Kattejenta Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg er en person med bare en vaksine dose. Og har tatt test med at jeg har antistoffer i kroppen. Er redd jeg er smittet sv korona. Negative hurtigtester. Skal ta en pcr test for sikkerhetsskyld men jeg sliter veldig med angst. Og lurer på om noen har hatt en vaksine dose og at det har gått bra med de. Jeg har en generell stor dødsangst. Og sliter nå med masse panikk anfall grunnet at jeg bare hsr en vaksinedose. Så vil gjerne høre om det hsr gått bra med andre der ute med en vaksine dose. Eller uvaksinert. Tok min første for 8 mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Nå har inne jeg noe statistikk eller noe altså, men basert på min omgangskrets så har det gått veldig bra alle. Både de uvaksinerte, de med 1 dose, 2 doser og 3 doser. Selv har jeg to doser og korona oppleves som en helt vanlig forkjølelse for meg (på dag 7 i dag og hosten henger igjen). Det virker helt tilfeldig hvem som rammes hardt og hvem som nesten ikke merker noe til det, uavhengig av antall doser eller ikke vaksine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 23. februar 2022 #3 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg hadde ikke rukket å få noen vaksiner da jeg fikk korona i mars 2021. Ble knapt merkbart syk, kjentes som en forkjølelse. Fikk korona igjen nå i februar og det var akkurat likedan da, utenom at jeg i tillegg til forkjølelsessymptomer fikk dårlig mage ene dagen. Hadde jeg ikke visst det var korona jeg hadde ville jeg nok trodd jeg var blitt forkjølet, for jeg trodde det kom til å bli mye verre. Krysser fingrene for at du ikke er smittet og hvis du er det går det nok helt fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #4 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg er uvaksinert og er på dag 10 av korona. Det er ikke gøy å bli syk og jeg er veldig svimmel og slapp, orker ingenting.... Men det er en påkjenning for kroppen å være syk, så jeg må bare slappe av og la kroppen bygge seg opp igjen. Akkurat som når man har gått en lang fjelltur på flere timer, da trenger kroppen å bygge seg opp igjen. Det blir bra igjen uansett, alt ordner seg til slutt. Vi har kropper som fikser opp i alt mulig og kroppen er smart. 💗Det vil gå bra 💗 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 23. februar 2022 #5 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg er uvaksinert og hadde feber 1 dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #6 Del Skrevet 23. februar 2022 Kaktusogsol skrev (Akkurat nå): Jeg er uvaksinert og hadde feber 1 dag Helt utrolig. Du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 23. februar 2022 #7 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg er uvaksinert og har ikke blitt smittet. Har en samfunnskritisk jobb. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 Malin1990 skrev (4 minutter siden): Helt utrolig. Du er heldig! Tror heller du er uheldig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 Kaktusogsol skrev (1 minutt siden): Tror heller du er uheldig ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lettbrus Skrevet 23. februar 2022 #10 Del Skrevet 23. februar 2022 Umulig å svare hvordan det forløper fra person til person. Jeg var vaksinert da jeg ble smittet i mars 21, og var sengeliggende i ca 20 dager. Slet med senskader en god stund, men var nesten helt bra bortsett fra at lukt og smakssans fremdeles er borte, og at jeg var mye trøtt. Tok en dose i august, og ble veldig dårlig av det, og er fremdeles. Livet er ikke til å kjenne igjen! Har en god blanding i omgangskretsen, de som har 4 doser og ble smittet og lå rett ut i over en uke, uvaksinerte med lett feber en dag, vaksinerte syk i 3 dager, uvaksinerte ingen symptomer osv…. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fransine Skrevet 23. februar 2022 #11 Del Skrevet 23. februar 2022 Hvis du er så redd for koronaen, hvorfor stoppet du ved 1 dose da? Er det pga bivirkninger? Uansett, hvis du er ung og ikke har noen underliggende sykdommer så vil det nok gå bra uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 23. februar 2022 #12 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Jeg er uvaksinert og er på fjerde dagen med korona nå. Hadde et døgn med kraftig influensafølelse og høy feber, og så to dager med ‘mild influensa følelse. I dag er jeg bare litt trøttere enn ellers og en smule tungt hodet. Regner meg jeg blir helt frisk neste to dagene:) Dette er ikke en farlig sykdom for deg, om du ikke er over 70 år eller har noe alvorlig underliggende. Er du heldig blir du bare litt forkjølet. De aller fleste får derimot litt influensafølese ett par dager enten de er uvaksinerte, har en eller tre doser vaksine. (Samboeren min har feks tre doser og er sykere enn meg… Dvs han SUTRER ihvertfall mer enn meg😆) Endret 23. februar 2022 av Jullen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 24. februar 2022 #13 Del Skrevet 24. februar 2022 Fikk det som en forkjølelse. Er lenger tett i nese og hals enn ved en vanlig forkjølelse, men går helt greit. Er uvaksinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg