Gå til innhold

"Vi har hele resten av livet til å ha sex. Ikke stress med det"

Anbefalte innlegg

Skrevet

... var ordene til min kjære samboer nå ikveld. Vi har vært sammen i fire år.
Jeg sliter enormt med sexlysten i perioder. (Lange perioder). Han kan fint være nødt til å gå uten sex både 1 og 2 mnd i strekk, fordi jeg er deprimert og har null lyst på sex.

Han blir kåt bare jeg tar på han, og likevel viser han slik forståelse. Han sa jeg ikke skulle være deppa eller få dårlig samvittighet fordi sexlysten ikke er der, imens han strøk meg i håret, og fortsatte "Vi har hele resten av vårt liv til å ha sex, ikke tenk noe mer på det. Kanskje kommer det perioder jeg også kan miste sexlysten av forskjellige grunner, sånn er livet". 
Han blir verken gretten eller sur pga fraværende intimitet og han stryker uoppfordret på meg hver kveld fordi han vet jeg liker det, og er god med meg.

Nå sitter jeg her og strigråter fordi jeg føler jeg ikke fortjener han. Depresjonen gjør meg også tidvis kald og "bitchete" mot han, likevel står han stødig som ei klippe, han som kunne fått en hvilken som helst dame😔 vet ikke hvor jeg vil med dette, men trengte å få det ut. Tar gjerne imot tips som kanskje skulle kunne hjelpe meg. Hilsen kvinne 30.

Anonymkode: 804fd...653

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som et helt normalt medmenneske. Alle opplever dårlige perioder iløpet av livet. Håper du får hjelp. God bedring♥️

Anonymkode: 744e4...de1

• Liker 7
  • Hjerte 4
Skrevet

Han høres god ut❤ Fint at du har funnet deg en god mann. Og det er ikke unormalt å slite sånn i perioder, så han har jo helt rett. 

Anonymkode: ab0eb...cc3

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Flott mann. Han er romslig overfor deg. Du bør være det samme. 

Anonymkode: 1c537...33a

• Liker 4
Skrevet

Han har jo rett :) Akkurat nå er det deg, senere er det kanskje han som merker en dupp i lysten. Hos oss hadde han høy og jeg lav, etter at vi fikk et barn snudde det så han plutselig var den begrensende faktor. Lite søvn, går og suller hjemme i perm med et lite barn hele dagen, da kjenner han ikke på samme driv og lyst som han alltid har hatt tidligere. Ny opplevelse for han, nå kunne han f.eks velge å prioritere søvn over sex. Så nå har han litt mer forståelse for hvordan det er på den siden, og jeg for å være den som ikke får så mye sex de vil ha.

Anonymkode: 8cf91...fdf

• Liker 2
Skrevet

Han elsker deg, og det viktigste for han er at du har det så bra som du kan ha det.

En stor klem til deg ❤️

Stol på at han bryr seg om deg og at han mener det han sier ❤️❤️❤️

Anonymkode: 48baa...9f0

• Liker 2
Skrevet

Fortell han også hvor mye han betyr for deg ❤️

Anonymkode: 990af...52c

• Liker 2
Skrevet

Har det ganske likt her, kan fort bli til at vi kun har sex en gang i løpet av en mnd. Fordi jeg er syk, c-ptsd og ulcerøs kolitt. Begge diagnosene gjør noe med sexlysten min i lange perioder og da kjenner jeg på dårlig samvittighet. Jeg føler jeg fratar han sex og alt det der, men han er helt tydelig på at han velger meg om og om igjen og sier som din, at sexen kommer når den kommer. Vi har vært sammen i tilsammen 8 år, gift i 5 av dem. Vi er veldig nære og intime i hverdagen, vi klemmer og kysser. Vi stryker på hverandre og sier hver dag fine ting til hverandre. Så jeg tviler aldri på han og hans følelser, og jeg er nøye med å passe på at han vet at jeg elsker han og sitter pris på han. 

Anonymkode: eada7...142

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kptsd og en underlivssykdom som sammen gjør at jeg i perioder sliter med nærhet og smerter nedentil. Min mann sier det samme som din. Han elsker deg og du fortjener det.

Anonymkode: 67f94...39b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Får du behandling for depresjon? 

Anonymkode: c06a4...1db

Skrevet

Hvor gamle er dere? Er dere 25 så er det mye sannhet i det han sier, er dere 39 så er det ikke så sant. 

Anonymkode: 242e4...269

Skrevet

For en nydelig mann!!  Du er heldig. Ta godt vare på han, men ikke ha dårlig samvittighet . Vær god  med han du også, selv om det ikke resulterer i sex. 
Ofte kommer jo lysten snikende når,en er nær og god mot hverandre.  Avogtil kan det faktisk være nyttig å pushe seg selv bittelitt, uten å trå over sine egne grenser. Har vært i forhold til min mann i 23 år, vi er i 50 årene,og har fortsatt sex flere ganger i uken. I periodene med svangerskap og baby ble det litt mindre, men vi var nære og gode mot hverandre. Det er sååå viktig å alltid ha tid til nærhet og åpenhet, da kommer en langt også uten sex i perioder;) 
Håper du får,proff hjelp mot depresjonen. 

Anonymkode: 3d5a8...6d6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...