AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Har en hormonsykdom som medfører noe uønsket hårvekst i ansiktet. Fjerner det med ulike metoder, men synes at det noen ganger viser godt en liten periode før håret er langt nok til å fjernes. Eller det blir liksom skygger av det i huden. Er ikke så god på sminke generelt, burde lære meg det. Noen med samme problem? Noen tips til hvilke produkter jeg kan bruke for å kamuflere? Anonymkode: b86aa...803
Hunter7 Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Blant transeksuelle, crossdressers, og dragqueens brukes det ofte heldekkende produkter fra MAC og Kryolan for å skjule (uønsket) hårvekst i ansiktet.
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Lurer på om en orange base kamuflerer mørk hårvekst. Altså legge en orange concealer først også en dekkende foundation.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Hunter7 skrev (20 minutter siden): Blant transeksuelle, crossdressers, og dragqueens brukes det ofte heldekkende produkter fra MAC og Kryolan for å skjule (uønsket) hårvekst i ansiktet. Takk for svar. Blir det ikke veldig tykt? At man ser veldig sminket ut? Djungelvrål skrev (12 minutter siden): Lurer på om en orange base kamuflerer mørk hårvekst. Altså legge en orange concealer først også en dekkende foundation. Takk for tips, det kan jeg se om jeg får tak i. Anonymkode: b86aa...803
Hunter7 Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar. Blir det ikke veldig tykt? At man ser veldig sminket ut? ... Snip ... Anonymkode: b86aa...803 Ja, man ser sminket ut. Og det krever nok litt øvelse for å få det pent. Erfaringsmessig er de ansatte hos MAC veldig flinke til å komme med tips og råd om hvordan man kan unngå å se ut som om man har teatersminke i ansiktet. Kanskje denne videoen også kan være til hjelp: Ønsker deg all lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå