Gå til innhold

Vil noen legge kort på meg? <3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blitt veldig takknemlig. Litt tunge dager.. Ønsker i kjærlighet dersom det går ❤️

Anonymkode: 04f4c...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 10.38):

Jeg hadde blitt veldig takknemlig. Litt tunge dager.. Ønsker i kjærlighet dersom det går ❤️

Når jeg ser på deg så får jeg opp "fremtiden". Du har enormt mye å se frem til. Dette klarer du ikke se nå, og du klarer kanskje ikke å forstå det heller. Men livet og kjærligheten vil falle på plass etterhvert. Det vil neppe skje i umiddelbar nærtid, men der ute... og tro meg, du venter på noe godt. Imellomtiden er du litt usikker på om du i det hele tatt er klar for kjærligheten selv om du så sårt ønsker den. Du bør bruke tiden framover på å forberede deg selv for å fremstå som den beste versjonen av deg selv. Den du innerst inne er. Den du er er faktisk bedre enn hva du selv tror. Og den du er vil gi deg akkurat det du vil ha, hvis du ellers bare går inn for det. Men du må finne deg selv fram først. 

Jeg anbefaler deg i tillegg til å se i nærheten av deg. Kjærligheten er ikke langt unna, og slettes ikke så umulig som du føler det. Problemet er at du ikke er klar nok for å se det selv. Den dagen du virkelig føler deg klar vil du også se ting klarere, og du vil ikke måtte ofre særlig for å få det til. Det faller nesten på plass av seg selv. Litt som om at du ikke helt vet hva som skjedde. 

Likevel, du har en del forberedelser å gjøre. Du må gjøre deg klar for kjærligheten. Du må være mottakelig og du må være mer PÅ for å få det til. Husk for øvrig at selv om du kanskje ikke trenger å anstrenge deg særlig, så vil ikke kjærligheten ut av det blå banke på døren din. Du må ut å finne den. Og du må aller helst bytte strategier. For det du gjør nå legger ikke til rette for kjærligheten. 

Se fremover, og gled deg! :) 

Anonymkode: 0b98b...1b4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Det viktigste du kan gjøre er å tro på deg selv. Mye er gjort bare der. 

Og, et tips: følg magefølelsen. Den er sterk hos deg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg kuppe?  Ønsker deg lykke til ts :klem:

Noen som vil se på meg? Gjelder kjærligheten da 😊

Anonymkode: 08e55...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan jeg kuppe?  Ønsker deg lykke til ts :klem:

Noen som vil se på meg? Gjelder kjærligheten da 😊

Når jeg ser på deg ser jeg "muligheter". Både muligheter du trolig vet du har, men aller mest muligheter du ikke vet du har. 

Først og fremst bør du anstrenge deg for å finne ut dine ukjente muligheter, for de mulighetene du allerede har er ikke helt det du trenger. 

Du bør også være tålmodig, for den første muligheten er langt ifra den beste. 

Videre har du ingen hast, og du lever godt med situasjonen din. Men ha øynene i nakken fremover, slik at du finner dine muligheter. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 10.38):

:klem:❤️❤️

Anonymkode: 6f165...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Meg også? Ang kjærligheten. Takk!

Anonymkode: 0e179...998

Meg også?😅☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg ser på deg ser jeg "muligheter". Både muligheter du trolig vet du har, men aller mest muligheter du ikke vet du har. 

Først og fremst bør du anstrenge deg for å finne ut dine ukjente muligheter, for de mulighetene du allerede har er ikke helt det du trenger. 

Du bør også være tålmodig, for den første muligheten er langt ifra den beste. 

Videre har du ingen hast, og du lever godt med situasjonen din. Men ha øynene i nakken fremover, slik at du finner dine muligheter. 

Tusen takk! Du er en knupp, jeg setter stor pris på dette :klem:

Ønsker deg en fin helg :hallo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Meg også? Ang kjærligheten. Takk!

Anonymkode: 0e179...998

Du blir den siste i kveld 😊 

Hos deg får jeg opp "oppgitt". Du har hatt det mer utfordrende enn hva du fortjener. Du har lov til å være frustrert. Men pass på at du ikke slukes av oppgittheten. For det er en tilstand som gjør deg blind og lite mottakelig. 

Du bør spille på lag med følelsene. Ta lærdom og ta det med deg. Det vil gi deg nyttig innsikt den dagen du står ovenfor kjærlighetsvalg. For du vil få et valg å ta. Ikke hast deg inn i situasjoner, men analyser dem slik at du unngår mer oppgitthet. Valget vil være helt og holdent ditt. 

Du må også endre strategiene dine og gjøre noen endringer for å lykkes bedre. Hva dette innebærer tror jeg du allerede vet. 

Men. Det blir bra. Og bedre enn hva du selv tror. Så senk skuldrene og kos deg på reisen. Det er mye å se frem til hvis du selv vil det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Meg også?😅☺️

Ok. Siste! 😁

Jeg får opp valg hos deg.

Det er litt tvetydig, faktisk. Hvorvidt du allerede har gode valg enten bevisst eller ubevisst, eller om du vil få det, er vanskelig å lese. Men noe sier meg at du egentlig ikke har særlig utfordringer med å finne kjærligheten, fordi du selv styrer det som du vil. 

Problemet ditt er vel mer å ta de rette valgene. Det er ikke lett i den jungelen vi lever i. Men det beste rådet jeg kan gi er å senke skuldrene dine, finne dine verdier og meninger, og da legge om prinsippene dine utifra hva du vil. Du har ikke vært tydelig nok ovenfor deg selv hva du faktisk ønsker deg. Finner du ut av det, så blir valgene lettere å ta. 

Men ikke bekymre deg. Du vil forstå den dagen du skjønner det. Så godt valg 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte svar, 1b4❤️ Jeg ser du skrev «siste» over her, men dersom du får tid og lyst en dag, hadde jeg blitt veldig takknemlig om du ville se på meg også! Har hatt en lang og vanskelig periode jeg ikke føler det er noen vei ut av.

Anonymkode: cdc9d...f37

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok. Siste! 😁

Jeg får opp valg hos deg.

Det er litt tvetydig, faktisk. Hvorvidt du allerede har gode valg enten bevisst eller ubevisst, eller om du vil få det, er vanskelig å lese. Men noe sier meg at du egentlig ikke har særlig utfordringer med å finne kjærligheten, fordi du selv styrer det som du vil. 

Problemet ditt er vel mer å ta de rette valgene. Det er ikke lett i den jungelen vi lever i. Men det beste rådet jeg kan gi er å senke skuldrene dine, finne dine verdier og meninger, og da legge om prinsippene dine utifra hva du vil. Du har ikke vært tydelig nok ovenfor deg selv hva du faktisk ønsker deg. Finner du ut av det, så blir valgene lettere å ta. 

Men ikke bekymre deg. Du vil forstå den dagen du skjønner det. Så godt valg 😊

Tusen takk❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så flotte svar, 1b4❤️ Jeg ser du skrev «siste» over her, men dersom du får tid og lyst en dag, hadde jeg blitt veldig takknemlig om du ville se på meg også! Har hatt en lang og vanskelig periode jeg ikke føler det er noen vei ut av.

Definitivt siste, for nå tar jeg kveld 😁 

Hos deg leser jeg "endring". Det vil bety en reise ut i det fjerne du både gruer deg til og tidvis svartmaler. Men uansett hvor hardt du stritter imot, vil endringen komme. Problemet er at du utsetter det. En endring er dog det du trenger. Og reisen mot endringen har du større kontroll på enn hva du ser selv. En reise med mange muligheter som du må ta stilling til. Men du er intuitiv, klok av skade og årvåken, så du vil stake ut den veien du selv vil gå. Bare bestem deg. 

På andre siden av endringen vil du ha lært så mye at det vil bli lettere for deg å finne det du faktisk ønsker deg. Da handler det ikke lenger om å komme seg ut av ting, men velge mellom ønskene dine. Livet jobber for deg, ikke imot deg, men du må initiere det selv. Ikke vær redd for å søke hjelp, selv om du egentlig ikke trenger det. Dette fikser du. Og det vet du. 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk❤️

Kan jeg spørre, siden du var tvetydig... står du ovenfor valg nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hos deg leser jeg "endring". Det vil bety en reise ut i det fjerne du både gruer deg til og tidvis svartmaler. Men uansett hvor hardt du stritter imot, vil endringen komme. Problemet er at du utsetter det. En endring er dog det du trenger. Og reisen mot endringen har du større kontroll på enn hva du ser selv. En reise med mange muligheter som du må ta stilling til. Men du er intuitiv, klok av skade og årvåken, så du vil stake ut den veien du selv vil gå. Bare bestem deg. 

På andre siden av endringen vil du ha lært så mye at det vil bli lettere for deg å finne det du faktisk ønsker deg. Da handler det ikke lenger om å komme seg ut av ting, men velge mellom ønskene dine. Livet jobber for deg, ikke imot deg, men du må initiere det selv. Ikke vær redd for å søke hjelp, selv om du egentlig ikke trenger det. Dette fikser du. Og det vet du. 😊

Om du orker en dag så hadde jeg satt stor pris på om du vil ta meg og, vet det var siste nå men verdt å prøve og spørre❤️

Anonymkode: d1094...ed8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om du orker en dag så hadde jeg satt stor pris på om du vil ta meg og, vet det var siste nå men verdt å prøve og spørre❤️

Anonymkode: d1094...ed8

"Selvsikkerhet" 

Det er ditt forbedringspotensiale. Du har mye i dine egne hender, men du ser det ikke fordi du ikke har nok tro på verken det eller deg. Du undervurderer nok både deg og dine muligheter. Tiden spiller uansett på lag med deg, og muligheter vil komme etterhvert, men du må tilrettelegge for det. Lærer du deg å gi mer faen så vil du åpne dører for deg som du først trodde aldri eksisterte. Hva som venter på deg blir opp til deg selv. Du har kontrollen over sjebnen din selv, men du bør heve deg selv i møte med andre. Hvis du bare tenker deg om så vet du at du er et kupp. 😉 Så ikke glem det i møte med andre. 

God natt. 😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tusen hjertelig takk❤️ Jeg er litt usikker på hva den reisen eller endringen er, ser du noe mer ang dette? Jeg føler selv at jeg sårt trenger en endring, det er så mye jeg ønsker skulle vært annerledes, og noe av det vet jeg at jeg kan endre selv, men utsetter ja, som du sier. Men det er ikke så mye jeg kan endre selv, det er mye jeg står fast i som jeg ikke kommer meg ut av. Dette er mest pga helse og kroniske plager, og alle ringvirkningene det har skapt i livet litt, alt som har gått tapt av planer og drømmer, alle begrensningene her og nå, som også vil følge meg videre, så mange sorger alt dette har ført til..

Blir veldig glad om du en annen dag det passer har lyst å se om du får opp noe mer❤️ Gjerne ang både kjærlighet, karriere, og generelt glede og fine opplevelser?

Tusen takk igjen! Ønsker deg en god natt og en fin helg❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan jeg spørre, siden du var tvetydig... står du ovenfor valg nå? 

Ja, ganske mange nå i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg også?

Ang en fyr jeg er intr i, møtt fysisk 3 ganger

Anonymkode: a7ed6...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...