.

Nesten så jeg vurderer å lære meg å sy så jeg kan sy om BH-ene mine selv. Men ser for meg at de har lettere for å revne på midten hvis jeg skal begynne å klippe og sy de selv?

Hvis noen har noen tips tar jeg gjerne i mot.

Anonymkode: 48973...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! De så iallefall ikke verre ut enn andre BH-er jeg har klart å bruke før, så da prøver jeg iallefall de!

Tar gjerne imot flere tips hvis noen har noen.

- TS

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker disse, jeg har små bryst og bruker str 75 A. Disse er spileløse og er de mest behagelige bh-ene som jeg har prøvd. Cupene er vatterte og formstøpte slik at man får en fin siluett av brystene 🥰 Det er ikke sikkert at de passer for deg, men er verdt å prøve kanskje? Mine bryst sitter ikke veldig tett.

5a6f49753aa54ae895be3b200f2b0d92.jpg?imw

https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-t-skjorte-bh-whitegrey-an681a02w-a11.html

Anonymkode: 43c29...3c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker disse, jeg har små bryst og bruker str 75 A. Disse er spileløse og er de mest behagelige bh-ene som jeg har prøvd. Cupene er vatterte og formstøpte slik at man får en fin siluett av brystene 🥰 Det er ikke sikkert at de passer for deg, men er verdt å prøve kanskje? Mine bryst sitter ikke veldig tett.

https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-t-skjorte-bh-whitegrey-an681a02w-a11.html

Bilde fra siden

fa354f4083ae4532b104af0ddcd3d948.jpg?imw

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ps. Jeg mente at de er uten bøyler, altså at det ikke er bøyler under brystet. Det er kun en flat  og kort halv-myk plast-støtte i ytre del av bh (mot armhulen). Denne merker jeg ikke noe til. Bøyler fikk jeg alltid smerter av da de gnagde mot både ribben og hud og muskler.

Skrevet

Takk for flere tips. Jeg skal undersøke litt, og kanskje prøve å bestille noen når jeg får lønn neste måned igjen!

Jeg bestilte de som den første brukeren foreslo, da de var såpass rimelige og så ut som de kanskje kunne passe meg - og jeg fant størrelsen min. Jeg bestilte også en annen fra Zalando som var litt lik.

Men jeg trenger alltid flere BH-er (har jo 0 som faktisk passer nå) så vil nok se nærmere på de du foreslo senere uansett. :)

- TS

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for flere tips. Jeg skal undersøke litt, og kanskje prøve å bestille noen når jeg får lønn neste måned igjen!

Jeg bestilte de som den første brukeren foreslo, da de var såpass rimelige og så ut som de kanskje kunne passe meg - og jeg fant størrelsen min. Jeg bestilte også en annen fra Zalando som var litt lik.

Men jeg trenger alltid flere BH-er (har jo 0 som faktisk passer nå) så vil nok se nærmere på de du foreslo senere uansett. :)

- TS

Jeg anbefaler deg å gå i en undertøysbutikk der de har kompetent personale som kan hjelpe deg å finne bh med riktig passform.  Jeg syntes bh-innkjøp var noe av det vanskeligste som fantes, men fikk en aha-opplevelse når jeg fikk kyndig hjelp 😊

Anonymkode: 98e5d...ffa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjøper fra Lindex.  Uten spiler men foret. Heter Flora.

Skrevet

Yrodde ikke det fantes bh som faktisk holdt seg på plass og så fine ut på mine pyttesmå pupper. Så besøkte jeg Change og prøvde en hel haug. Nå har jeg et helt nytt bh liv.

Så anbefaler å dra i butikk og prøve MASSE. De har et par jeg kunne tenke meg at er midt i blinken

Anonymkode: 84a8e...567

Skrevet

Jeg bruker 75B, og jeg elsker disse bøyleløse bh-ene fra KappAhl, har brukt de i over 2 år nå og de er fortsatt like fine og holder fasongen etter mange runder i vaskemaskinen :) 199kr, så ikke så dyre heller. Gir god støtte og du kan regulere stroppene og bak på ryggen. Er innlegg i cupene, men de har jeg tatt ut.

Denne går fra str S-XL, men det er god stretch i de og festet bak på ryggen har 3 rader med lukkehekter som du kan regulere ut i fra bredde. Jeg er som sagt 75B og bruker S i denne. Får ikke akkurat kløft i denne BH-en, men det får jeg ikke i andre BH-er heller siden jeg ikke har så store😄 Denne gir også god støtte ifg venninna mi som bruker den samme og er en D-cup 

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/seamless-boylelos-bh/311084/

image.thumb.jpeg.78e6646c90309d12e780cfb7ae035dff.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...