AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Jeg skal være alene hjemme fra torsdag - søndag og alltid når jeg er hjemme alene så koser jeg meg ordentlig. Rett og slett binger og spiser akkurat hva jeg vil når jeg vil (jeg kan gjøre dette når mann og barn er hjemme også altså, men det er liksom min spesielle greie når jeg er hjemme alene og ingen kan forstyrre meg). Hva spiser du når du skal kose deg ekstra? Både av middager, lunsj, frokost, snacks, godteri og drikke. Anonymkode: 7884f...665 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Potetgull, smågodt, sjokolade og noe mat. Samtidig orker jeg sjeldent å kokkelere til meg selv, så kan fint kose meg med en frossen pizza eller annet usunn junk😆 Anonymkode: ea0be...b19 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Vel, jeg binger absolutt ikke, det høres ikke bra ut for kroppen. Men jeg lager kanskje risotto, lasagne, en ekstra god middag og finner frem litt snacks. Anonymkode: 06ee4...02f 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Potetgull, Idyll vegansk is og brownies Anonymkode: 4a712...80b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 Frokost - English breakfast med speilegg, bacon, stekt peppertomat og tomatbønner med appelsinjuice til Middag - Lasagne Kos - Musserende vind og god konfektsjokolade eller øl og chips. Anonymkode: c43dc...742 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Ordentlig burger, italiensk pizza, Ramen og biff. Har du god tid er oksehaleragu helt magisk. Anonymkode: 37dc0...ff6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 Sjokolade, iskrem og potetgull, brus som drikke.
Hattivatti Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 Jeg hater å lage mat så jeg kjøper kun ferdigmiddager eller takeaway, spiser ellers lite annet fornuftig men mye dritt som sjokolabeboller, snop og div ferdigdesserter som crème brulee eller fløtekaker. Sunnheten selv med andre ord. Kanskje greit at jeg så og si aldri er alene hjemme over flere dager 😅
Jdz Skrevet 22. februar 2022 #10 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Confit de Canard er den ultimate solo-kosemiddagen! Lett å tilbrede og kan kombineres med masse deilig tilbehør. Dessert blir gjerne ostekake eller sjokoladefondant 🥰 Passer svært godt med Côtes du Rhône til denne, f.eks. Guigal. Guigal Côtes du Rhône Rouge 2018 (vinmonopolet.no) Endret 22. februar 2022 av Jdz 2
powerpuffen Skrevet 22. februar 2022 #11 Skrevet 22. februar 2022 Unner meg litt sushi, eller så lager jeg nachos. Og litt snop på lørdagen! 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 Sjeldent jeg er alene, og når jeg er det er det kun en ettermiddag. Da blir det gjerne sushi eller annet take away. Anonymkode: 9b81d...7cd
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 Alene lager jeg ALDRI middag fordi jeg hater å lage det. Så alene koser jeg meg med take away. Snacks: deilig ost, som Fana ost, oliven med pesto, spekeskinke 😋😋😋 masse deilig hvitvin! Og kanskje litt likør til kaffen Anonymkode: 5624c...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #14 Skrevet 22. februar 2022 Når jeg er alene hjemme spiser jeg ofte rester fra fryseren, rett og slett - dvs små porsjoner av gode gryter etc som det bare er nok igjen av til én. Ofte med båtpoteter av amandinepoteter som tilbehør, og gjerne med et glass vin. En annen gjenganger er fersk fisk og grønnsaker stekt i form i ovnen. Feks et stykke piggvar (er man alene så er man alene!), tomater, fennikel, squash, olivenolje. Grønnsakene får steke litt alene først, og så får fisken noen minutter tilslutt til den er akkurat gjennomstekt. Sitronbåt, vin og godt brød (feks en oppvarmet bit hjemmebakt focaccia) til - alltid supergodt. Liker også å bake noe gjærbakst og fryse ned i tide til jeg skal være alene hjemme, slik at jeg kan ta opp en kanelbolle e.l. og spise oppvarmet med en kule vaniljeis og en kaffekopp til dessert (særlig om resteporsjonen til middag var ekstra liten). Anonymkode: b12e4...93c 3
Gjest Ghostface Skrevet 22. februar 2022 #15 Skrevet 22. februar 2022 Kylling med chips og bernaisesaus. Liker barnemeny.
Butter Skrevet 22. februar 2022 #16 Skrevet 22. februar 2022 Frokost og lunsj blir som regel som vanlig. Til middag blir det godt, men enkelt. Pleier enten å kjøpe inn litt digge oster og tilbehør og rett og slett ha ostekveld for meg selv. Andre alternativer er røkelaks eller ost og spekeskinke i wrap. Salat med masse digg. Reker eller krabber. Gjerne med litt vin til. Som snacks blir det som ellers sjokolade/ konfekt og nøtter.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal være alene hjemme fra torsdag - søndag og alltid når jeg er hjemme alene så koser jeg meg ordentlig. Rett og slett binger og spiser akkurat hva jeg vil når jeg vil (jeg kan gjøre dette når mann og barn er hjemme også altså, men det er liksom min spesielle greie når jeg er hjemme alene og ingen kan forstyrre meg). Hva spiser du når du skal kose deg ekstra? Både av middager, lunsj, frokost, snacks, godteri og drikke. Anonymkode: 7884f...665 Frokost: Hjemmelaget kanel og rosinbagel med cashewsmør og rørte bær Lunsj: Pannestekt surdeigsbrød sandwich med hummus,avocado og sopp Middag: Bao buns med stekt tofu, syltet rødløk og agurk, sesamfrø, soyavinaigrette og finhakket vårløk. Snack : Rå Snickersbiter og baileys almande Anonymkode: 1cc53...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #18 Skrevet 23. februar 2022 Mine største guilty pleasures er tortillachips med ost/Doritos, sørlandschips og varme kanelboller. Av middagsmat synes jeg helt ærlig en svær skål nudler er helt fantastisk da jeg spiser det 1-2 ganger i året. Spiser god mat stort sett hver eneste dag Anonymkode: be527...4c7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 Fjordland rømmegrøt 😋 Anonymkode: 8da56...dea 1
Miranda Bailey Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 Som regel spiser jeg som vanlig hele dagen, også bestiller jeg take out (kinamat, indisk mat, mcdonalds eller burger king) til middag. Det er såpass mettende at om jeg spiser noe spesielt før så har jeg ikke rom i magen, og det er heller ikke rom i magen til dessert etter middagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå