AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Okei. Vet ikke hvor jeg skal starte men. Har vært sammen med en fyr i ca 1 år. vi har vært igjennom mange gode og dårlige perioder. De dårlige hendelsene har preget meg mye. Hendelser som - små løgner - er på gutte tur men oppsøker jenter på jodel og snapper med de. Sier det var uskyldig. Men hvorfor gjøre det når han sa til meg at nå skulle det bli godt med gutte ferie og ha tid med kamerater. - sporadisk kontakt med xen (helt platonisk så ok men ikke ok alltid) - drar på middager med gutta sier han tar toget hjem 00 fordi det var utenfor Oslo. Jeg ringer han og da hadde han vært ute på byen lenge uten engang å bare nevne at han er i Oslo igjen. Hadde vært ok for meg men kommunikasjon. - guttetur til Danmark hvor han og kompiser inviterer jenter på nach. Han sa til meg han sov - jeg fikk være med på en julemiddag med han og kompis + 2 venninner. Men han sa 4 timer før middag jeg ikke kunne være med fordi det ikke var plass til meg - skulle absolutt ha valgvake med gutta med var hjemme hos en annen jente med gutta riktignok men løy om hvor han var - var på en ukes ferie med kompis og 2 venninner som han ikke kjente og de har opprettet en gruppe chat som jeg absolutt ikke får være en del av - spiller poker til langt på morgen valgte å spille poker før jul, en fredag. Jeg visste ikke at han skulle dra til utlandet mandag morgen. Så fikk jeg vite det søndag kveld. Så brukte han ikke engang den helgen på forholdet. - jeg har sagt jeg er krevende iforhold til tillit og trenger å se handlinger. Ikke bare ord. - Han gjorde det «slutt» i september helt uten grunn og brukte 5 mnd til å si at han så på meg som en kjæreste likevel - han er ofte ute og får dekt absolutt sine sosiale behov. Så vi er ikke sammen 24/7. i nov/des var han omtrent ute hver helg. - i mai sa han at han elsker meg men har trukket det tilbake og ønsker ikke å si de ordene til meg igjen før han mener det sier han. Det sårer jo også litt. Det stikker litt i hjertet da jeg sa det tilbake i mai men jeg trakk det ikke tilbake. Han sier bare han føler annerledes. i 2022 har vi hatt mange dårlige helger. Jeg jobber av og til helg, så har jeg vært syk (ikke covid men lignende) og han dro på poker kveld mens jeg hadde 39 i feber og super slapp. Hjalp meg ikke med noe. Hadde vært kos med selskap. denne helgen har jeg endelig fri fredag pg søndag. Skal jobbe lørdag. Han velger å spille poker fredag kveld. Og jeg spurte om han ikke kunne droppe akkurat den fredagen fordi jeg er så sliten av poker kveldene da jeg sover urolig og har slitet med angst fordi det er noe som trigger når han er ute til 04-05 og jeg får sporadiske svar på sms med ja og nei svar. nå er jeg helt i kjelleren og sliten og spurte om han ikke kunne være så snill og gi forholdet en god helg så vi fant litt god følelse. Han nekter å slippe på den ene poker kvelden. Det sårer meg litt fordi han kan spille når som helst men det hadde betydd såå mye for meg om han viste at forholdet betydde noe nå etter en lang intens periode med sykdom. Hadde vært koselig med litt kvalitets tid. Jeg har uttrykt alt jeg føler og kan si. Har gråtet. Eneste han sier er «jeg skjønner ikke» «kan du ikke bare slappe av» Er jeg så storforlangende og vanskelig da jeg blir såret av hans handlinger. Eller overreagerer jeg? jeg er litt der at jeg revurderer forholdet eller er dette tullete av meg. Vi er i 30’årene. Anonymkode: 6a86c...530
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 22. februar 2022 Min første tanke er at dette forholdet gjør deg mer vondt enn godt. Anonymkode: 94c35...702 63 5 15
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 Hæ? Dere er i 30 årene? Alså.. Hva eller hvem er det som har ødelagt deg og din respekt for deg selv? Kjære deg, ta vare på deg selv og finn en mann som elsker deg og vil være med deg. Han du er sammen med nå bruker deg bare og driter i hvordan du føler deg. Det fortjener du ikke! Ver god mot deg selv å gå. Ver tøff å avslutt forholdet. Du har det så mye bedre uten, du fortjener så mye bedre! Anonymkode: b4b70...f5f 28 1 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Ett år inn - så mye drama? Tror du sksl avslutte og aldri se deg tilbake. Anonymkode: 1f02a...a43 34 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Okei. Vet ikke hvor jeg skal starte men. Har vært sammen med en fyr i ca 1 år. vi har vært igjennom mange gode og dårlige perioder. De dårlige hendelsene har preget meg mye. Hendelser som - små løgner - er på gutte tur men oppsøker jenter på jodel og snapper med de. Sier det var uskyldig. Men hvorfor gjøre det når han sa til meg at nå skulle det bli godt med gutte ferie og ha tid med kamerater. - sporadisk kontakt med xen (helt platonisk så ok men ikke ok alltid) - drar på middager med gutta sier han tar toget hjem 00 fordi det var utenfor Oslo. Jeg ringer han og da hadde han vært ute på byen lenge uten engang å bare nevne at han er i Oslo igjen. Hadde vært ok for meg men kommunikasjon. - guttetur til Danmark hvor han og kompiser inviterer jenter på nach. Han sa til meg han sov - jeg fikk være med på en julemiddag med han og kompis + 2 venninner. Men han sa 4 timer før middag jeg ikke kunne være med fordi det ikke var plass til meg - skulle absolutt ha valgvake med gutta med var hjemme hos en annen jente med gutta riktignok men løy om hvor han var - var på en ukes ferie med kompis og 2 venninner som han ikke kjente og de har opprettet en gruppe chat som jeg absolutt ikke får være en del av - spiller poker til langt på morgen valgte å spille poker før jul, en fredag. Jeg visste ikke at han skulle dra til utlandet mandag morgen. Så fikk jeg vite det søndag kveld. Så brukte han ikke engang den helgen på forholdet. - jeg har sagt jeg er krevende iforhold til tillit og trenger å se handlinger. Ikke bare ord. - Han gjorde det «slutt» i september helt uten grunn og brukte 5 mnd til å si at han så på meg som en kjæreste likevel - han er ofte ute og får dekt absolutt sine sosiale behov. Så vi er ikke sammen 24/7. i nov/des var han omtrent ute hver helg. - i mai sa han at han elsker meg men har trukket det tilbake og ønsker ikke å si de ordene til meg igjen før han mener det sier han. Det sårer jo også litt. Det stikker litt i hjertet da jeg sa det tilbake i mai men jeg trakk det ikke tilbake. Han sier bare han føler annerledes. i 2022 har vi hatt mange dårlige helger. Jeg jobber av og til helg, så har jeg vært syk (ikke covid men lignende) og han dro på poker kveld mens jeg hadde 39 i feber og super slapp. Hjalp meg ikke med noe. Hadde vært kos med selskap. denne helgen har jeg endelig fri fredag pg søndag. Skal jobbe lørdag. Han velger å spille poker fredag kveld. Og jeg spurte om han ikke kunne droppe akkurat den fredagen fordi jeg er så sliten av poker kveldene da jeg sover urolig og har slitet med angst fordi det er noe som trigger når han er ute til 04-05 og jeg får sporadiske svar på sms med ja og nei svar. nå er jeg helt i kjelleren og sliten og spurte om han ikke kunne være så snill og gi forholdet en god helg så vi fant litt god følelse. Han nekter å slippe på den ene poker kvelden. Det sårer meg litt fordi han kan spille når som helst men det hadde betydd såå mye for meg om han viste at forholdet betydde noe nå etter en lang intens periode med sykdom. Hadde vært koselig med litt kvalitets tid. Jeg har uttrykt alt jeg føler og kan si. Har gråtet. Eneste han sier er «jeg skjønner ikke» «kan du ikke bare slappe av» Er jeg så storforlangende og vanskelig da jeg blir såret av hans handlinger. Eller overreagerer jeg? jeg er litt der at jeg revurderer forholdet eller er dette tullete av meg. Vi er i 30’årene. Anonymkode: 6a86c...530 Du veit egentlig svaret selv, TS. Anonymkode: 4b310...116 8 2
Rosa Dartle Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har løpt for lengst. Tror jeg bare hadde pakket bagen og ikke sett meg tilbake. Hadde ikke villet ha kontakt med ham som en venn engang. For en fyr 😔 24
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hæ? Dere er i 30 årene? Alså.. Hva eller hvem er det som har ødelagt deg og din respekt for deg selv? Kjære deg, ta vare på deg selv og finn en mann som elsker deg og vil være med deg. Han du er sammen med nå bruker deg bare og driter i hvordan du føler deg. Det fortjener du ikke! Ver god mot deg selv å gå. Ver tøff å avslutt forholdet. Du har det så mye bedre uten, du fortjener så mye bedre! Anonymkode: b4b70...f5f Enig. Dette høres utrolig usunt ut. Og du er ikke «krevende når det gjelder tillit», som du skriver. Det er normalt å forvente at man kan stole på kjæresten sin, det er normalt å snakke sant og det er normalt å prioritere et forhold hvis det betyr mye for en. Det høres ut som at denne mannen prioriterer seg selv og at du kommer i andre rekke. Jeg stusser over at dere er i 30 årene... Dette høres veldig umodent ut. Og å si at han elsker deg for så å trekke det tilbake senere??! Jeg har ikke ord. Jeg hadde aldri tolerert dette. Jeg er helt sikker på at du fortjener veldig mye bedre. Lykke til❤️ Anonymkode: 7a728...9fd 16
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Skrevet 22. februar 2022 takk for fine svar. Tror bare at jeg er «blind» på forholdet. Jeg var i ett langt forhold før han. trodde virkelig når jeg møtte han at dette var kjærlighet for han ga meg så gode følelser og var så sykt oppmerksom. Men så endret alt seg og jeg ble på en måte «alene» i forholdet. Men så har jeg tenkt at kanskje det er bare meg som er krevende og for mye. jeg har vært åpen til han om hva jeg føler og tenker om de ulike hendelsene. Hva slags inntrykk det har gjort på meg. Men han sier bare «jeg har ikke gjort noe galt». vanskelig å argumentere med han. Jeg mener at han ikke har gjort noe veldig galt men når jeg blir såret så er det jo noe som har påvirket meg ellers hadde jeg ikke reagert. Jeg er nokså opptatt av å kommunisere. Han mener man ikke må kommunisere så mye. føler ikke jeg kommer noe lengre. Klarer ikke strekke meg etter en kjærlighet jeg ikke føler er der. Jeg trodde virkelig på den men dette er vel ikke kjærlighet. så tenker jeg om jeg gjør det slutt. Hva om dette er vanlige ting og det er jeg som er problemet. han gir meg mye uro og utrygghet. Og jeg har gitt ganske klar tale på hva som kan gi meg trygghet. Det er små ting som å se handlinger som at han setter forholdet i fokus, at det er oss to, lager en fin kveld med mat og serie, finne roen som betyr så mye for meg. og når det gjelder fredagen om den poker kvelden så er det fordi han har spilt en del i det siste til sent altså sånn 04. Jeg sovner men våkner og han er ikke her. Blir bare automatisk urolig. Han sier slapp av men det er ikke så enkelt når jeg ikke føler vi har sen trygge grunnmuren ett forhold burde hatt. hadde jeg hatt trygghet, tillit og ro i grunnmuren hadde jeg nok ikke reagerer med uro. Men han vil heller ikke bidra til å bygge den føler jeg. skal jeg bare fortsette. Være urolig. La han fokusere på sine ting. La meg meg gråte og føle vondt. Eller skal jeg gå? er veldig forvirret Anonymkode: 6a86c...530 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #11 Skrevet 22. februar 2022 Jeg er så redd jeg reagerer feil og at det er bare småtterier. Men likevel føler jeg ikke noe godt i forholdet. Jeg føler ikke han bryr seg om forholdet. han sier jeg er glad i deg, vil at du skal ha det bra. Men hvorfor er han ikke villig til å gi forholdet en god helg? Jeg har vært kjempe dårlig i 3 uker. Og jeg hadde syntes det hadde vært så godt med en helg hvor man fant litt gode følelser. hvor mye betyr 1 poker kveld da istede for forholdet? Anonymkode: 6a86c...530
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): han gir meg mye uro og utrygghet. Og jeg har gitt ganske klar tale på hva som kan gi meg trygghet. Det er små ting som å se handlinger som at han setter forholdet i fokus, at det er oss to, lager en fin kveld med mat og serie, finne roen som betyr så mye for meg. Anonymkode: 6a86c...530 Du har prøvd. Verkeleg prøvd. Kva skal du med ein type som prioriterer alt anna enn deg? Det er nok tid å ta sin hatt og gå. Klem ❤️ Anonymkode: 4b310...116 12
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 Dere har jo mer drama på en helg enn samboer og jeg har hatt på 5 år...hjelpes, at du orker. Jeg hadde gjort det slutt, og heller funnet meg en som vil investere i forholdet. Anonymkode: 6e510...b33 20 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #14 Skrevet 22. februar 2022 If he loves you, you’ll know. If not, you’ll be confused. Ikke bli i ett forhold der du ikke blir elsket. Eller ønsket. Håper du klarer å se at du er verdt det. For det er du. Anonymkode: 30edb...085 12 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #15 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er så redd jeg reagerer feil og at det er bare småtterier. Men likevel føler jeg ikke noe godt i forholdet. Jeg føler ikke han bryr seg om forholdet. han sier jeg er glad i deg, vil at du skal ha det bra. Men hvorfor er han ikke villig til å gi forholdet en god helg? Jeg har vært kjempe dårlig i 3 uker. Og jeg hadde syntes det hadde vært så godt med en helg hvor man fant litt gode følelser. hvor mye betyr 1 poker kveld da istede for forholdet? Anonymkode: 6a86c...530 Dette er en type som har trukket tilbake at han sa han elsket deg.. Du må alltid sjå på handlingane til ein person, for å finne ut kva han/ho meiner. Ord har liten verdi uten action. Anonymkode: 4b310...116 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #16 Skrevet 22. februar 2022 han sier at handlingene hans er at han er sammen med meg for egentlig ville han brukt 2-4 kvelder ute hver uke på kompiser men han sier han ofrer det for meg. Da blir jeg forvirret. Det er helt ok å ikke være 24/7 sammen men syns kanskje ikke det er så naturlig å henge med kompiser 4 kvelder i uken om man er i ett forhold imorgen er første kveld hvor vi begge har tid til hverandre så forslo han egentlig at han skulle til kompis å se fotball jeg ble litt paff etter alt som har vært så velger han det. Så sa han «ja men du kan jo være med» jeg sa nei takk. hvordan ville dette forholdet vært om han virkelig var glad i meg? Hvordan annerledes hadde det vært? jeg er veldig glad dere sier at man ser det i handlinger. For det har jeg sagt til han. Men han skjønner ikke hva jeg mener Han tar ikke ting jeg sier til seg. Hadde han sagt til meg at denne helgen burde vi fokusere på oss kan du vær så snill å droppe poker for en kveld (Han spiller hver uke) så hadde jeg prioritert forholdet. han blir kjempe sint om jeg bruker ordet egoist i en diskusjon osv jeg har uttrykt alt jeg kan på alle måter at jeg ønsker fokus på forholdet for en helg men han vil ikke gi slipp på den poker kvelden. Det som skjer er jo at han sover lenge lørdag og er sliten og lørdag faller litt bort fordi han er trøtt etter lang natt. Skjer hver gang. Jeg syns det er slitsomt å forholde meg til at jeg aldri vet om han dukker opp 01, 03 eller 06 Bør jeg ta noe dager å tenke og føle litt på det å være uten han for å se hva jeg tenker få ting på avstand ? Anonymkode: 6a86c...530
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dere har jo mer drama på en helg enn samboer og jeg har hatt på 5 år...hjelpes, at du orker. Jeg hadde gjort det slutt, og heller funnet meg en som vil investere i forholdet. Anonymkode: 6e510...b33 Jeg er utslitt. Altså helt utslitt. Trigger angst og jeg gråter. Har sagt det til han. Jeg er mega sliten. Sa vær så snill gi meg en helg rolig helg hvor vi kan bare finne gode stunder. Men nei poker er viktig. Jeg blir tilslutt helt forvirret om det er meg det er noe galt med Anonymkode: 6a86c...530
Polyester Skrevet 22. februar 2022 #18 Skrevet 22. februar 2022 Hvorfor tok han tilbake at han sa at han elsker deg? Skjedde det noe mellom dere. Hva er grunnen til at han ikke ønsker å investere mer tid og tillit i deg? 1
Gjest AnomynBruker Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 Slik jeg leser dette virker kjæresten din fryktelig umoden og egoistisk. Har du noen i din nærmeste omgangskrets som har lengre samboerskap eller ekteskap, som er gode? Kunne du ha oppsøkt disse menneskene, og fått en virkelighetssjekk? Gode menn i 30-åra oppfører seg ikke slik som din kjæreste. De har lært seg å vise respekt og de prioriterer ro. Jeg vet jo ikke, du sier forholdet ditt trigger angst og usikkerhet, og du tror det er noe galt med deg. Kan du tenke litt på hvilken type mennesker som får andre til å føle seg slik? Jeg lurer også på hvorfor du aksepterer å ha det slik? Er han bedre enn ensomhet? Har du opplevd vonde ting i livet som gjør at du ikke vet hva som er et godt forhold? Har han bare fått grep om deg? Det kan skje også sterke kvinner det. Hvorfor har det blitt slik TS, at du er i et forhold som smerter deg sånn?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 Du har skrevet om han flere ganger, og han behandler deg STYGT! Og han elsker deg ikke. Dette fortjener du ikke! Ikke kast bort mer av livet ditt på denne blindveien! Dette er ikke mannen du var ment å ende opp med, så dropp han! Prioritere DEG en stund nå. Verden er faktisk full av SNILLE menn som behandler kjærestene sine med respekt, og som får dem til å føle seg glad og elsket. Som ikke lar dem gå og legge seg med vondt i magen! Du fortjener å være lykkelig, så start med blanke ark i dag! 🌞 Anonymkode: 11dd2...60a 16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå