Gå til innhold

Følte han presset meg til sex i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pga jobb, reise osv ikke hatt sex på en uke. I dag kom jeg fra jobb og var dønn sliten. Han maste og maste, men sa han fikk vente til i morgen. Han fortsatte p mase og til slutt ga jeg etter for å være snill og få slutt på maset pg «lette trykket» hans. Ville bare slappe av og se på tv egentlig. 
Da vi er ferdige, så forteller han at det er bare noen timer siden han runket. 
Jeg gjorde det jo bare for å være grei, men i ettertid så føler jeg det egentlig bare ekkelt og forbannet som lot meg presse til det. Syntes det var respektløst av han som ikke respekterte mitt nei i starten. 
Er jeg helt idiot her? 

Anonymkode: 15d30...1ec

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det var han som var respektløs, ikke du.

• Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (3 minutter siden):

Nei. Det var han som var respektløs, ikke du.

Ja, det syntes jeg også. Skal aldri gi etter for press igjen, da får han heller runke til hånden faller av.

TS 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er jo egentlig litt idiot som gir etter når du ikke har lyst. Både fordi du er forbannet og føler det ekkelt, og fordi du lærer han at masing virker.

Du må heller være tydelig på at du vil se tv, bli servert et glass rødvin og motta fotmassasje. Og at du *kanskje* får lyst på sex etterpå, når du både har slappet av og behovene dine har blitt møtt.

Men det er selvfølgelig mest han som er dust.

Anonymkode: 69d1c...99d

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er jo egentlig litt idiot som gir etter når du ikke har lyst. Både fordi du er forbannet og føler det ekkelt, og fordi du lærer han at masing virker.

Du må heller være tydelig på at du vil se tv, bli servert et glass rødvin og motta fotmassasje. Og at du *kanskje* får lyst på sex etterpå, når du både har slappet av og behovene dine har blitt møtt.

Vet at jeg er idiot fordi jeg ga etter, men har gitt han klar beskjed om at det ikke skjer igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Han presset deg ikke, han maste og du ga etter. 

Anonymkode: e9782...fd0

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han presset deg ikke, han maste og du ga etter. 

Følte meg presset fordi han maste så mye at jeg ga etter.

• Liker 5
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det er kun kvinnens behov som skal bli møyy? Det er notert!

Hva om mannen da føler seg presset til å servere rødvin, gi fotmassasje osv? Så han skal slippe å få en sur og grinete kjærring gående hjemme. 

Det høres egentlig mest ut som TS trenger å få seg noe oftere så hun letter litt på humøret.

Anonymkode: 8211a...d92

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

*klipp*. 

Det høres egentlig mest ut som TS trenger å få seg noe oftere så hun letter litt på humøret.

Anonymkode: 8211a...d92

Haha 😂 ikke kast stein i glasshus! 

Anonymkode: 2f714...1b1

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har pga jobb, reise osv ikke hatt sex på en uke. I dag kom jeg fra jobb og var dønn sliten. Han maste og maste, men sa han fikk vente til i morgen. Han fortsatte p mase og til slutt ga jeg etter for å være snill og få slutt på maset pg «lette trykket» hans. Ville bare slappe av og se på tv egentlig. 
Jeg gjorde det jo bare for å være grei, men i ettertid så føler jeg det egentlig bare ekkelt og forbannet som lot meg presse til det. Syntes det var respektløst av han som ikke respekterte mitt nei i starten. 
Er jeg helt idiot her? 

Ikke rart det skjer krangel I forholdet..hvis du ikke respekterer Hans lyster kommer han til å finne noen Andre. Enkelt og greit

Anonymkode: 52c24...096

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke rart det skjer krangel I forholdet..hvis du ikke respekterer Hans lyster kommer han til å finne noen Andre. Enkelt og greit

Respekterer hans lyster? Vi har sex 5-6 ganger i uken vanligvis fordi vi begge har lyst. Så da burde det vel ikke være så vanskelig å respektere den gangen jeg ikke har lyst? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Viss en mann er så svak og evneveik så får han faen meg droppe å være med i et forhold. Han runket tidligere, han kan vente. Hun hadde jo kommet sliten fra jobb og da er jo ikke sex høyt på listen når kroppen er tom for energi. 

En manns lyster er ikke det viktigste i et forhold. En kvinne er ikke til for å tjene mannen og hans lyster i et forhold.

Anonymkode: 40540...823

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er jeg helt idiot her? 

1 uke er lenge nok

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er skuffet og forbannet. Hvis han likevel hadde runket tidligere så burde han respektert at du ikke hadde lyst denne gangen og ikke mast/presset deg til det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1 uke er lenge nok

Var jo derfor jeg ga etter til slutt selv om jeg egentlig ikke hadde lyst og var sliten, trodde jo han hadde ventet en uke så ville da være «snill». Men, det var jo bare noen timer siden siste utløsning. Hadde han hatt respekt for meg, så hadde han ventet til jeg også hadde lyst. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Følte meg presset fordi han maste så mye at jeg ga etter.

Du kan føle det så mye du vil men fakta er at han ikke presset deg. Han maste ja. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Du var ikke sterk nok til å stå imot noe du egentlig ikke ville, og ja, det var dumt av deg!

Om du var ekstrem tydelig på at du ikke ville grenser det til voldtekt!

Vurder å forlat han, for dette er antageligvis ikke første gang, og det blir heller ikke den siste!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan føle det så mye du vil men fakta er at han ikke presset deg. Han maste ja. 

Hva er forskjell? Hva gjør man hvis man presser noen verbalt til noe, hvis en ikke maser? 

• Liker 3
Skrevet
Frank Franke skrev (1 minutt siden):

Du var ikke sterk nok til å stå imot noe du egentlig ikke ville, og ja, det var dumt av deg!

Om du var ekstrem tydelig på at du ikke ville grenser det til voldtekt!

Vurder å forlat han, for dette er antageligvis ikke første gang, og det blir heller ikke den siste!

Føler ikke det grenser til voldtekt i det hele tatt, men mener han burde respektert at jeg ikke ville. Ikke mast og presset en erigert pikk på meg hele tiden. 

Skrevet

Føler ikke det grenser til voldtekt i det hele tatt, men mener han burde respektert at jeg ikke ville. Ikke mast og presset en erigert pikk på meg hele tiden. 

Når han maser om sex hele tiden, og dytter ståpikken på deg hele tiden som du sier. DA grenser det til voldtekt! Du har et problem, og det er DU som må løse det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...