Gjest Den undrende Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Dette var bare en helt utrolig opplevelse! Snakk om noen som virkelig har god kontakt med publikum, det var skikkelig feststemning hele de tre timene gjennom. For de som ikke visste hva de gikk til, fikk de virkelig se en allsidig rapper. Han gjennomførte et sjow alt fra egenproduserte soloprosjektsanger og fra Fugees til Bob Marley, Bob Dylan, David Bowie, BeeGees og ikke minst fikk han vist frem at også han kan få frem heftige gitarriff. Men så må jeg si han har med seg et veldig godt band, ikke minst fikk bassisten hans mye mumlende kreditt etter konserten. Selvfølgelig så var det noen minus med konserten, som litt problem med lyd og at på slutten gikk sanger igjen (kanskje? noen publikum ønsker jo de største sclagerene om att og om att), men det aller største problemet var nok om man ikke var i god nok form til å holde tritt med resten av festen. Det rareste er nok at konserten (som med trippelkonserten) ikke var utsolgt. Jeg må helt ærlig si at det ikke er så ofte man får stjerner i så høy status til Trondheim, så dette er noe trondhjemmerene bør bli flinkere til å ta vare på sine sjanser. Men dette var en så sterk konsert at alle som ikke var der gikk glipp av noe. til Wycleaf Jean som virkelig kan å ta vare på publikum samtidig som han gir en musikalsk nytelse. Wyclef konge i Dødens Dal
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Det rareste er nok at konserten (som med trippelkonserten) ikke var utsolgt. Jeg må helt ærlig si at det ikke er så ofte man får stjerner i så høy status til Trondheim, så dette er noe trondhjemmerene bør bli flinkere til å ta vare på sine sjanser. Men dette var en så sterk konsert at alle som ikke var der gikk glipp av noe. ← Jeg har selv vært med på å arrangere større konserter ifm. tidligere uker, og det samme ser du hver gang: selv om trøndere klager over at de får for få store stjerner opp, så dukker de ikke opp når de kommer. Trøndere er træge. Ellers misunner jeg deg konsertopplevelsen, og jeg hadde nok misunt deg enda mer hvis jeg var i Trondheim, for jeg hadde nok valgt å ikke gå på den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå