AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Litt fortvila, vet ikke hva jeg skal gjøre derfor skriver jeg her. Kvinne, 30 år har kjæreste/samboer i flere år. Jeg forstår at sexlysten er størst i begynnelsen av et forhold og blir mindre etterhvert, men slik det er nå, er det ille hos oss! I fjor hadde vi kun to ganger sex og de to ganger kun fordi jeg satt i gang hele greia. Jeg har prøvd mye i det siste for å få han litt mer i gang. Når han legger seg, er det nesten som å ha en dø mann ved siden av seg. Jeg begynner å kose med han, men ingenting får jeg tilbake. Ikke en reaksjon han bare sover. Jeg provoserte litt mer med å gå rundt naken i leiligheten vår. Ingenting. Jeg kikka på sexy undertøy og spurte han hva han liker, intet svar. Spurte også direkte hva er det med han? Neiiii han vet ikke. Er det noe med meg spurte jeg. Nei, alt er greit sier han… Sex er ikke alt og jeg «trenger» ikke mye, men av og til - mer enn to ganger i år- må jo være greit? Hva mer enn å spørre hva som er i veien kan jeg ikke! Jeg får jo heller ikke noe svar. Anonymkode: 31db8...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Si det som det er. At du trenger mer! Anonymkode: 18b2f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Dette har ikke jeg noen løsning på, men det finnes jo folk som kan noe. Fastlegen kan være et sted å starte. Sexolog kanskje. Men først bør dere begge være enige om at dere har en utfordring som dere ønsker å ta tak i. Blir nok vanskelig om han ikke ønsker å være med på å søke hjelp. Anonymkode: c4f14...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Har han sex med andre? Er han deprimert? Medisiner? Det kan være mye. Det triste er at finner han ny dame så er han nok på som en maskin. Anonymkode: 31a84...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Det er mange ting som kan spille inn. Synes han ikke det er et problem? Hvor gammel er han, er han også 30? Kanskje han burde ta en tur til legen. Anonymkode: 4f916...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Del Skrevet 23. februar 2022 Her høres det ut som kommunikasjonen også dør, hvis han ikke vil snakke om at sexlivet er forsvunnet. Anonymkode: 9ee03...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Del Skrevet 23. februar 2022 Her må du tydelig si hva manglende sexliv gjør med deg, og få han til å forstå at det er et problem dere må gjøre noe med om forholdet skal fortsette. Men ikke spør når dere er i senga eller sex-setting. Ta det når dere er på biltur eller gjør noe aktivt sammen, menn åpner seg lettere når de ikke føler at de blir stilt til veggs type "nå skal vi snakke om dette og du kommer ikke unna". Ta det naturlig. "Du? Jeg føler at det har blitt veldig lite sex de siste årene. Dette plager meg og jeg vil gjerne at vi gjør noe for å bedre det. Hvordan føler du i forhold til dette?" Anonymkode: 28ce8...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Litt fortvila, vet ikke hva jeg skal gjøre derfor skriver jeg her. Kvinne, 30 år har kjæreste/samboer i flere år. Jeg forstår at sexlysten er størst i begynnelsen av et forhold og blir mindre etterhvert, men slik det er nå, er det ille hos oss! I fjor hadde vi kun to ganger sex og de to ganger kun fordi jeg satt i gang hele greia. Jeg har prøvd mye i det siste for å få han litt mer i gang. Når han legger seg, er det nesten som å ha en dø mann ved siden av seg. Jeg begynner å kose med han, men ingenting får jeg tilbake. Ikke en reaksjon han bare sover. Jeg provoserte litt mer med å gå rundt naken i leiligheten vår. Ingenting. Jeg kikka på sexy undertøy og spurte han hva han liker, intet svar. Spurte også direkte hva er det med han? Neiiii han vet ikke. Er det noe med meg spurte jeg. Nei, alt er greit sier han… Sex er ikke alt og jeg «trenger» ikke mye, men av og til - mer enn to ganger i år- må jo være greit? Hva mer enn å spørre hva som er i veien kan jeg ikke! Jeg får jo heller ikke noe svar. Anonymkode: 31db8...6d6 Jeg tenker at du gjør det rette med å prøve og gjøre ditt for forholdet, så det er ikke deg som er problemet. Med hva med han? Hvis du later som at du er din mann både kroppslig og tanker, hva tror du han tenker på om hverdagen, om livet sitt, om sex, om forholdet dere har sammen og veien videre? Jeg vil høre om du kan se det fra hans side, for her har du knapt nevnt noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå