AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg står opp 7, tar en topp kaffe kanskje en brødskive med salami, er på jobb, jobber med barn, det kan gå alt i fra sitte å tegne til å gå tur, spiser 1-2 brødskiver 11-12 tiden, i pausen 1 kaffekopp, utetid på jobb12-14.30 ca, spiser kanskje et eple i fruktiden. Hjem middag 17-18 ca, la oss si en porsjon middag er 1 kyllingfilet, hånd med ris og salat, er dette altfor mye for en kvinne å spise eller har jeg så dårlig forbrenning? eneste måte jeg har vært slank på er desidert sulting og lavkarbo og da har jeg konstant vondt i hodet, så hva gjør en da? Vil gå ned 5-10 kg Anonymkode: 8c6b5...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Tren? Anonymkode: feb16...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tren? Anonymkode: feb16...88b Når? Anonymkode: 8c6b5...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Hadde jeg hatt det kostholdet hadde jeg rast ned i vekt😱 sikker på du ikke småspiser noe innimellom her? Du er jo nokså aktiv på jobb også! Anonymkode: dbfe6...572 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Nei, du spiser ikke for mye. Anonymkode: f77e6...df4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Del Skrevet 22. februar 2022 Høres passe ut. Må nok røre deg mer Anonymkode: e0899...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde jeg hatt det kostholdet hadde jeg rast ned i vekt😱 sikker på du ikke småspiser noe innimellom her? Du er jo nokså aktiv på jobb også! Anonymkode: dbfe6...572 Jeg er jo heldig der da, veldig kjekk jobb, nei småspising på jobb går ikke, man er ganske skjerpet for å passe på at alt og at alle har det bra. Jeg har en ting, når jeg er hjemme så koser jeg meg med Pepsi Max og jeg har to små barn hjemme også, så det går i lek og duplo der og, eller en lat ettermiddag med minions Anonymkode: 8c6b5...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 22. februar 2022 #8 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg hadde vært dødelig sulten på dette kostholdet, og jeg er en liten spirrevipp på 50 kg. Du skal ikke trenge å sulte deg! Hvis dette er alt du spiser og du går opp i vekt (?), må det være noe galt. Hva har du på brødskivene? Har du saus på middagen laget av mye smør, dressing eller mye fett pålegg som rekesalat osv? Har du fløte i kaffen eller andre melkebaserte kaffedrikker? Du kan ta kontakt med en ernæringsfysiolog eller legen din for å få en profesjonell til å vurdere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Når? Anonymkode: 8c6b5...550 Du har minst 4 timer fra middag til du legger deg, så hva med 30 min fra 1930-20? Kan fint trene styrke eller kardio hjemme. Jeg syns du spiser veldig lite. Anonymkode: 4b404...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Del Skrevet 22. februar 2022 Du spiser så lite at kroppen din mest sannsynlig har gått i nødmodus og satt ned forbrenningen. Anonymkode: 78f7a...54e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #11 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg har en bmi på 19, og jeg spiser mye mer enn dette, så det gir ikke mening at du spiser så lite. Da må det være noe galt som noen over her sier. Anonymkode: e884b...b52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Del Skrevet 22. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du har minst 4 timer fra middag til du legger deg, så hva med 30 min fra 1930-20? Kan fint trene styrke eller kardio hjemme. Uvitenskpelig kjerringråd. Det har ikke noe å si når på døgnet man spiser, men det er det totale kaloriinntaket og forbruket som betyr noe. Anonymkode: 984b8...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Del Skrevet 22. februar 2022 Khloe skrev (3 minutter siden): Jeg hadde vært dødelig sulten på dette kostholdet, og jeg er en liten spirrevipp på 50 kg. Du skal ikke trenge å sulte deg! Hvis dette er alt du spiser og du går opp i vekt (?), må det være noe galt. Hva har du på brødskivene? Har du saus på middagen laget av mye smør, dressing eller mye fett pålegg som rekesalat osv? Har du fløte i kaffen eller andre melkebaserte kaffedrikker? Du kan ta kontakt med en ernæringsfysiolog eller legen din for å få en profesjonell til å vurdere dette. Tynneste lag med smør og salami (eller knekkebrød) nei ikke my spør, vi olivenolje for det meste, er ikke så glad i sånt pålegg, helst eksempelet mitt, liker ikke mye pålegg(mye på) svart kaffe er gull ved mindre man en sjelden gsng har vært på starbucks, men det er sjeldent type 4 ganger i året Anonymkode: 8c6b5...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #14 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uvitenskpelig kjerringråd. Det har ikke noe å si når på døgnet man spiser, men det er det totale kaloriinntaket og forbruket som betyr noe. Anonymkode: 984b8...ceb Hva i alle dager hadde det der med saken å gjøre?? Anonymkode: e0899...e28 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #15 Del Skrevet 22. februar 2022 Hvor mye veier du og hvor høy er du? Anonymkode: f315c...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #16 Del Skrevet 22. februar 2022 Du spiser definitivt ikke for mye nei. Anonymkode: 8d48d...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Del Skrevet 22. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva i alle dager hadde det der med saken å gjøre?? Anonymkode: e0899...e28 "Public service". Det var en korreksjon på en usannhet. Blir antydet at man legger mindre på seg av å ikke spise 4 t før sengetid. Anonymkode: 984b8...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #18 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en bmi på 19, og jeg spiser mye mer enn dette, så det gir ikke mening at du spiser så lite. Da må det være noe galt som noen over her sier. Anonymkode: e884b...b52 Har ikke vært hos lege eller noe, men vekt har stått BOMFAST i 3 år etter barn nr 2, og det plager meg så veldig, og jeg bare orker ikke å gå på jobb LG leve uten noen ting for å nå vekten min så bukser passer igjen jeg er 65 kg + og er under 158 og etter MIN(alle er forskjellige) så er det for mye for meg 55 ish passer bedre for meg det hender jeg går kveldstur, vært litt mindre pga sidelengs frossent rein/snø kaldt Anonymkode: 8c6b5...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #19 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Public service". Det var en korreksjon på en usannhet. Blir antydet at man legger mindre på seg av å ikke spise 4 t før sengetid. Anonymkode: 984b8...ceb Det sto ikke det i det heletatt. Anonymkode: e0899...e28 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #20 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uvitenskpelig kjerringråd. Det har ikke noe å si når på døgnet man spiser, men det er det totale kaloriinntaket og forbruket som betyr noe. Anonymkode: 984b8...ceb Eh, jeg skrev absolutt ingenting om når på døgnet hun spiste? Jeg skrev et forslag til når og hvordan hun kunne finne tid til å trene, og at hun kanskje bør spise mer. Anonymkode: 4b404...e1f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå