Iceglow Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har hatt Norton nå pga at det fulgte gratis med, men nå er abonnementet “utgått på dato”, så jeg må finne ut om jeg skal oppdatere det (og det virker dyrt), eller satse på noe nytt. Mener jeg har vært borti AVG tidligere, men det ble det kaos av pga at det da endte med at både Norton og AVG lå på PC-en samtidig, så jeg må finne ut hvordan jeg får Norton helt ut av PC-en før jeg putter noe nytt inn i den. Og det er vel det som kommer til å bli det mest kompliserte her tror jeg. Noen som kan gi meg en steg for steg instruksjon på hvordan jeg enkelt og greit får et eller annet antivirusprogram opp å gå på PC-en min uten å ende opp med å enten betale en formue, eller bli så forbannet at hele PC-en ryker ut vinduet? Jeg har Windows XP, ADSL og bruker i hovedsak Opera om det er relevant.
minienthe Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 fulgte norton med maskinen eller med internettabbonementet ?
Iceglow Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg TROR det fulgte med ADSL abonnementet og ikke med PC-en. Vi er to stykker som bruker samme abonnement, og det viste seg å kun være mulig å fornye det på ene PC-en. Så her sitter jeg praksis uten virusbeskyttelse, og krysser fingrene :latter: Det går ikke i lengden Så nå er det å prøve å finne ut hvordan jeg lirker Norton ut ordentlig, slik at AVG får jobbe i fred.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Hvis ikke du får fjernet det på vanlig måte så gå på www.symantec.no, der får du forklaringer hvordan du skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå