AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Hei! Vi skal til oppstartssamtale for IVF til fredag, og mannen skal levere sædprøve. Men han hadde korona forrige uke, og nå er vi veldig usikre på om vi burde utsette timen, pga at han kanskje kommer til å levere en dårlig prøve etter å ha hatt feber. Vi kommer selvsagt til å opplyse om dette på klinikken, sånn at det kan tas med i betraktningen dersom han får påvist redusert kvalitet. Men har dette noen betydning, egentlig? Prøven han skal levere på fredag er jo ikke den jeg skal befruktes med, den er vel bare en indikasjon på hans kvalitet? Vi har ventet så lenge på denne timen, og jeg har ikke lyst til å utsette, men er veldig redd for hva de kommer til å si om kvaliteten hans.. Anonymkode: d95c7...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Det tar 70 døgn å produsere nye sædceller. 🤦♀️🤦♀️Så hvis du skal utsette timen så lenge, det er jo nesten 3 mnd fram i tid? Hvor lyst har du på barn da tenker jeg…… 🙄 dette er jo uansett ikke den sæden som skal brukes i forsøket 🙄 Anonymkode: 3e0da...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det tar 70 døgn å produsere nye sædceller. 🤦♀️🤦♀️Så hvis du skal utsette timen så lenge, det er jo nesten 3 mnd fram i tid? Hvor lyst har du på barn da tenker jeg…… 🙄 dette er jo uansett ikke den sæden som skal brukes i forsøket 🙄 Anonymkode: 3e0da...27a Litt unødvendig med den kommentaren «hvor lyst har du på barn da». Du vet ingenting om hvor lenge vi har strevd med å få barn, og det er litt dårlig gjort å si noe sånt på et forum som faktisk heter «ufrivillig barnløse». Jeg har jo ikke tenkt å utsette timen i 3 mnd! Jeg uttrykker bare at jeg er redd for hvordan kvaliteten hans er nå, en uke etter korona. Og lurer mer på hva klinikken kommer til å si. Anonymkode: d95c7...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå