AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Informasjon i linken: https://www.underskrift.no/vis/9946/ Anonymkode: 4b32e...9f7 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Enig😃 Da jeg fødte på ABC tenkte jeg at dette er for godt til å være sant. Det var god plass og rolig. Jeg fikk varmepute med lavendelolje til korsryggen, dempet belysning og de hadde badekar. De hadde god tid og var snille jordmødre. Jeg fikk komme inn tidlig i fødselsforløpet (kl 03), slik at jeg kunne «slappe» av og puste meg gjennom riene som ble sterkere utover natten i en dobbeltseng med samboeren. Slapp å stresse med å ligge hjemme og lure på når riene var tette nok til å reise til sykehuset. Fødte morgenen etter. Anonymkode: b13dd...9ee 1 1
Gjest loveli Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Sinnsykt frustrerende at politikerne har så lite peiling og stadig gjør dumme valg. Hvorfor er de så konsekvent dårlige til å ta gode beslutninger?? Kjøss meg i kaviarstjerna.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Håper flere skriver under! Anonymkode: 73581...aea 3
Vifte Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har signert. Håper flere gjør det samme! 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Tusen takk for underskifter!! Anbefaler Facebook gruppen "Bevar ABC enheten ved Ullevål sykehus" også. Anonymkode: 4b32e...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for underskifter!! Anbefaler Facebook gruppen "Bevar ABC enheten ved Ullevål sykehus" også. Anonymkode: 4b32e...9f7 Ikke faen om jeg skal signere på noe sånt. Barn er blitt hjerneskadet pga. feil gjort ved ABC Ullevål, helt idiotiske feil, og de tar faen ikke ansvar for det heller. De ødela livet til barnet til min venninne, og fortsatte å oppføre seg som drittsekker i ettertid, de gjorde alt for å slippe unna ansvar. Ikke anbefal folk slike grupper, du kan faktisk bidra til å ødelegge liv! Tenk deg litt om! Anonymkode: 8e245...121
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke faen om jeg skal signere på noe sånt. Barn er blitt hjerneskadet pga. feil gjort ved ABC Ullevål, helt idiotiske feil, og de tar faen ikke ansvar for det heller. De ødela livet til barnet til min venninne, og fortsatte å oppføre seg som drittsekker i ettertid, de gjorde alt for å slippe unna ansvar. Ikke anbefal folk slike grupper, du kan faktisk bidra til å ødelegge liv! Tenk deg litt om! Anonymkode: 8e245...121 Det høres ikke bra ut, veldig leit å høre. Spesielt at de ikke tar ansvar i ettertid. Er denne historien kjent i media? Hvorfor ble ikke venninnen din overført til medisinsk behandling hvis det oppstod problemer? Anonymkode: 4b32e...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det høres ikke bra ut, veldig leit å høre. Spesielt at de ikke tar ansvar i ettertid. Er denne historien kjent i media? Hvorfor ble ikke venninnen din overført til medisinsk behandling hvis det oppstod problemer? Anonymkode: 4b32e...9f7 Historien har vært i mediene ja (men alle aspekter ved saken ble ikke belyst, vet ikke om det er min venninne som holdt tilbake ting eller hva som var greia), og medisinsk behandling kom alt for sent pga. ABC. Alle kan gjøre feil, men det er oppførselen til ABC i ettertid som var fullstendig kvalmende. Fullstendig ansvarsfraskrivelse fra deres side selv om de fikk refs til slutt. Jeg kjenner det koker inni meg når jeg ser folk blindt roper om å bevare ABC, venninnen min er ikke den eneste som har opplevd disse tingene. Dette gjelder flere barn, det er det verste av alt. Anonymkode: 8e245...121
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Historien har vært i mediene ja (men alle aspekter ved saken ble ikke belyst, vet ikke om det er min venninne som holdt tilbake ting eller hva som var greia), og medisinsk behandling kom alt for sent pga. ABC. Alle kan gjøre feil, men det er oppførselen til ABC i ettertid som var fullstendig kvalmende. Fullstendig ansvarsfraskrivelse fra deres side selv om de fikk refs til slutt. Jeg kjenner det koker inni meg når jeg ser folk blindt roper om å bevare ABC, venninnen min er ikke den eneste som har opplevd disse tingene. Dette gjelder flere barn, det er det verste av alt. Anonymkode: 8e245...121 Jeg skjønner veldig godt at det er opprørende for deg da, virkelig! Men jeg deler ikke "blindt" jeg deler jo fordi jeg selv har født på både vanlig avdeling og ved ABC. Fødselen ved vanlig avdeling var fæl, og fødselen ved ABC var helt magisk. Og det er veldig mange som har samme opplevelse som meg, og det er derfor vi så gjerne vil bevare den. Det er godt at begge deler kommer frem i lyset ihvertfall. Jeg håper ABC lærte av hendelsen!! Anonymkode: 4b32e...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner veldig godt at det er opprørende for deg da, virkelig! Men jeg deler ikke "blindt" jeg deler jo fordi jeg selv har født på både vanlig avdeling og ved ABC. Fødselen ved vanlig avdeling var fæl, og fødselen ved ABC var helt magisk. Og det er veldig mange som har samme opplevelse som meg, og det er derfor vi så gjerne vil bevare den. Det er godt at begge deler kommer frem i lyset ihvertfall. Jeg håper ABC lærte av hendelsen!! Anonymkode: 4b32e...9f7 Dette er ikke en avdeling det er verdt å bevare med tanke på all dritten de gjorde i etterkant av feilen. Jeg vet at mange har hatt positive opplevelser der, og det er veldig bra, men måten de oppfører seg på etter at de har gjort feil fortjener ingen å oppleve. Det er noen der som ikke har lært dessverre, jeg hadde aldri nærmet meg den avdelingen så lenge disse menneskene jobber der. Plutselig skjer det noe, og da er du fucked. Synes det er viktig få frem den siden også. Anonymkode: 8e245...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå