AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har prøvd «tusenvis» av ulike foundations, og egentlig aldri funnet en foundation jeg er fornøyd med. For et år siden hørte jeg om The Ordinary sine foundation, og jeg prøvde disse. The coverage foundation passer huden min veldig fint, og jeg har brukt denne hver dag det siste året, er kjempefornøyd. Og det koster kun ca 90 kroner. Helt greit å bruke 90 kr vs 400! Prøvde også serum foundation fra The ordinary, men denne passet meg ikke. Fuktighetskrem til ansikt er litt samme greien, har prøvd ansiktskremer fra «alle» merker, og fant til slutt en som koster rundt 1000 kr som jeg var ok fornøyd med (fra shiseido), men selvsagt altfor dyr. Etter tips fra kvinneguiden prøvde jeg Avene hydrance Aqua gel, og den er veldig fin på min hud. Har brukt denne i et par år, og den koster rundt 300. Har dere noen tips til hudpleie eller sminke produkter som er bedre og rimeligere enn dyre produkter? Anonymkode: f89f5...1ac 1
flusa Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Makeup mekka sin brow pomade. Barry M eyeliner, blyant (sitter godt hele dagen). Maybelline superstay 30h foundation. Garnier ansiktskremer. Loreal øyekrem. Maybelline sine mascaraer,fordi de sitter hele dagen uten å gi panda-øyne. Roll on fra matbutikken. Shampo og balsam fra loreal til farget hår. Div rimelige lip glosser fra makeup mekka,loreal,maybelline.
anonymbruker2312 Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Øyekrem: Revolution Retinol Eye cream Rens: CeraVe foaming cleanser Fuktighetskrem: CeraVe lotion Concealer: L.A girl
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Hudpleie: Dr greve pharma, vitamin C-serien. De har ofte tilbud på den på Boots og Vitus apotek. Anonymkode: bc976...f6f
Diamant20 Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 Den grønne lypsylen med oransje detaljer! Beste jeg har prøvd på såre lepper
Gjest Khloe Skrevet 1. mars 2022 #6 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Jeg har brukt masse unødvendige penger på øyekremer, uten å finne en som faktisk gir det huden min trenger. Har vært innom BareMinerals, Ole Henriksen, Origins og mer. Så oppdaga jeg Revolution Skincare Nourishing Boost Avocado Eye Cream. Har aldri prøvd noe bedre! Nok fukt og trekker fort inn. Endret 1. mars 2022 av Khloe
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Jeg og har fått en aha-opplevelse av en fuktighetskrem i serien til Avene. Huden min er svært sensitiv, og får lett kviser, Tolerance-kremen av type emulasjon gir huden min mye fukt men ingen kviser. Bonus at noen nett-apotek innimellom har tilbud slik at kremen blir enda billigere 😄 Anonymkode: de48f...40f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 NYX øyenskygge primer, og deres epic ink liner. Med den komboen rikker ikke eyelineren på seg, selv om man svetter mye som jeg gjør. Rundt en hundrings pr stykk. Anonymkode: af2a6...a2e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 Khloe skrev (På 1.3.2022 den 19.18): Jeg har brukt masse unødvendige penger på øyekremer, uten å finne en som faktisk gir det huden min trenger. Har vært innom BareMinerals, Ole Henriksen, Origins og mer. Så oppdaga jeg Revolution Skincare Nourishing Boost Avocado Eye Cream. Har aldri prøvd noe bedre! Nok fukt og trekker fort inn. Hvor kjøper du den? Anonymkode: d0b5a...4a9 2
Gjest Bettys Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 0.31): Jeg og har fått en aha-opplevelse av en fuktighetskrem i serien til Avene. Huden min er svært sensitiv, og får lett kviser, Tolerance-kremen av type emulasjon gir huden min mye fukt men ingen kviser. Bonus at noen nett-apotek innimellom har tilbud slik at kremen blir enda billigere 😄 Anonymkode: de48f...40f Samme her! Har også den for tørrere hud. Elsker at de inneholder få ingredienser (6-7) og at kremen er steril.
Gjest Khloe Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 14.46): Hvor kjøper du den? Anonymkode: d0b5a...4a9 Jeg kjøpte på Lyko sist, men ser de ikke har den akkurat nå😱
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Cerave rens (hydrating) og Änglamark solkrem fra Coop. Bruker fuktighetskrem fra Klairs, den er på tilbud nå på Vitus apotek https://www.vitusapotek.no/hudpleie/ansiktskrem-og-dagkrem/klairs-rich-moist-soothing-cream-60-ml/p/917338 og er innimellom på tilbud på farmasiet.no. Ikke kjempebillig (260 kr nå som den er på tilbud), men ikke kjempedyr heller. Har også prøvd Änglamark day cream, selv om jeg ikke syns den er like bra fungerer den helt fint Anonymkode: b3977...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Og denne fuktighetskremen til kroppen: https://www.vita.no/kropp/bodylotion/vaseline-advanced-repair-lotion-400ml Bare 49 kr for 400 ml. Anonymkode: b3977...5f1 1
Mollert Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 11.37): Hudpleie: Dr greve pharma, vitamin C-serien. De har ofte tilbud på den på Boots og Vitus apotek. Anonymkode: bc976...f6f Bruker hudkremen derfra. Den har lysrefleksjon i seg, så får litt glød og greier. Er fornøyd med den, og kan kjøpe den igjen når den jeg har nå blir tom.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Bioderma har fantastiske gode, hudvennlige produkter til en supergod pris. Micellarvannet er et må-ha produkt. Ellers elsker jeg produktene fra Embryolisse, spesielt fuktighetskremen Lait Creme concentré. Anonymkode: 1a077...e54
Rosatoast Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 Har brukt uendelig mange tusen på alt av produkter, men nå som jeg har blitt snart 30 år - har jeg falt mer til ro, med produkter som er av god kvalitet og drøye i bruk. CeraVe hydrating cleanser (brukt i 1 uke, er så langt fornøyd) CeraVe face lotion (kjøpt i dag, hørt mye bra) TheOrdinary Zinc-dråper (drøy i bruk hvis man sliter med urenheter) Rituals deodorant (også drøy i bruk, koster mer enn roll-on fra dagligvare, men denne varer lenge og er verdt det) SKØN repair microbiome (nattkrem, feit nok for meg. Får en fin glød). Mulig jeg kommer til å bytte denne, da jeg syntes det var litt lite i tuben. Abel skincare London (har et øyeserum herfra, koster utrolig mye, men får mye for pengene .. ) Eckooing repair sjampo (syntes denne er veldig bra, og den er lagd av resirkulert plast samt økologiske og naturlige ingredienser) Sminke har jeg ikke brukt på et par år nå, fyller inn brynene bare, og da bruker jeg liner fra Depend, helt lik den tynne fra Anastacia Beverly Hills bare mye billigere.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 brusen til First Price, smaker i alle fall minst like bra som "ekte" brus fra Coca Cola. Anonymkode: 6bb57...e1a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): brusen til First Price, smaker i alle fall minst like bra som "ekte" brus fra Coca Cola. Anonymkode: 6bb57...e1a Haha sjekk underforumet Men takk for tips! 😄 Anonymkode: ea26c...608 4
kaledonia Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 Catrice øyenbrynsblyant Essie neglelakk Lavera og Weleda leppebalsam Weleda Skin Food light ansiktskrem ( light er bedre for meg, har ikke tørr hud ) for vinter Dr. Organic deodorant manuka honning alt under 100kr;) Weleda Wild Rose nattkrem og øyekrem Bioregena og Eco Cosmetics sine solkremer under 200kr
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 Nyx bare with me concealer Maybelline perfector (4i1) Nyx corrector (fersken/Oransje farget) Makeup mekka brow powder duo og voks-stift Elf cameo concealer Revolution palettene (øyeskygge) Ordinary hyaluronic acid Milani baked powder blush (luminoso er min favoritt) Essence lash princess mascara Anonymkode: 6f837...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå