Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dessverre at noen stjeler pakker som jeg bestiller. Prøver så langt det lar seg gjøre å få pakker sendt til utleveringssted, men det hender at posten automatisk leverer i postkassa, og at de jeg bestiller av sender med helthjem.

Kjenner at jeg blir så irritert! 

Er det innafor å pakke inn en pakke med en åpen bæsjebleie og riste den litt godt, for så å henge den ved postkassa?

Anonymkode: 0365a...b45

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

JA!

Anonymkode: 64dd6...d12

• Liker 2
Skrevet

Haha ja!!! 

• Liker 1
Skrevet

Ja, håper bare at tyven ikke kan lukte at det er en mindre morsom «pakke»!

Anonymkode: c179e...c5a

• Liker 1
Skrevet

ja det skal du helt klart gjøre. og flere ganger. Pakk den litt forskjellig fra gang til gang. Liten eske så stor eske så bobleplastkonvolutt osv osv. Det vil nok hjelpe. glimrende ide :) 

Anonymkode: 91e07...97b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, håper bare at tyven ikke kan lukte at det er en mindre morsom «pakke»!

Anonymkode: c179e...c5a

pakke godt i mye gladpack :)  :) 

Anonymkode: 91e07...97b

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg har mottatt pakker som hjemlevering, får jeg en melding i forkant om tidsrom for når pakken leveres, med mulighet til å endre. Antar du og får denne muligheten? Hvorfor ikke bare endre, så er du hjemme? De skal jo sende en sms med en gang pakken er levert. Hos postnord kan man se når man er neste, og vente i døren.

Anonymkode: 9c8ef...282

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Opplever dessverre at noen stjeler pakker som jeg bestiller. Prøver så langt det lar seg gjøre å få pakker sendt til utleveringssted, men det hender at posten automatisk leverer i postkassa, og at de jeg bestiller av sender med helthjem.

Kjenner at jeg blir så irritert! 

Er det innafor å pakke inn en pakke med en åpen bæsjebleie og riste den litt godt, for så å henge den ved postkassa?

Anonymkode: 0365a...b45

Gjør det 😂

Anonymkode: b4747...97f

Skrevet

Beste er vel å kjøpe en sporingsbrikke som aktiveres og sendes i postpakke til deg selv. Da får du sett hvilken vei pakken drar

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

De gangene jeg har mottatt pakker som hjemlevering, får jeg en melding i forkant om tidsrom for når pakken leveres, med mulighet til å endre. Antar du og får denne muligheten? Hvorfor ikke bare endre, så er du hjemme? De skal jo sende en sms med en gang pakken er levert. Hos postnord kan man se når man er neste, og vente i døren.

Anonymkode: 9c8ef...282

Det har aldri jeg opplevd... Må jo kreve enormt med logistikk. 

Anonymkode: fe8b5...02e

• Liker 1
Gjest AnomynBruker
Skrevet

Kan du ikke sette hengelås på postkassa di? 

Klarer du å henge dritt på kassa di, klarer du å henge en hengelås der. 

Jeg synes ikke det er innafor. Jeg synes det er både barnslig, lite konstruktivt og ekkelt. 

Skrevet
AnomynBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke det er innafor. Jeg synes det er både barnslig, lite konstruktivt og ekkelt. 

Jeg er enig. Ufattelig barnslig og umodent å gjøre slikt. Det finnes andre vettuge alternativer. 

Gjest AnomynBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig. Ufattelig barnslig og umodent å gjøre slikt. Det finnes andre vettuge alternativer. 

Og hva med postbudet, skal også hen forholde seg til dritt på arbeid? 

Skrevet
AnomynBruker skrev (2 timer siden):

AnomynBruker skrev (2 timer siden):

Og hva med postbudet, skal også hen forholde seg til dritt på arbeid? 

Lås hjelper jo ikke en dritt (pun intended). De fleste pakker går ikke oppi postkassa, men henges på utsida eller settes på dørmatta. 

Og postbudet forholder seg jo ikke til pakken? De håndterer den ikke på noen som helst måte når TS henger den ut selv. 

Anonymkode: de9b9...229

• Liker 4
Gjest AnomynBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lås hjelper jo ikke en dritt (pun intended). De fleste pakker går ikke oppi postkassa, men henges på utsida eller settes på dørmatta. 

Og postbudet forholder seg jo ikke til pakken? De håndterer den ikke på noen som helst måte når TS henger den ut selv. 

Anonymkode: de9b9...229

Budet til Posten Norge har jo noen ganger noe å putte i postkassa, har hen ikke? 

Og hva med naboene, om hun har noen.  Skal det stinke dritt der hun bor? 

Og hva om noen kommer på besøk? 

"Der bor TS. Hun har gått til krig mot noen som har stjelt VitaProen hennes. Ho er klin gærn. No har ho hengt ut bæsj på postkassa si". 

Det er også mulig å IKKE bruke Helt hjem. Det vil jo være det aller beste. De er kjeltringer som bedriver sosial dumping. 

Endret av AnomynBruker
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...