Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i dag, og alt ser fint ut. Men jeg er 41 år, og skal derfor ikke gå lenge over dato😅 Hva er oddsen for innleggelse i morgen tenker dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ms. Perfect skrev (3 minutter siden):

Termin i dag, og alt ser fint ut. Men jeg er 41 år, og skal derfor ikke gå lenge over dato😅 Hva er oddsen for innleggelse i morgen tenker dere? 

Anbefaler deg å produsere så mye oxytocin som mulig i dag, så kan du kanskje sette igang selv. Se romantisk komedie, slapp av, kos deg.

Anonymkode: 49597...408

Skrevet

Gi en tur (hvis du orker) eller ta deg et bad. Lykke til!

Anonymkode: c2586...b60

Skrevet

Oddsen avhenger hvor du induseres, noen steder sendes du hjem, andre beholder deg på avdelingen. Ta med deg baggen i tilfelle :) Vær forberedt på at det kan ta lang tid (opptil 36 timer) med feks ballong, før man går videre til neste induksjonssteg,. Bevegelse, hvile, stimuler til oxytocin produksjon selv ( simulere brystknoppene  for eksempel) og spis. Så legges du inn når du legges inn. 

Anonymkode: a6a4a...710

Skrevet

Jeg tipper du ikke legges inn i morgen, men kanskje du får beskjed om å komme tilbake dagen etterpå dor innsetting av ballong og sendes deretter hjem med beskjed om å komme tilbake dagen etterpå for innleggelse (om du ikke reagerer fort på ballongen og må tilbake tidligere).

Om du er heldig, er du veldig moden allerede, og er du kjempeheldig er de første riene i gang før overtidsundersøkelsen.

Lykke til i morgen!

Anonymkode: 3f8bb...1d8

Gjest 96erjente
Skrevet

Tror nok ikke du legges inn i morgen, men at du får beskjed om å komme tilbake dagen etter, eller i løpet av de nærmeste dagene😊

Skrevet

Blir spennende å se😅 Vil helst at det skal starte av seg selv, så jeg håper jeg slipper induksjon. Men det er klart at alderen min er en risiko, og er glad jeg følges opp👵🏻

Skrevet
ms. Perfect skrev (25 minutter siden):

Blir spennende å se😅 Vil helst at det skal starte av seg selv, så jeg håper jeg slipper induksjon. Men det er klart at alderen min er en risiko, og er glad jeg følges opp👵🏻

Hva er det med alderen som utgjør risiko? At fødselen ikke skal starte eller ha fremgang?

Anonymkode: 104fd...a56

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det med alderen som utgjør risiko? At fødselen ikke skal starte eller ha fremgang?

Anonymkode: 104fd...a56

Såvidt jeg har forstått så er det vel risikoen for dødfødsel som øker. Altså at morkaken skal svikte tidligere enn om man er yngre.

• Nyttig 1
Skrevet

Ååå, det visste jeg ikke. Jeg gikk 10 dager over tiden med første. Da var jeg 33. Nå er jeg 40, betyr det at de ikke vil la meg gå så lenge over tiden? 

Hvor lenge over tiden lar de en 40 åring gå? 

Anonymkode: 26fb4...016

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ååå, det visste jeg ikke. Jeg gikk 10 dager over tiden med første. Da var jeg 33. Nå er jeg 40, betyr det at de ikke vil la meg gå så lenge over tiden? 

Hvor lenge over tiden lar de en 40 åring gå? 

Jeg har gått noen dager over tiden med de tre andre også, så jeg har ikke hatt noen forventning om at det skal starte før termin med denne heller.

Jeg er usikker på om det er noe helt standard på hvor lenge over dato du får gå, men jeg har termin i dag, og ble da sendt til sykehus i morgen for grundigere undersøkelser. Jeg vil tippe at om alt ser bra ut så blir jeg sendt hjem igjen og må ned på nytt, men jeg vet jo ikke. 

• Hjerte 1
Skrevet
ms. Perfect skrev (11 minutter siden):

Jeg har gått noen dager over tiden med de tre andre også, så jeg har ikke hatt noen forventning om at det skal starte før termin med denne heller.

Jeg er usikker på om det er noe helt standard på hvor lenge over dato du får gå, men jeg har termin i dag, og ble da sendt til sykehus i morgen for grundigere undersøkelser. Jeg vil tippe at om alt ser bra ut så blir jeg sendt hjem igjen og må ned på nytt, men jeg vet jo ikke. 

Lykke til! Spennende! Snart i mål 💕

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...