AttilaTheHun Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Ville dere kalt barna deres noe som: Hedda, Josefine, Ole osv eller mer gammel historiske navn som: Attila, Alexander, Cleopatra, Augustus, Boudicca Synes det er så fint med sånne historiske navn til mektige krigere, keisere, faraoer osv. Enn navn som Hedda, Josefine osv😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg har bestemt meg for at den dagen jeg eventuelt får barn, skal jeg gå for klassiske norske navn, så jeg er nok mer i banen av Hedda, Josefine også videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Mine barn heter Aleksander og Josefine Anonymkode: 3f05e...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Kommer til å kalle barna tradisjonelle norske navn hvis jeg får noen. Anonymkode: 693b3...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Norske gamle navn. Mine barn har navn som Olav, Lilly, Alfred og Ragnhild. synes det er sterke og gode navn. Men vi alle er forskjellig, så tenker alle må få velge de navnene som de liker best. Anonymkode: 6bc61...a86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Del Skrevet 22. februar 2022 Josefine er fint det, men jeg virkelig hater norske navn, så mine navn har fine utenlandske navn som er veldig sjeldne i Norge. Anonymkode: 271da...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. februar 2022 #7 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Josefine er fint det, men jeg virkelig hater norske navn, så mine navn har fine utenlandske navn som er veldig sjeldne i Norge. Anonymkode: 271da...1b5 Synes absolutt ikke det er noe galt i det, særlig ikke om man har gener fra andre land og vil verne litt om opphavet sitt. Men helt uavhengig om man har noen tilknytning til andre land så synes jeg at det er fint med navn som fungerer på flere språk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Del Skrevet 22. februar 2022 Itpd67 skrev (2 timer siden): Ville dere kalt barna deres noe som: Hedda, Josefine, Ole osv eller mer gammel historiske navn som: Attila, Alexander, Cleopatra, Augustus, Boudicca Synes det er så fint med sånne historiske navn til mektige krigere, keisere, faraoer osv. Enn navn som Hedda, Josefine osv😜 Det er fine navn. I seg selv, dette. Og jeg eeelsker historie. Men jeg synes dine forslag er for tunge for et lite barn. Eller en person. Som sikkert skal vokse opp å bli lærer, ingeniør eller agronom, ikke verdenshersker. Anonymkode: 1aad9...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. februar 2022 #9 Del Skrevet 24. februar 2022 Josefine er fint. Liker ikke de andre. Alexander kanskje, men det er så absolutt "ut" for noen generasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå