AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Nå har babyen min fått korona etter at alle her i huset har hatt det en ukes tid nå. Nå har babyen på 11mnd fått dette og hun er så hås og sår i halsen og hosten høres så vond ut. Hun hveser når hun puster og har feber. Hvordan har deres barn vært ved korona? Anonymkode: 419c5...15e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Min var 8 mnd da han fikk det. Hadde ganske høy feber et par dager og var snørrete én dag. Var den som ble sykest av alle i familien. Men gikk over ganske fort og har ikke merket noe på han etterpå. Anonymkode: b6159...aac 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Vår var akkurat blott ett år(12mnd), og han var kjempe dårlig i to døgn. Pustebesvær, 41 i feber og generelt utilpass. Men så gikk det helt over etter to døgn, var seg selv på dag tre. God bedring til lille, det er vondt når det står på. Anonymkode: 98199...a31 1
Lindiis Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Datteren min var 5 mnd når vi fikk det. Bare litt rennende nese ellers frisk og fin 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Babyen min har ikke hatt Omikron, men både influensa og forkjølelse og det gikk helt fint. Mindre matlyst og nedsatt allmentilstand som hører med å være syk, men det gikk over. Anonymkode: 4e7de...888 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå