AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Kjæresten min gjennom mange år har alltid vært veldig fysisk og har strøket og tatt på meg flere ganger. Han sluttet med å være fysisk og nå tar han på meg kun når han ønsker sex. Jeg synes dette er veldig trist og har hintet om dette, men får ikke noe svar. Har han mistet følelsene sine for meg og bruker meg som en tømmestasjon? Anonymkode: 6a40a...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Jeg vil tippe at dere er på tur mot slutten for forholdet. Men bruk ord som "tømmestasjon", og mangel på følelser vil snu til avsky. Anonymkode: f668d...e56 3
Fioljenta Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 (Uansett om ts snakker sant eller er et troll, så synes jeg spørsmålet er bra og viktig.) For meg høres det ut som om du har fysisk berøring som kjærlighetsspråk, men at det ikke er et språk han forstår. Han forstår sannsynligvis ikke at dette er sårt for deg. 🥲 Vi fikk mange store aha-opplevelser da vi skjønte det med kjærlighetsspråk og at vi har et godt forhold i dag er mye på grunn av den kunnskapen. Jeg vil derfor sterkt anbefale dere å ta en test og lese litt om det. (F.eks. her) 🤗 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Fioljenta skrev (2 timer siden): (Uansett om ts snakker sant eller er et troll, så synes jeg spørsmålet er bra og viktig.) For meg høres det ut som om du har fysisk berøring som kjærlighetsspråk, men at det ikke er et språk han forstår. Han forstår sannsynligvis ikke at dette er sårt for deg. 🥲 Vi fikk mange store aha-opplevelser da vi skjønte det med kjærlighetsspråk og at vi har et godt forhold i dag er mye på grunn av den kunnskapen. Jeg vil derfor sterkt anbefale dere å ta en test og lese litt om det. (F.eks. her) 🤗 Jeg tok testen og fikk at ord og handlinger er viktig for meg og det stemmer. Han er veldig fysisk og det har vært litt mye tafsing og ofte har jeg tolket det som ønske om sex, og det har ikke alltid blitt tatt godt imot av han hvis jeg har sagt at jeg ikke har tid eller lyst. Den siste måneden har han sluttet å ta på meg eller holde rundt meg når vi sitter i sofaen og ser tv osv og det savner jeg, og tror da automatisk at han ikke tenner på meg eller ikke ønsker å være sammen med meg. Han har kun kysset meg og holdt rundt meg i forbindelse med sex, og da føler jeg at han har sex kun for å få tømt seg, og at jeg kunne vært hvem som helst. Kan legge til at han var utro noen ganger i fjor og det har gjort meg usikker. Ts Anonymkode: 6a40a...2f5
Elaine Marley Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min gjennom mange år har alltid vært veldig fysisk og har strøket og tatt på meg flere ganger. Han sluttet med å være fysisk og nå tar han på meg kun når han ønsker sex. Jeg synes dette er veldig trist og har hintet om dette, men får ikke noe svar. Har han mistet følelsene sine for meg og bruker meg som en tømmestasjon? Anonymkode: 6a40a...2f5 Tar du på ham da? Anonymkode: fed28...1da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vil tippe at dere er på tur mot slutten for forholdet. Men bruk ord som "tømmestasjon", og mangel på følelser vil snu til avsky. Anonymkode: f668d...e56 Fy faen for et idiotisk svar. Du har ikke vært i et langt forhold skjønner jeg. Anonymkode: fed28...1da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tok testen og fikk at ord og handlinger er viktig for meg og det stemmer. Han er veldig fysisk og det har vært litt mye tafsing og ofte har jeg tolket det som ønske om sex, og det har ikke alltid blitt tatt godt imot av han hvis jeg har sagt at jeg ikke har tid eller lyst. Den siste måneden har han sluttet å ta på meg eller holde rundt meg når vi sitter i sofaen og ser tv osv og det savner jeg, og tror da automatisk at han ikke tenner på meg eller ikke ønsker å være sammen med meg. Han har kun kysset meg og holdt rundt meg i forbindelse med sex, og da føler jeg at han har sex kun for å få tømt seg, og at jeg kunne vært hvem som helst. Kan legge til at han var utro noen ganger i fjor og det har gjort meg usikker. Ts Anonymkode: 6a40a...2f5 Han har vært utro flere ganger og pleier normalt sett å vise kjærlighet med fysisk nærhet, men har nå sluttet utenom når dere har sex. Selvfølgelig er forholdet over. Han har bare ikke funnet en annen ennå. Anonymkode: 917a0...de3 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 Det zamme med meg. Tror det er fordi jeg la på meg 12 kg under pandemien. Har du endret utseende også kanskje? Anonymkode: d6578...546
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #10 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tok testen og fikk at ord og handlinger er viktig for meg og det stemmer. Han er veldig fysisk og det har vært litt mye tafsing og ofte har jeg tolket det som ønske om sex, og det har ikke alltid blitt tatt godt imot av han hvis jeg har sagt at jeg ikke har tid eller lyst. Den siste måneden har han sluttet å ta på meg eller holde rundt meg når vi sitter i sofaen og ser tv osv og det savner jeg, og tror da automatisk at han ikke tenner på meg eller ikke ønsker å være sammen med meg. Han har kun kysset meg og holdt rundt meg i forbindelse med sex, og da føler jeg at han har sex kun for å få tømt seg, og at jeg kunne vært hvem som helst. Kan legge til at han var utro noen ganger i fjor og det har gjort meg usikker. Ts Anonymkode: 6a40a...2f5 Der har du svaret. Han var utro, du tar han tilbake, men egentlig er han møkka lei hele forholdet bortsett fra at du er grei som hushjelp og sex en gang iblant Anonymkode: a6829...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 Jeg tenker at i hans psyke er berøring forspill som skal øke kåthet og lede til sex. Man tar på hverandre til man er tilstrekkelig kåte til at man går på soverommet. Mens det for deg er berøring ømhet og kjærlighet. Berøring i sofakroken uten at det blir sex blir for han en slags erting, mens det for deg er kvalitetstid. Når du sier at han har vært utro et par ganger, så synes jeg dette var viktig. Med mindre det er noen andre aspekter av forholdet som du ikke har nevnt (du nevnte jo ikke dette med utroskap i første innlegg), så tenker jeg at "tømmestasjon" er beskrivende. Men ikke nok med det; han skal også ha tilgang til din kropp til å drive opp sin lyst i forkant. Man kan jo kalle det kjærlighetsspråk at du skal være seksuelt tilgjengelig for han og han er seksuelt tilgjengelig for deg. Men jeg synes det å bli redusert til "form og funksjon" ikke har så mye med kjærlighet å gjøre. Man kan også spørre om hans oppførsel tyder på at han er avhengig av en viss objektivisering for å finne deg attraktiv. Per akkurat nå virker det som om han furter i retning av at dersom du har "gått lei av hans magiske hender" (altså: ikke blir umiddelbart kåt), så er det mange andre som vil sette pris på det. Og at siden han tilbyr deg det først og du avslår, så er det jo egentlig ikke utroskap. Jeg tror det er betydelig modning som må skje hos han. Det er vanskelig å påtvinge utenifra. Og jeg mistenker at det tidligere i forholdet var slik at når dere hadde det fint, så snakket dere forbi hverandre. Du hadde en oppmerksom partner som søkte fysisk kontakt ofte og du hadde sex med denne partneren. Mens han hadde en partner hvor man tafset frem sex. Anonymkode: a52d0...448
Fioljenta Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tok testen og fikk at ord og handlinger er viktig for meg og det stemmer. Han er veldig fysisk og det har vært litt mye tafsing og ofte har jeg tolket det som ønske om sex, og det har ikke alltid blitt tatt godt imot av han hvis jeg har sagt at jeg ikke har tid eller lyst. Den siste måneden har han sluttet å ta på meg eller holde rundt meg når vi sitter i sofaen og ser tv osv og det savner jeg, og tror da automatisk at han ikke tenner på meg eller ikke ønsker å være sammen med meg. Han har kun kysset meg og holdt rundt meg i forbindelse med sex, og da føler jeg at han har sex kun for å få tømt seg, og at jeg kunne vært hvem som helst. Kan legge til at han var utro noen ganger i fjor og det har gjort meg usikker. Ts Anonymkode: 6a40a...2f5 Ah… så stikk motsatt av hva jeg tippet, altså. Men det gir jo mening at han blir usikker og mindre fysisk hvis du avviser, og du blir usikker når han går til noen andre og føler deg lite verdsatt. Det må være vondt. For begge. Men jeg tror ikke alt håp er ute. Dere bor jo fortsatt under samme tak. Kan det være en ide at dere får hjelp? Av noen som faktisk vet hva de snakker om? (Jeg tror dere får mye bedre hjelp da enn her…) 💜 Endret 23. februar 2022 av Fioljenta
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tar du på ham da? Anonymkode: fed28...1da Prøver men får ikke så mye respons tilbake alltid Ts Anonymkode: 6a40a...2f5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 Fioljenta skrev (1 time siden): Ah… så stikk motsatt av hva jeg tippet, altså. Men det gir jo mening at han blir usikker og mindre fysisk hvis du avviser, og du blir usikker når han går til noen andre og føler deg lite verdsatt. Det må være vondt. For begge. Men jeg tror ikke alt håp er ute. Dere bor jo fortsatt under samme tak. Kan det være en ide at dere får hjelp? Av noen som faktisk vet hva de snakker om? (Jeg tror dere får mye bedre hjelp da enn her…) 💜 Hva tippet du da? Fysisk berøring uten at det leder til sex, er også utrolig viktig for meg. Ts Anonymkode: 6a40a...2f5
Elaine Marley Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AprilLudgate Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Prøver men får ikke så mye respons tilbake alltid Ts Anonymkode: 6a40a...2f5 Det er nå en ting, men i sammenheng med utroskap vil jeg si at dine antakelser nok dessverre er rett. Så er det opp til deg hva du vil gjøre med det.
Gjest Acer Skrevet 23. februar 2022 #17 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kjæresten min gjennom mange år har alltid vært veldig fysisk og har strøket og tatt på meg flere ganger. Han sluttet med å være fysisk og nå tar han på meg kun når han ønsker sex. Jeg synes dette er veldig trist og har hintet om dette, men får ikke noe svar. Har han mistet følelsene sine for meg og bruker meg som en tømmestasjon? Anonymkode: 6a40a...2f5 Og spørsmålet her er hvordan er det andre vegen ?
Gjest Acer Skrevet 23. februar 2022 #18 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver men får ikke så mye respons tilbake alltid Ts Anonymkode: 6a40a...2f5 Mange par glemmer å vera kjærester, og pleie kjærligheten når de får barn, og blir opptatt med inngangsbillett til bolig m.m. Det er viktig også å ha noen fellesintrs. utenom hjemmet i eit sosialt miljø, og gji hverandre ein viss frihet til å "gjøre som ein vil " saman m/ venner. Det bør ikkje vera slik at det kun er bare den ene part som tar iniativet til å ta del i intrs. utenfor hjemmet. Ferie, hotellwekend, fjellturer, kino, resturantbesøk, bussturer, crusie, bobilferie, fotballkamper etc. Her handler det selvsagt mye om økonomisk romslighet,og vera litt kreativ i valg av utskeielser. Kjenner mange par som virker nokså innesluttet, og sitter hjemme, og pinleg å føre en samtale med dem ettersom de lever i sin egen boble.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han er veldig fysisk og det har vært litt mye tafsing og ofte har jeg tolket det som ønske om sex, og det har ikke alltid blitt tatt godt imot av han hvis jeg har sagt at jeg ikke har tid eller lyst. Den siste måneden har han sluttet å ta på meg eller holde rundt meg når vi sitter i sofaen og ser tv osv og det savner jeg, og tror da automatisk at han ikke tenner på meg eller ikke ønsker å være sammen med meg. Han har kun kysset meg og holdt rundt meg i forbindelse med sex, og da føler jeg at han har sex kun for å få tømt seg, og at jeg kunne vært hvem som helst. Kan legge til at han var utro noen ganger i fjor og det har gjort meg usikker. Ts Anonymkode: 6a40a...2f5 Jeg håper for din del at du er på vei ut av forholdet. Anonymkode: b3ad6...605
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fy faen for et idiotisk svar. Du har ikke vært i et langt forhold skjønner jeg. Anonymkode: fed28...1da Det har jeg. Det var også et forhold der det endret seg underveis, og en av oss burde ha avsluttet mye tidligere. Anonymkode: f668d...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå