Solstrålen :) Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Vi bestemte oss for et år siden å prøve oss på graviditet. Jeg ble gravid i juni, men etter mye om og men så hadde jeg en SA i uke 6+5. Jeg hadde da visst i 3 uker at jeg var gravid. Føltes som mye lengre enn det. Jeg hadde i tillegg noen vanskelige dager der jeg hadde tatt UL og det ble ikke funnet fostersekk. Måtte bare vente på SA.. Uansett.. Nå sitter jeg her med en positiv test og korsryggsmerter. Hatt spotting siste par dager.. Jeg hadde omtrent daglig spotting ved første graviditeten i juni også, så jeg har en dårlig magefølelse.. På grunn av gener, så er vi også i høyrisiko for alvorlig sykdom hos foster. Dette får vi svar på i NIPT testen. Da blir det abort. Det blir noen laaange uker, selv om det ikke skulle bli noen SA de nærmeste dagene… 2
powerpuffen Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Gratulerer med graviditet ❤️ Skjønner godt at du bekymrer deg en del, særlig når du tidligere har opplevd SA. Jeg krysse alt jeg har for at det går godt for deg denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå