Gå til innhold

Huskestue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på nå. Markus og Martinus - hvor gamle er de? 

Anonymkode: 53405...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke enklere å bare google dette enn å lage et innlegg her? 😂

Anonymkode: e459a...5a0

• Liker 11
Skrevet

Lei av at Bent Kristian Ødegård hoverer ovenfor Dag Otto hver gang, såååå dum er han jo ikke.

Anonymkode: 134fa...a93

• Liker 2
Skrevet

De er 20

Skrevet

Vet jo at jeg kan google alder😉 Var egentlig bare litt sånn 🙄🙈 Dag Otto er jo på en måte med på spøken, men de andre to der imponerte virkelig ikke...🙈

Anonymkode: 53405...3eb

• Liker 1
Skrevet

Den episoden er den desidert dårligste episoden i Huskestues historie! Amalie kunne jo litt mer, men hun var også veldig kunnskapsløs. Det blir veldig kjedelig når det er SÅ lavt nivå på deltakerne. 

På Google står det at M&M akkurat har fylt 20, så de var vel 18-19 da dette programmet ble spilt inn, for det er repriser som går nå. Kunnskapsnivået er allikevel veldig lavt for alderen. Man kan jo lure på hvorfor de i det hele tatt ønsket å være med.

Anonymkode: b1ff9...959

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Den episoden er den desidert dårligste episoden i Huskestues historie! Amalie kunne jo litt mer, men hun var også veldig kunnskapsløs. Det blir veldig kjedelig når det er SÅ lavt nivå på deltakerne. 

På Google står det at M&M akkurat har fylt 20, så de var vel 18-19 da dette programmet ble spilt inn, for det er repriser som går nå. Kunnskapsnivået er allikevel veldig lavt for alderen. Man kan jo lure på hvorfor de i det hele tatt ønsket å være med.

Anonymkode: b1ff9...959

Har du sett episoden med Janne Formoe? Det var grusomt det.

Anonymkode: ea7fb...8dd

• Liker 6
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært så flau! Tenk å ha så lite mellom ørene, flaut og helt krise!!

Anonymkode: 7a32c...2c2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 23.08):

Lei av at Bent Kristian Ødegård hoverer ovenfor Dag Otto hver gang, såååå dum er han jo ikke.

Anonymkode: 134fa...a93

Da ble deg deg, da, Bent, som må forlate låven i kveld …

Anonymkode: a790b...297

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2/23/2022 den 17.57):

Har du sett episoden med Janne Formoe? Det var grusomt det.

Anonymkode: ea7fb...8dd

Jeg synes hun fremstår litt... enkel hver gang jeg ser hun på TV. Den episoden av Huskestue hvor hun var med endret ikke oppfatningen min

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (30 minutter siden):

Jeg synes hun fremstår litt... enkel hver gang jeg ser hun på TV. Den episoden av Huskestue hvor hun var med endret ikke oppfatningen min

Hun vet selvsagt veldig godt dette, og drar nok på litt ekstra for å være den «dumme blondinen», en rolle hun åpenbart trives i.

Anonymkode: a790b...297

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...