AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #21 Skrevet 24. februar 2022 Jeg hadde vel ikke røyket hvis jeg syntes smakte vondt Anonymkode: 1d078...0fb 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #22 Skrevet 24. februar 2022 Jeg røyker tobakk fordi jeg er stressa, vet med meg selv at når livet kommer på plass, ja da slutter jeg å røyke sigg. Anonymkode: f52da...bfc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #23 Skrevet 24. februar 2022 Alle som røyker gjør det selvsagt fordi de er avhengige av nikotin. Å si noe annet er løgn. Anonymkode: daa6a...c40
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #24 Skrevet 24. februar 2022 Jeg røyker kanskje 10 sigaretter i året. Og det er når jeg har lyst på noe men vet ikke hva. Anonymkode: bab57...ec6 1
Mytomann Skrevet 24. februar 2022 #25 Skrevet 24. februar 2022 For å være tapper. Når man vet hvor farlig det er å røyke så er det feigt å slutte. Dessuten støtter det landbruket i USA. 1
TinaEmilie98 Skrevet 24. februar 2022 #26 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Alle som røyker gjør det selvsagt fordi de er avhengige av nikotin. Å si noe annet er løgn. Anonymkode: daa6a...c40 Selvsagt røyker man fordi man er avhengig av nikotin! Men røyk er godt også! Hadde det vært vondt så hadde man ikke fortsatt å røyke…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #27 Skrevet 24. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle som røyker gjør det selvsagt fordi de er avhengige av nikotin. Å si noe annet er løgn. Anonymkode: daa6a...c40 Selvsagt stemmer ikke det. Man kan bli avhengig av alt mulig. Man blir ikke avhengig av nikotin hvis man røyker to ganger i året. Anonymkode: 84b8a...199
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #28 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle som røyker gjør det selvsagt fordi de er avhengige av nikotin. Å si noe annet er løgn. Anonymkode: daa6a...c40 Så jeg juger når jeg sier at det smaker godt? Fint at du vet bedre enn meg da Anonymkode: 1d078...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #29 Skrevet 24. februar 2022 TinaEmilie98 skrev (6 timer siden): Det er bare en myte at det bare er gamle folk og alkoholikere som røyker rullings! Jeg er selv i 20-årene, og foretrekker rullings, og jeg kjenner mange andre som også gjør det! Rullings smaker bedre, varer lengre, gir mer nikotin, er billigere, også er det litt kos det å rulle røyken også 🙂 Jeg mente at rød 3 også er de gamle alkoholikernes favorittmerke. Jeg jobbet med å vaske på et hjem for mannlige alkoholikere, samt at min far også var alkoholiker og hadde en del svirrekompiser. De aller fleste røykte tobakk, Rød 3, men ikke alle. Jeg vet godt at det ikke bare er alkoholikere og gamle folk som røyker rullings. Selv, røykte jeg Gul 3, da jeg røykte tobakk, og de fleste rundt meg (som røykte tobakk), røykte Petterøes 3. Jeg bare konstaterte at de eldre alkisene også foretrekker/foretrakk Rød 3. Min far mente det var mindre parfyme, eller ikke parfyme i den... Anonymkode: a03a1...f60
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #30 Skrevet 24. februar 2022 Ariel95 skrev (På 23.2.2022 den 17.51): Jeg er jo avhengig av nikotin men røyker fordi jeg synes det smaker godt! Smaker egentlig alltid godt bortsett fra hvis jeg er syk eller fyllesyk… Synes dog røyk lukter vondt men når jeg røyker selv synes jeg ikke det😄 Men er jo noe med hele følelsen /stemningen/smaken/kosen som gjør det så utrolig digg😄 Du stinker og har like dårlig ånde som alle andre som røyker. Anonymkode: b7987...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #31 Skrevet 24. februar 2022 Jeg røyker ikke fast, men hver gang jeg er hos faren min må jeg bare bomme er par. Og da er det rulligs, rød tiedeman 3, og ja det er for smaken, det er så digg når det er lenge mellom hver gang. Har røyket fast før og da var det nikotinen og ikke smaken. Anonymkode: 3ebbd...572
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #32 Skrevet 24. februar 2022 Jeg røyka litt før og syntes både det smakte og føltes godt men så ble astmaen verre og jeg ble så tungpusten at det var ikke verd det. Vet ikke om jeg skulle ønske at jeg tålte det men når jeg tenker på hvor digg det er å sette seg ute og kose seg med en sigg, så savner jeg det litt Anonymkode: cea73...de7
TinaEmilie98 Skrevet 24. februar 2022 #33 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg mente at rød 3 også er de gamle alkoholikernes favorittmerke. Jeg jobbet med å vaske på et hjem for mannlige alkoholikere, samt at min far også var alkoholiker og hadde en del svirrekompiser. De aller fleste røykte tobakk, Rød 3, men ikke alle. Jeg vet godt at det ikke bare er alkoholikere og gamle folk som røyker rullings. Selv, røykte jeg Gul 3, da jeg røykte tobakk, og de fleste rundt meg (som røykte tobakk), røykte Petterøes 3. Jeg bare konstaterte at de eldre alkisene også foretrekker/foretrakk Rød 3. Min far mente det var mindre parfyme, eller ikke parfyme i den... Anonymkode: a03a1...f60 Ja det er noe med det…. Renere smak på Rød3. Petterøes smaker for mye parfyme! Tror også Rød3 er sterkere enn Petterøes 🙂
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #34 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvsagt stemmer ikke det. Man kan bli avhengig av alt mulig. Man blir ikke avhengig av nikotin hvis man røyker to ganger i året. Anonymkode: 84b8a...199 Nei da blir man bare svimmel og syns det😆 er kjempegøy Anonymkode: daa6a...c40
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #35 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jeg juger når jeg sier at det smaker godt? Fint at du vet bedre enn meg da Anonymkode: 1d078...0fb Det smaker godt fordi du er avhengig av nikotinen i røyken. Du assosierer det med god følelse i kroppen og dermed smaker det himmelsk for deg. Anonymkode: daa6a...c40
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #36 Skrevet 26. februar 2022 TinaEmilie98 skrev (På 24.2.2022 den 20.51): Ja det er noe med det…. Renere smak på Rød3. Petterøes smaker for mye parfyme! Tror også Rød3 er sterkere enn Petterøes 🙂 Mener at Rødmix er den sterkeste tobakken man får kjøpt i Norge. I tillegg får man fler røyk ut av en rullingspakke, og rullingsen brenner ikke så mye selv, så det er mindre som forsvinner ut i lufta. Altså får man mer nikotin for mindre penger, i tillegg til at smaken er bedre enn på ferdigrøyk. Anonymkode: a6898...921
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #37 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 20.12): Du stinker og har like dårlig ånde som alle andre som røyker. Anonymkode: b7987...1bc Har to kvinnelige kolleger på jobb som begge har så grusom ånde, lukter sånn råttent 🤢 Begge røyker. Det lukter på hele kontoret når de har sittet der en dag. Anonymkode: b13e3...49e
TinaEmilie98 Skrevet 26. februar 2022 #38 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har to kvinnelige kolleger på jobb som begge har så grusom ånde, lukter sånn råttent 🤢 Begge røyker. Det lukter på hele kontoret når de har sittet der en dag. Anonymkode: b13e3...49e Så synd for deg da 😂 Jeg røyker myyye, og jeg røyker inne, så meg lukter det alltid røyk av. Og det plager meg ikke det grann 😂 Jeg driter i omandre syns det lukter vondt… Det får være dems problem 😂 Vet at det er folk som syns det lukter godt også 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #39 Skrevet 26. februar 2022 TinaEmilie98 skrev (8 timer siden): Så synd for deg da 😂 Jeg røyker myyye, og jeg røyker inne, så meg lukter det alltid røyk av. Og det plager meg ikke det grann 😂 Jeg driter i omandre syns det lukter vondt… Det får være dems problem 😂 Vet at det er folk som syns det lukter godt også 🙂 Jeg syns det lukter godt 😍 Elsker lukta av når dama mi har tatt seg en røyk 🙂 Anonymkode: 8e5fd...025 1
Furuholmen Skrevet 26. februar 2022 #40 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 12.28): De gamle alkoholikernes favorittmerke også... Anonymkode: a03a1...f60 Haha… Tiedemanns Rød er manges favorittmerke, rett og slett fordi den er sterk, og har den beste smaken! Både jeg og dama røyker Rød3! Finnes ikke noe bedre! 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå