Gå til innhold

«Aliens» Maraton👽

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten prøver å overtale meg til å se Aliens filmene, helt fra den første som kom på 70 tallet til den siste. Har ikke sett en eneste en, men jeg liker skrekkfilmer. Ser bare for meg at det bare er..gørr? noe jeg synes fort kan bli litt kjedelig. Anbefales de å se? :) 

Anonymkode: fb1cf...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt verdt å se. Elsker de filmene. Anbefaler directors cut.

Anonymkode: 20b3a...6d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjæresten prøver å overtale meg til å se Aliens filmene, helt fra den første som kom på 70 tallet til den siste. Har ikke sett en eneste en, men jeg liker skrekkfilmer. Ser bare for meg at det bare er..gørr? noe jeg synes fort kan bli litt kjedelig. Anbefales de å se? :) 

Anonymkode: fb1cf...b6f

Den første er veldig god og er blitt en klassiker. Det skumleste er nesten når man ikke ser monsteret. De andre filmene er mer actionpreget og mer ordinære selv om det nok er spennende tidsfordriv. Men den første skiller seg ut.

Anonymkode: 81d68...f0f

• Liker 1
Skrevet

Den første er kjempeskummel - det er noen stygge gørrete scener men filmen er mye mer enn det. Atmosfæren er helt unik.

Film 2 er min favoritt, mer en krigsfilm enn en skrekkfilm men skummel og tøff og flotte karakterer man bryr seg om😅😢

Begge har blitt hermet etter 100vis av ganger men er absolutt verdt å se!

• Liker 1
Skrevet

De to første er jo en del av allmenndannelsen, så de kan du trygt se. Deretter blir det mest for spesielt interesserte.

Anonymkode: 8461e...9ba

• Liker 1
Gjest StellaNova
Skrevet

Jeg synes de er bra! Og om du ikke er helt fan så burde du få med deg de gamle alien filmene hvertfall, de er klassikere :) 

Skrevet

De 2 første er ekstremt bra

Anonymkode: cb068...35a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...