AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Tja, kommer jo an på mannen, da? Og hvilken anledning, ca prisklasse, og sånt? Mannen her blir alltid glad for noe fra polet, eller ingredienser til noe han kan brygge selv. Sokker og boksere er forbruksvarer som han ofte ønsker seg til jul og bursdag. Han liker jakt og fiske, så utstyr og klær til sånt kan være fint. Det kan dog være et tveegget sverd for dem som ikke driver med det selv, tror jeg. Jeg er i alle fall rimelig "lost" uten konkrete ønsker på den fronten. (Jeg aaaner jo ikke hva som er bra og mindre bra siden jeg ikke er interessert i det selv. 🤣) Mannen til min søster, derimot, er gamer og datanerd. For så vidt også glad i varer fra polet. Svogeren min driver med sykling, er over snittet interessert i bil, og drikker sjeldent alkohol. Brødrene mine jobber begge med IT, den ene "blir glad for alt han får" som han selv sier, den andre har alt han trenger og gidder ikke ønske seg noe bare for å ønske seg noe. Så ja, hva slags mann snakker vi om her? 🙈 Anonymkode: b9283...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå