AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 For noen år tilbake hadde venninnen min brukt iGlow og hadde fått sykt lange vipper husker jeg. Men så endret de ingrediens og serumet sluttet å fungere. Finnes det noe vippeserum der ute som fungerer lengre? Anonymkode: 3f4c6...bfe
Rosatoast Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Svært få kvinner som bruker vippeserum lengre, da serumene inneholder skadelige ingredienser som fremkaller grå stær og andre diverse øye-sykdommer.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Rosatoast skrev (8 minutter siden): Svært få kvinner som bruker vippeserum lengre, da serumene inneholder skadelige ingredienser som fremkaller grå stær og andre diverse øye-sykdommer. Jøss det har jeg ikke fått med meg! Da skjønner jeg at det har vært stille på den fronten da.. Hva med sånn lipgloss med plumping effekt? De der som irriterte huden slik at leppene hovnet litt. De ble jo bænna for mangemange år siden men nå ser jeg i sosiale medier at de er tilbake? Anonymkode: 3f4c6...bfe
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jøss det har jeg ikke fått med meg! Da skjønner jeg at det har vært stille på den fronten da.. Hva med sånn lipgloss med plumping effekt? De der som irriterte huden slik at leppene hovnet litt. De ble jo bænna for mangemange år siden men nå ser jeg i sosiale medier at de er tilbake? Anonymkode: 3f4c6...bfe De fleste produktene som skaper slike effekter er veldig allergifremkallende. De kan si hva de vil om at produktene er veganske, miljøvennlige, ikke testet på dyr osv. Men det er mye sketchy i all den billige sminken der ute . Anonymkode: f7aed...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Jeg brukte iglow før ingrediensstyret og fikk kjempelange vipper. Så lange at jeg måtte slutte fordi det begynte å se merkelig ut. I ettertid har jeg forsøkt iglow på nytt, uten at det funket. Sikkert pga de måtte endre oppskriften. Prøvde Xlash i 3 mnd i fjor uten at det funket i det hele tatt. Synes heller at vippene mine så stusseligere ut i perioder. Nå har jeg gitt iglow et siste forsøk - og synes det funker. Har riktignok bare brukt det i 3 uker, men merker at vippene er lengre - spesielt i kantene. Om det er like bra som før vet jeg ikke, men det ser lovende ut. Anonymkode: b8bfa...f18
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Jeg har brukt iglow siden i sommer, og det virker både på vippene og brynene, men ikke like effektivt som før. Har hatt tre års pause pga graviditeter og amming, og det var jo før dette at de hadde den ingrediensen som i hvertfall kunne fremprovosere abort. Anonymkode: 8bd26...7a4
enkefru Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 Begynte med iGlow igjen selv nå for et halvt år siden, det funker gull!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): For noen år tilbake hadde venninnen min brukt iGlow og hadde fått sykt lange vipper husker jeg. Men så endret de ingrediens og serumet sluttet å fungere. Finnes det noe vippeserum der ute som fungerer lengre? Anonymkode: 3f4c6...bfe Joda Iglow fungerer, men det tar noen uker før det blir resultat. Problemet er mulige fremtididge bivirkninger i disse produktene. Du kan bruke lakserolje om natten. Det er klissete, det tar lengre tid, men det er i det minste ufarlig Anonymkode: de9c0...4b8
Peanut Skrevet 24. februar 2022 #9 Skrevet 24. februar 2022 On 2/22/2022 at 7:53 PM, Rosatoast said: Svært få kvinner som bruker vippeserum lengre, da serumene inneholder skadelige ingredienser som fremkaller grå stær og andre diverse øye-sykdommer. Jeg bruker Grande Cosmetics Lash Serum kun fordi vippene mine en periode var veldig korte. De er lengre nå. On 2/22/2022 at 8:05 PM, AnonymBruker said: Men det er mye sketchy i all den billige sminken der ute . Anonymkode: f7aed...5ad Hva legger du i billig?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #10 Skrevet 24. februar 2022 Nanolash funket som bare det. Men pass dere for fettatrofi. Uthuling av øyne er ikke pent Anonymkode: f5ea1...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå