AttilaTheHun Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Mine er nok: Scarface Mafiabrødre/Goodfellas The Godfather Rocky The Midnight Express Forrest Gump The Shawshank Redemption Green Mile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg liker åså green mile og shawshank redemtion Tror big fish og monsters ball er mine. Anonymkode: c1f3c...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Del Skrevet 25. februar 2022 Har helt annen smak. Gidder ikke dele for folk gjør narr av meg. En av mine 10/10 filmer er 12 Monkeys og The Mummy (1999) Anonymkode: 6ba83...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. februar 2022 #4 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har helt annen smak. Gidder ikke dele for folk gjør narr av meg. En av mine 10/10 filmer er 12 Monkeys og The Mummy (1999) Anonymkode: 6ba83...82a 12 monkeys er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. februar 2022 #5 Del Skrevet 25. februar 2022 Blues brothers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 25. februar 2022 #6 Del Skrevet 25. februar 2022 The Shining Predator (87) Star Wars trilogien (den originale selvsagt) Alien Pulp Fiction Apocalypse Now Platoon... For å nevne noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 25. februar 2022 #7 Del Skrevet 25. februar 2022 Hvor mange? The good, the bad and the ugly. Pulp Fiction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #8 Del Skrevet 25. februar 2022 AttilaTheHun skrev (På 22.2.2022 den 22.50): Mine er nok: Scarface Mafiabrødre/Goodfellas The Godfather Rocky The Midnight Express Forrest Gump The Shawshank Redemption Green Mile Topp 10 er : Angel of mine Harry potter serien Remember me To på Rømmen Aloha 10 things i hate about you Never be kissed the lords of the rings 1 og 3 Lille havfruen Zootopia Anonymkode: 009a4...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Del Skrevet 25. februar 2022 Mine topp 10 (i tilfeldig rekkefølge): Gjøkeredet Nattsvermeren Pulp Fiction Ringenes herre-trilogien Harry Potter-filmene The Godfather Kilden i Provence Den fabelaktige Amelie fra Montmartre Stekte grønne tomater Dune (fra 2021) Anonymkode: b9b4d...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underligsirkel Skrevet 25. februar 2022 #10 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) For meg er "favoritt" filmer jeg ser minst en gang i året. Pride and prejudice (keira knightley) De to første harry potter filmene Narnia (den første filmen) My neighbor totoro wolf children Blood diamond Pirate of the caribbean ( bare den første filmen) Amelie Pan`s Labyrinth Titanic ringenes herre triologien (Liker den første best, men har jeg begynt må jeg se alle tre) Endret 25. februar 2022 av Underligsirkel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 26. februar 2022 #11 Del Skrevet 26. februar 2022 Kate Upton skrev (6 timer siden): Star Wars trilogien (den originale selvsagt) Og da aller helst versjonene som Goggen ikke har ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 26. februar 2022 #12 Del Skrevet 26. februar 2022 FrankDrebin skrev (36 minutter siden): Og da aller helst versjonene som Goggen ikke har ødelagt. Sist jeg så de var jeg veldig liten. Håper å få de originale originale på blu-ray en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 26. februar 2022 #13 Del Skrevet 26. februar 2022 Kate Upton skrev (5 timer siden): Sist jeg så de var jeg veldig liten. Håper å få de originale originale på blu-ray en gang. Det håper jeg også. Jeg hadde dem på DVD som "ekstramateriale" i en begrenset utgave som kom tidlig på 2000-tallet, men de har dessverre blitt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 26. februar 2022 Den første narnia filmen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 26. februar 2022 #15 Del Skrevet 26. februar 2022 Magnolia Blade Runner Seven Way of the gun Unforgiven Fight Club The Godfather Psycho Taxi Driver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #16 Del Skrevet 26. februar 2022 Cruel Intentions Water for elephants Harry Potter Har flere jeg ser om å om igjen. Slik som Trust, Cyberbully, Perfect High, hip hip hora, inception, shutter island, titanic og twilight for å nevne noen. Når jeg sier at jeg har sett de 10+ ganger så overdriver jeg ikke. Vet ikke om jeg vil kalle de for favoritter, men ser på de som om de er det. Anonymkode: 1663a...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje Indiana Jones Raiders of the Lost Ark eller Last Crusade. Anonymkode: 4ae35...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden The Green Mile Menace II Society Requeem for a dream Anonymkode: 8e799...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Dear John (Sikkert sett 3-4 ganger) Me and You and Everyone We Know (Sett mellom 20-30 ganger tror jeg, siden jeg har vist den til mange) Planet Terror (Sett 3-4 ganger) The Game (Beste thrilleren noen gang, sett 5-6 ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Candyman, Alien, The Terminator, Gremlins, Blade Runner, Pan's Labyrinth, Nosferatu, Indiana Jones And The Last Crusade, The Empire Strikes Back, Falling Down, Goodfellas, Lord of the Rings-trilogien. Anonymkode: 3f8f5...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå