AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 •Skriver for en venn om hennes situasjon. Hun er forvirret og trenger råd. Vi hadde en krangel, ikke noe større enn det vanlige. Dagen etter blokkert mannen min meg over alt, han har ikke snakket med meg på over en uke nå. Dette ble en stor sak hvor familiene ble innblandet. Etter en hel uke stillhet gikk jeg med familien min og diskuterte saken med familien hans. Jeg spurte om han ville snakke alene, men han benektet. Under samtalen nevnte han også at kjærligheten hans er forandret fra kjærlighet til hat og at han mente at det ble for mye krangel og han fikk nok. Han ramset opp ting han ellers ikke har fortalt at han irriterer seg over (som at jeg ber han hente vann om natta?) ting som han gjorde med vanlig humør uten å vise noe form for irritasjon? Det ble nevnt i møte at vi ikke klarer å bo alene sammen, men det ble ikke sagt noe mer! Uansett Det kom frem til at han trengte mer tid for å tenke. og at jeg kunne gå for å hente et par klær til. Jeg gikk for å hente et par klær til dagen etter. Plutselig sier dem ta med mest mulig vi skal selge leieligheten. Dette får jeg vite når jeg skal hente et par klær fra min hjem! Den var ikke på mitt navn, men jeg var bosatt 1 år. Jeg skulle hente et par ting. Men finner ut der av mman hans at alt må tømmes og leileigheten skal selges. Jeg som bor der kom så sjokk. Har som nevnt ikke hatt kommunikasjon med mannen i en uke. jeg gikk til jobben hans igår for å spørre om vi kunne snakke. Hvor jeg var nær på gråten. Han skrek og sa han vil ikke snakke med meg. Jeg vet jeg virker masete, og jeg så at han dret i meg! Han ville ikke fikse opp. jeg syntes det er helt galskap at han solgte leileigheten uten å spørre meg? Han har under 2-3 krangel truet med å selge og da vi fiksa opp spurte jeg hvorfor han sa sånn. Og da sa han at han tulla og skal aldri selge uten å snakke med meg. Jeg tror ikke det er tilfeldig at han truet med dette under krangel. jeg tenkte å sende han melding idag. Eller skal jeg la vær? Jeg skjønner ikke. Han har tråkket på mine dype sår. Men kjærlighet gjør meg så blind at det stopper meg ikke fra å sende han en siste melding. Jeg vil sende «min beskjed». Om han leser nå eller senere. Jeg vil sende min beskjed. Og bli ferdig! Slutte å mase og bare være for meg selv! jeg så ikke noe kjærlighet i øyenenne hans da jeg møtte han. Men det stopper likevel ikke lysten min til å sende han melding. om meldingen blir videresendt, om meldingen ikke blir lest nå. Det driter jeg i. meldinhen vil bli lest en eller annen dag. men kanskje han ennå er veldig sur så det er unødvenig å sende? Hva syntes dere? begge vi har gjort feil under forholdet, men jeg vil Beklage for mine feil. Og fortelle om mine følelser. resten er opp til han Jeg har allerede skrevet en melding så nå frister det veldig å bare sende den? hva syntes dere? Anonymkode: ff287...635
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Nei! Du må la han være i fred og innse at det er ferdig. Og nei du har ikke krav på å snakke med han selv om du tror det. Vi er mange her som har sagt til deg i alle trådene at du må la han være i fred. Anonymkode: 6f049...ffb 2
Svigermor Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Jeg synes veldig synd på deg, ts. Det er fryktelig stygt av ham og bare nekte å snakke med deg og i tillegg selge leiligheten som du har bodd i. Dette høres veldig brutalt ut og jeg skjønner ikke at familien hans kan støtte denne typen oppførsel. Håper du har venner og familie som støtter deg og som du kan snakke med. 1
anonymbruker2312 Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Nei, la han være, du taper mer av å sende meldingen. Han vil ikke prate og da må du la han være. At en du er sammen med skal bli irritert over at du ber han hente ting er helt på trynet, slike ting gjør man for hverandre i et parforhold. Ser ut som om han ikke bryr seg om dine følelser, kun hans. Kalles narsissistisk oppførsel, veldig trøblete å leve med i lengden. Du bør helt ærlig holde deg langt unna han, selv om det er svært vanskelig. Han virker ikke som en bra fyr, kommer til å bli enda mer problemer i fremtiden med en slik person. Greit nok at du kanskje føler du har skyld i noe, men måten han oppfører seg på og tar slike drastiske avgjørelser vil jeg si hadde gjort meg redd, personlig. Da vet man ikke hvordan vedkommende vil reagere på andre ting i fremtiden. Vil nok si at personligheten hans vises ganske godt bare av å bli irritert når han blir spurt om å hente ting for deg, menn gjør ting for damene sine hele tiden uten å måtte nevne det en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 HELT off topic sånn sett og beklager det, men jeg reagerer på dette med at du ber ham hente vann til deg midt på natta.. Vekker du ham seriøst for å hente vann til deg? Jeg genuint lurer. Anonymkode: a9909...a2f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå