NordicViking Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Den norske finalen er over og det norske bidraget er klart, og stadig flere andre land blir klare med sine bidrag. Starter en ny tråd der vi kan diskutere bidrag og artister som skal være med i årets ESC i Torino. Begynner med det norske bidraget. ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 NordicViking skrev (1 minutt siden): Den norske finalen er over og det norske bidraget er klart, og stadig flere andre land blir klare med sine bidrag. Starter en ny tråd der vi kan diskutere bidrag og artister som skal være med i årets ESC i Torino. Begynner med det norske bidraget. ... Ikke akkurat den beste sangen……….. Men kanskje de vinner pga mystikken til maskene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Det polske bidraget er klart. Det er Krystian Ochman med 'River' ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Unødvendig. Den andre tråden diskuterer allerede forskjellige bidrag og alt annet som er relevant Anonymkode: c85b0...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Mahmood & Blanco representerer Italia med sangen "Brividi". ... AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 22.31): Unødvendig. Den andre tråden diskuterer allerede forskjellige bidrag og alt annet som er relevant Anonymkode: c85b0...b67 Uenig. Vi hadde en egen tråd for ESC i fjor. Greit å skille mellom MGP og ESC. 🙂 Ukrainas nye bidrag er klart. Det er Kalush Orchestra med sangen "Stefania". ... Endret 22. februar 2022 av NordicViking 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 22. februar 2022 #6 Del Skrevet 22. februar 2022 NordicViking skrev (5 minutter siden): Uenig. Vi hadde en egen tråd for ESC i fjor. Greit å skille mellom MGP og ESC. 🙂 Enig viking✊🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 22. februar 2022 Spanias bidrag er Chanel med sangen "SloMo". ... Latvias bidrag er Citi Zēni med sangen 'Eat Your Salad'. ... Tsjekkias bidrag er We Are Domi med sangen "Lights Off". ... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Del Skrevet 22. februar 2022 Det er jo morsomt at vi har tre nordmenn fordelt på to andre land enn Norge, og en av de som skal representere Norge kanskje er britisk🤪 Anonymkode: e272f...e40 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 Av de utenom Norge som jeg har hørt til nå, liker jeg kun Tsjekkia. Litt morsomt da at det høres ut som Ukraina kjører samme sangteknikk som i fjor under deler av sangen. White voice het det vel. Har forresten satt 200 Kr på seier til Norge! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2022 Malta stiller med Emma Muscat og sangen 'Out of sight'. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. februar 2022 #11 Del Skrevet 23. februar 2022 NordicViking skrev (18 timer siden): Mahmood & Blanco representerer Italia med sangen "Brividi". ... Oj, Italia kan vinne igjen🙌 Denne kommer høyt opp👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Estlands bidrag er Stefan med sangen "Hope". Litt country-inspirert sang. Har litt sans for denne. ... Monika Liu representerer Litauen med sangen 'Sentimentai'. ... Endret 23. februar 2022 av NordicViking 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 23. februar 2022 #13 Del Skrevet 23. februar 2022 San Marinos bidrag liker jeg. Elsker sånn type musikk og stilen👌🏻Håper den kommer langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 24. februar 2022 Warrior skrev (På 23.2.2022 den 22.56): San Marinos bidrag liker jeg. Elsker sånn type musikk og stilen👌🏻Håper den kommer langt. Minner litt om Måneskin fra i fjor. 🎸 Bulgarias bidrag er rockebandet Intelligent Music Project med sangen 'Intention'. ... Albanias bidrag er klart. Det er Ronela Hajati med sangen "Sekret". ... Kroatia stiller i år med Mia Dimšić og sangen "Guilty Pleasure". ... Israels bidrag er Michael Ben David med sangen "I.M". ... Irland har hatt mange gode bidrag opp gjennom årene. Årets bidrag er Brooke Scullion med sangen "That's Rich". ... Ukraina gjør et hopp på oddsen, og ligger nå like bak Italia. Jeg vil anta at Ukraina vil få mye sympati fram mot finalen. Samtidig ber Ukraina om at Russland stenges ute fra årets ESC, men EBU vil ikke gjøre noe - ennå. (Link) 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #15 Del Skrevet 24. februar 2022 NordicViking skrev (41 minutter siden): Ukraina gjør et hopp på oddsen, og ligger nå like bak Italia. Jeg vil anta at Ukraina vil få mye sympati fram mot finalen. Samtidig ber Ukraina om at Russland stenges ute fra årets ESC, men EBU vil ikke gjøre noe - ennå. (Link) Russland kommer nok ikke til å stille uansett, da de skjønner at de vil bli buet ut. Anonymkode: e37d1...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Russland kommer nok ikke til å stille uansett, da de skjønner at de vil bli buet ut. Anonymkode: e37d1...b0b Jeg tenkte det samme. Det vil overraske meg om Russland stiller og risikerer å bli høylytt buet ut både i semifinale og en eventuell finale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #17 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Russland kommer nok ikke til å stille uansett, da de skjønner at de vil bli buet ut. Anonymkode: e37d1...b0b Hvorfor skal vanlige russere bues ut pga det Putin gjør? Anonymkode: c85b0...b67 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #18 Del Skrevet 24. februar 2022 Ikke la dette bli en politisk tråd da 😔 Anonymkode: 89b8a...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #19 Del Skrevet 25. februar 2022 Subwoofer får mye oppmerksomhet. 🙈 😅Ligger høyt oppe på mange av listene på YouTube. Husker jeg tenkte mitt når jeg så maskene fra gruppa Lordi fra Finland første gang. De vant jo. Tror dessverre at Norge ikke vinner på grunn av juryen. Kan absolutt bli blant top 10. Anonymkode: 91bcc...a91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #20 Del Skrevet 25. februar 2022 Og der ble Russland utestengt fra Eurovision. Anonymkode: 3ee81...b51 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå