Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...rticleID=417556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Spennende hensikt med kampanjen som sto i siste setning: Hensikten med kampanjen er å sette fokuset på plakaten som medium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Sistemann er passe naiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Evt. er det du som er naiv, gjest - siden du ser skjulte trusler i en artikkel om plakater... Men dette gir jo litt ettertanke til hvordan man bør poste innlegg, kanskje? Personlig finner jeg EN link, samt en overskrift om å lese artikkelen på linken, litt sparsomt som reaksjonsgrunnlag: Er posteren imot plakatkampanjer? Er han/hun ansatt i Aftepoften, og har fått beskjed av en sur sjef om å poste linkene til alle artiklene i avisen, en for en, ettersom dette bare er norges tredje største avis, og som sådan har litt for liten kontaktflate selv? Tror posteren, også kjent som gjest , på et av følgende alternativer? 1. Mullah Krekar prøver via kommunikativ nytenking å erobre sin flyktningestatus tilbake? 2. Aftenposten (kjent for sitt revolusjonære kommunistiske og innvandrervennlige samfunnssyn) prøver å påvirke det naive og intetanende Norge til å akseptere Mullah Krekar, og hjelpe nevnte tilbake i folden? 3. Eller er det kanskje reklamebyrået, plakattrykkeriet eller den som henger opp plakatene vi bør passe oss for? 4. Alle sammen er med på jævelskapen! Husker før i tiden, da anonyme gjester med småbrune meninger ikke var så late. Da kunne man lese opptil flere linjer om hva man burde mene og synes om slike artikler - i tillegg til link til artikkelen, som nevnte anonyme gjester har greid å finne helt alene på internett. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Godt sagt, dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En kvinne Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 De to største avisene i landet (VG og Dagbaldet) er for suppehuer som ikke kan å lese. Skal man ha noe skikkelig stoff så er Aftenposten tingen. Idioter: skjønner dere ikke at dette er iscenesatt av venstresiden? Leser dere kun KK, Lesbenytt, VG og Gateavisa ? Hvorfor tror dere de venstreekstreme søker seg til jobber i aviser, forlag, skoler o.l. ? Selv leser jeg kun Aftenposten, DN og lokalaviser! Ønsker ikke svar fra konfirmanter anno 1995 eller senere!!!!!!!!!!!!!!!! mvh. En kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 En..æh...Kvinne Jeg leser stort sett bare Gateavisa, ja. Når jeg ikke fordyper meg i Lesbenytt, da - pleier som regel ikke å få sove uten det siste fra den fronten... Dette var en ny og interessant konspirasjonsteori, og nye og interessante konspirasjonsteorier skal man alltid kikke litt nærmere på - kunne jo tenkes at det var noe spennende der til å fyre opp om fordommene. Eller kanskje noen flunkende nye fordommer å plukke opp? Tror du at ALLE som jobber i norske forlag er tvilsomme venstrevridde raddiser, eller skal vi nøye oss med å mistenke de som har hornbriller og skjegg, evt. langt hår? Jeg bare nevner disse kjennetegnene, som alle vet er et sikkert tegn på en tvilsom karakter og sannsynligvis homoseksuell legning, slik at vi får fakta opp på bordet her. At redaktøren for den største bokklubben i tillegg er en kvinne gjør jo ikke bransjen mer troverdig, for alle vet jo hvor tvilsomme jentene er for tida. Og da hjelper det ikke at hun har pene pupper! Og så har vi William Nygaard, da. Som helt klart iscenesatte et attentatforsøk på seg selv, venstrevridde kjenner ingen grenser, ikke sant? Målet må helt klart ha vært å skaffe sympati med kommunistjævlene og de andre som prøver å påvirke oss med denne forferdelige propagandaen sin. At han prøver å legge skylda på muslimske ekstremister, nei - den går vi ikke på! Alle vet at venstresiden (kommunistjævlene) samarbeider med muslimske ekstremister (innvandrerjævlene) for å målbinde det frie, norske folk! Foreslår at du sender et sint brev til Aftenposten og forteller dem akkurat hva du mener om å videreformidle slik kommunistisk propagandaskit! dorian - hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Tusenfryd simpelthen ELSKER Dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 Tihi, Tusenfryd Var en veldig gymmete avatar du har fått deg? Tror den har tatt ca. 100 pushups bare mens jeg leste dette. dorian :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 og jeg som trodde en moderator skulle være nøytral!!!!!! Vet dere hva som er muslimens mål? :evil: Støtter dere Al-Qaida's terroraksjon på Bali? Deler av innlegget slettet. Mullah er mistenkt for terror, ikke noe er bevist. Hege (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Vakke stilig vel? Blir så slitsomt å hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 og jeg som trodde en moderator skulle være nøytral!!!!!! Som moderator kan jeg delta i diskusjonene på lik linje med alle andre brukere her på forumet. En moderator kan godt applaudere innlegg som er godt skrevet. Hva jeg synes eller ikke synes er likevel veldig uvesentlig, fordi reglene gjelder for alle, også oss. Og når jeg er moderator er det de jeg følger - ikke egen mening om det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hehe, Tusenfryd - nei, trening er ganske ok å SE på Gjest (eller var det En Kvinne?): For meg har denne tråden aldri dreid seg om mullah Krekar, men om plakater. Og om vanskeligheten med å forstå minimalistiske innlegg :blunke: Jeg diskuterer altså ikke muslimens (hvem av dem?) hensikter, men selve poenget med å poste innlegg her og hvordan det kan misoppfattes. Når jeg vil ha mullah'en hjem til Norge (for det vil jeg), er det fordi han har et nettverk rundt seg her hjemme som ikke er spesielt fundamentalistisk, og jeg tror rett og slett han kunne gjort bedre nytte for seg som en moderat mullah i Norge, enn i et fengsel i Nederland (eller hvor han nå havner). Så vi kunne heller satt'n på kontrollert samfunnstjeneste Hvis moderatorene ikke skulle få poste meningene sine, hvilken grunn skulle de da ha til å være her? Såvidt jeg vet får de ikke betalt, så hvis de skulle opptre kun som nøytrale overkikadorer ville det nok fort bli uinteressant. Men ok, jeg er vel litt forutinntatt akkurat i denne tråden dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Vi moderatorer er brukere av forumet vi også, og har full rett til å delta i diskusjoner på lik linje med alle andre. I tillegg har vi fått noen ekstra rettigheter, det er det hele. En annen ting er at denne tråden skulle handle om en plakatkampanje, ikke for/mot muslimsk terror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvis man skal oppnå oppmerksomhet om noe, MÅ man jo bli sett. De som har villet sette fokus på plakaten som virkemiddel i reklamen, har oppnådd akkurat det - fokus på plakaten. Folk har blitt provosert - javel - men det er en måte å oppnå oppmerksomhet på. OG jeg har mye mer sansen for en plakat som får deg til å stoppe opp litt og kanskje foreta en smule tankearbeid, enn de store juleplakatene med undertøysdamer (selv om de irriterer meg - og derfor kan sies å ha en virkning) Og er det en ting ALLE vet, så er det at REKLAMEBRANSJEN er full av venstrevidde, ekstreme aksjonister som ALDRI ville godta den kapitalistiske høyresidens ide om profitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå