Gå til innhold

Flax lodd, er vinnersjanse det samme på fysisk lodd som digital?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står at det i gjennomsnitt vinnes en topp premie for hver gang det er solgt 500.000. 

mens digitalt så er vinnersjansene den samme hver gang og ikke gjennomsnittlig som på fysiske Flax lodd. Noen som vet hva de mener med dette? 

er det bedre sjangs og vinne på fysiske lodd enn digitale lodd? 

Anonymkode: db299...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

newman01 skrev (1 time siden):

Det er vel uansett dårlig business siden 50% av pengene ender opp hos Norsk Tipping... 

Åå det visste jeg ikke. Forslag til andre steder å spille der man faktisk kan vinne?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det står at det i gjennomsnitt vinnes en topp premie for hver gang det er solgt 500.000. 

mens digitalt så er vinnersjansene den samme hver gang og ikke gjennomsnittlig som på fysiske Flax lodd. Noen som vet hva de mener med dette? 

Hvis det er 1 av 500 000 som vinner toppremien på fysiske flaxlodd, er vinnersjansen 1 til 500 000 hver gang, altså lik for hvert lodd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Åå det visste jeg ikke. Forslag til andre steder å spille der man faktisk kan vinne?😅

Et sted med god odds? Roulette er statistisk veldig bra, siden oddsen er 50-50 på rødt/sort, og utbetaling 2:1. Eneste statistiske fordelen til huset er grønn. 

Ellers er en god del utenlandske bettingselskaper ganske bra, siden de har en vesentlig høyere tilbakebetalingsgrad enn norsk tipping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 21.29):

Hvis du trenger penger så er det beste å ikke spille. Huset vinner alltid.

Anonymkode: 55073...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...